Vodeni Pristici po rukama... Pomoc?

ExtremeGamer

Pozz Grupi,imam vodene pristice po rukama...
da previse ne objasnjavam,doktor mi je dao kreme i sve te gluposti ali te
kemiske kreme vise ostecuju kozu nego sto pomazu,ako netko zna neku dobru
kremu na bezi prirodnih sastojaka,ili neke druge kreme koje se mogu naruciti
na internetu,bilo sto...
molim odgovore na mail....
Lp

Ferguson 533

"ExtremeGamer" <extrem...@email.t-com.hr> wrote in message

Koje kreme ti je doktor dao?
Ako se radi o antimikoticima, a ne pomaľu, promjeni strategiju
i probaj s antibiotskim kremama (Byvacin, Betrion i sl.)
Vodeni pristici mogu biti uzrokovani bakterijama ili gljivicama

Agnus Dei

Ferguson 533 wrote:
> [...]
> i probaj s antibiotskim kremama (Byvacin, Betrion i sl.)
> Vodeni pristici mogu biti uzrokovani bakterijama ili gljivicama

Ili pola dana antimikotik, a pola antibiotik, da ih sve pokoka!

Ferguson 533

"Agnus Dei" <ne...@news.news> wrote in message

:))
Najbolje: HCl

Zvonimir Buzanic - posao

> [...]
> kemiske kreme vise ostecuju kozu nego sto pomazu,ako netko zna neku dobru
> kremu na bezi prirodnih sastojaka,ili neke druge kreme koje se mogu

Imam ih i ja... neznam od cega je, takoder dobio kreme, ma ono, nestanu tu i
tamo, ali se opet pojave, odustao od krema i bez kreme nestanu pa se
pojave... par puta bio na pregledu, kazu bezopasno, kazu mazati dok ne
nestanu, i fakat nestanu i opet se pojave :( za popiiiiii

Stingray

"Ferguson 533" <ferguson533_ukloni_@_gmail.com> wrote in message

> :))
> Najbolje: HCl

Amputacija je jedino 100 %-tno rjesenje ;)

allecto

"Zvonimir Buzanic - posao" <do...@globalnet.hr> wrote...

Moze biti dishidroza - poremecaj rada zlijezda znojnica. Mogu se javiti i na
tabanima. Okidac je stres.
Mast (ne mogu se sad sjetiti koja) je jedini lijek i uz to, naravno,
antistres terapija.

allecto

Ferguson 533

> [...]
> na tabanima. Okidac je stres.
> Mast (ne mogu se sad sjetiti koja) je jedini lijek i uz to, naravno,

vidi, vidi, zato su meni prosli dok sam bio na moru....
dva tjedna bez stresa :)