גנרטור מידברן + TAMI‎

Omer Pines

to has...@googlegroups.com
שלום לקהילת
 ​
​T​
AMI,
שמי עומר פינס ואני ראש מחלקת Miburn IT ופרויקטור בת ים.

פרויקט בת ים הוא הצעה שהגיעה אל מידברן מעיריית בת ים.
העירייה הציעה למידברן בניין בן 3 קומות + קומת גג
​​,
כל קומה
​ ​
1500 מ"ר
​ ​
(צילומים בתחתית המייל). העירייה נותנת למידברן יד חופשית לשימוש במבנה
​ ​
ואף הסכימה לתקופה
​ ​
ארוכה
​ ​ל
לא שכירות וללא ארנונה.

אנחנו רואים בהזדמנות הזו פרויקט לאומי ויש לנו תכניות רבות לגבי שימוש בבניין.

החזון שלנו הוא חממה (או האב) - מקום המשמש את הקהילה המקומית, קהילת מידברן וקהילות נוספות בעלי תחומי עניין וערכים דומים ומאפשר להם ליצור.
מה ליצור? מה שרוצים! אמנות, טכנולוגיה, ריקוד, סאונד, עיצוב ואפילו האנגאובר (אם עולים לבר שבגג).
אנחנו מתכוונים לחולל
​שינוי תפיסתי יצירתי באמצעות טכנולוגיה - אומנות - קהילה. אין לנו ספק שהמקום ישפיע מהותית על כל מי שיגיע אליו.

המבנה מתוכנן לפי חלוקת הקומות הבאה:
קומת קרקע (200 מ"ר) - בית קפה/בר/מסעדה
קומה 1 (1477 מ"ר) - מעבדה מתקדמת (פאבלאב / האקרספייס) +
​מתחמי עבודה ויצירה +
 משרדי העמותות שבבניין. פה אני מעוניין שTAMI תשב.
קומה 2 (1477 מ"ר) - Open Space + משרדים/סטודיו לאמנים ומייקרים + חדרי סאונד
קומה 3 (750 מ"ר) אודיטוריום להרצאות וכנסים, מתחם תערוכות/גלריה, סטודיו לריקוד/יוגה/עמוד/קרקס
גג - גינה אורבני
​​
ת + בר לאירועים
​ ומסיבות
אנ
​י
בונ
​ה
 עכשיו
​את ​
תוכנית כלכלית
​ של הפרויקט שחלק גדול מתוכה הוא תכנון הקומות והפיכת הפרויקט לרווחי.

אני פונה לכלל חברי TAMI כי אני רוצה שתהיו חלק מהפרויקט.
למידברן זה טוב - אפשר להכנס מחר לבניין ולהתחיל לעבוד ולגדול.
לTAMI זה טוב - מקום ללא עלות, פתוח לכולם, שטח עצום להתרחבות, תמיכה של עירייה בפעילות של TAMI וברעיון של מייקרים, מקום קל לגישה שישרת המוני אנשים (ברנרים, מייקרים, אמנים, תלמידים, תושבי בת ים וגוש דן).
שורה תחתונה - מרכז המייקרים הגדול ביותר במזרח התיכון.

הבניין נמצא ברחוב שמעון הבורסקאי 4, במרחק 10 דקות נסיעה מTAMI עם תחבורה ציבורית רבה (הבניין קרוב לרחוב הקוממיות - הכביש הראשי של בת ים).
כפי שאתם מבינים, העירייה מאוד מעוניינת להרים פרויקט שישנה את כל העיר ואנחנו התשובה שלהם.

​​אני רוצה לדעת אם אתם מעוניינים להצטרף לפרויקט האדיר הזה ולהעתיק את ההאקרספייס לבניין.

ועכשיו, קצת תמונות:
שלושת הקומות נראות כרגע כך:
Inline image 5
Inline image 8

הגג:

וכמובן, הנוף לים:
Inline image 7

בברכה,
עומר פינס
0546501091

Jacob Eichbaum

to has...@googlegroups.com

ואווהו. איזה יופי. מושלם.
עבודות הרכבת הקלה בתל אביב זה הדבר הכי טוב שקרה לבת ים, ומה שיפה זה שהם מבינים את זה.

אדר' יקי אייכבאום
0507780402
www.Eichbaum.co

בתאריך 10 באוג 2015 23:44,‏ "Omer Pines" <omer...@gmail.com> כתב:
--
archive and web access >https://groups.google.com/forum/#!forum/hasadna
---

Ronen Shouker

to has...@googlegroups.com
כמה מ״ר יוקצה לתאמי, אם תאמי תחליט לעבור לשם?
לכמה זמן העירייה מתחייבת? (כמה זמן בלי שכירות+ארנונה? ולכמה זמן ובאיזה עלות אח״כ?)
האם בחלק מהגג אפשר להתקין פנלים סולריים, או שהכל מוקצה לגינה+בר?
האם יש מגבלות כלשהם (מהות הפעילות, שעות וימי הפעילות?)  האם העירייה תוכל להגביל אותנו בהמשך?

בתאריך 10 באוגוסט 2015 בשעה 23:44, מאת Omer Pines <omer...@gmail.com>:

Ronen Shouker

to has...@googlegroups.com
הפרסומת של בת ים ברדיו ממש מוצלחת, ורוכבת על ההסברה של הרכבת הקלה:
״קשה בתל אביב הקלה בבת ים.״

Ronen Shouker

to has...@googlegroups.com
אה, והחנייה שם חופשית (לא כחול לבן?)

בתאריך 11 באוגוסט 2015 בשעה 1:22, מאת Ronen Shouker <rsho...@gmail.com>:
כמה מ״ר יוקצה לתאמי, אם תאמי תחליט לעבור לשם?

Udi Finkelstein

to TAMI
1. לכמה זמן אנחנו מחויבים בחוזה הנוכחי שלנו?
2. כמה זמן וכסף יעלה לנו להעביר את כל תאמי? איך העבירו את המחרטה? כמה קל לפלס אותה מחדש (אם צריך, אני לא מבין בזה בכלל)
3. מה לגבי השם? אני לא חושב שעירית בת-ים תשמח לתמוך ב- tel aviv makers בלי איזה שינוי שם או לפחות הצנעתו (להקרא פשוט tami בלי ראשי תיבות או להמציא ראשי תיבות חדשים)

Alon Levy

to has...@googlegroups.com
On 08/11/2015 08:10 AM, Udi Finkelstein wrote:
> 1. לכמה זמן אנחנו מחויבים בחוזה הנוכחי שלנו?

מתחדש כל מרץ, אנחנו יכולים לעזוב בכל שנה, אין לנו התחייבות מעבר לזה. קרי
- כרגע 6 חודשים.

> [...]
> ‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'TAMI' של קבוצות Google.
> כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח אימייל אל

omerpines

to TAMI
היי רונן,
כל השטח הפתוח של הקומה הראשונה נועדה לTAMI (שמישהו ציין שתצטרך לשנות שמה לBYMI). המטרה של הפרויקט היא לבנות קומה מלאה בכל מה שצריכים אמנים, מייקרים וכל מי שעוסק במלאכת יצירה - מקצועי או לא מקצועי.
העירייה מתחייבת ל-3 שנים עם אפשרות להאריך (בתלות בהצלחת הפרויקט).
הבניין עולה לעירייה 2 מיליון ש"ח בשנה. אבל הם מבינים שאם הפרויקט הזה הופך את העיר בת ים למשהו אחר, הם לא יצפו לתשלום. עם זאת, אני מכין תוכנית כלכלית שכוללת תקצוב לשכ"ד וארנונה.
אפשר בהחלט להתקין המון פאנלים סולאריים. יש המון מקום וגם אם ננסה ממש קשה לא נצליח לכסות את כולו בשנה-שנתיים הקרובות.
בגלל שהבניין באיזור תעשייתי, אין מגבלה. להיפך, בשיחות עם העירייה, הם ביקשו מאיתנו לתכנן את המקום לפעילות של 24/7.

עומר

Ronen Shouker

to has...@googlegroups.com

תודה על התשובות.

Jacob Eichbaum

to has...@googlegroups.com
אני אדריכל ואשמח לעזור בתכנון החלוקות, הדמיות, מה שצריך.
צריך לחשוב איך משמרים בתוך מקום כזה ריק ומסודר את הקסם של מאורת מייקרים מחתרתית שנותנת תחושה של גילוי "גן נסתר".

Omer Pines

to has...@googlegroups.com

ממש אשמח.
אפשר לשלוח לך את תוכניות המבנה כדי שתוכל להתרשם ולהתחיל לדמיין?
שבוע הבא אני עושה עוד סיור במקום ובאוקטובר אני מתכנן האקתון מידברן בקומה הראשונה שיהיה גם סוג של חניכת המקום. (רוב היוזמות והפרויקטים בהאקתון יהיו ביוזמת הקהילה ואני מקווה שיצטרפו לאירוע קהילות נוספות - ux israel, דרופל ישראל ו-TAMI).

‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לנושא בקבוצה 'TAMI' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולכל הנושאים שלה, שלח אימייל אל hasadna+u...@googlegroups.com.

Jacob Eichbaum

to has...@googlegroups.com

בטח. שלח ל- ja...@eichbaum.co

אדר' יקי אייכבאום
0507780402
www.Eichbaum.co

בתאריך 11 באוג 2015 18:01,‏ "Omer Pines" <omer...@gmail.com> כתב:

Daniel Klein

to TAMI
+2
אני אישית מאוד בעד כרגע, ומצר על כך שאני לא בארץ בשביל לקדם את זה.
אולי זה לא עניין בהול, אבל אני גם לא רוצה לראות את זה מתמסמס עד שאני חוזר
אני בלי לפטופ, וקשה מאוד לכתוב בפורום גוגל מהטלפון שלי...
אשמח לשמוע את השיקולים של כולם. אשמח שתתקיים פגישה/אסיפת תאמי בנושא.
מבחינתי זה בשורה התחתונה מאבק בין תחושת העצמאות שלנו והיכולת לדבוק בערכי ה-diy האנרכיסטיים שלנו - מול הרצון לפתוח ולהנגיש את תאמ"י לקהילה רחבה יותר
המצב שלנו, כפי שאני רואה אותו כרגע, לא מדהים
TAMI is a crusty/grungy members-club by virtue of its geographic location and internal structuring
גם עם זה שאנחנו פתוחים לקהל הרחב, יש רף כניסה ווירטואלי במיקום הנוכחי
מבחינתי מיקום נוסף לבן עטר, ולא במקום זה אידאלי, זה פשוט לוקח יותר משאבים
אבל כן, אשמח לקדם את אפשרות ה"בנוסף" לפני שמתחילים הוויתורים
רף הכניסה הגבוה שלנו זה גם האיזור הלא-נעים, סימון הספייס, שיטת הכניסה לספייס, מבנה הספייס הפנימי
בין הנקודה שבנאדם חדש שומע על תאמי, עד שהוא יושב ועובד בתאמי, יש המון המון נקודות ייאוש
זה "מחיר כניסה" שפאנקיסטים כמוני וכמוך כבר רגילים לשלם
אבל לשמונים אחוז (יותר) מהאוכלוסייה, אשר כוללת מלא מייקרים פוטנציאליים, זה פשוט יותר מידי
וההפסד שלהם הוא חד משמעית ההפסד שלנו
I want us (TAMI) to stop being a closed members' club. And be practically and radically, not just officially, *inclusive*

Daniel Klein

to TAMI
TAMIdburn in BatYam?
TamidBurn beBatYam?
תמידברן בבת-ים?
תאמ"ידברן בב"י??
קום כבר מהמיטה שועל?!??

Amitai Aharon Franklin

to Hasadna
לי זה נשמע כמו רעיון מעולה ומדהים.

הכסף שייתפנה כתוצאה ממעבר למבנה ללא עלות השכרה יכול לשמש אותנו רבות.
השטח הגדול שיוקצה לנו יוכל לשמש אותנו להתרחב ליצירת סדנאות עם כלים רבים יותר ומקצועיים יותר.
ככל שנהיה טובים יותר, מאפשרים יותר, ונוערר יותר השראה באנשים נראה יותר שיתופי פעולה, יותר פרוייקטים, ויותר הרתמות להצלחה של תאמ"י.

בקיצור זו הזדמנות מעולה לטפס כמה רמות למעלה.

בונוס נוסף, אולי על הדרך עיריית ת"א תלמד דבר או שתייים על ניהול עיר לטובת תושביה, דרך ראייתה את ההצלחה של חולון, ושל השינויים שבת-ים עוברת. ובאופן אישי כאשר עירייה, או כל אחד אחר באה ברצון לעזור ולתמוך, לי אישית זה עושה חשק לשתף איתם פעולה בשביל ליצור ערך בעל משמעות לכולם.

בנוסף, זו נקודת מפנה מעולה לעשות פרוייקט מימון המונים בשביל לגייס עוד כסף עבור מכונות וציוד חדש.

--
archive and web access >https://groups.google.com/forum/#!forum/hasadna
---
‏קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'TAMI' בקבוצות Google.

כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח אימייל אל hasadna+u...@googlegroups.com.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח אימייל ל-has...@googlegroups.com.
לאפשרויות נוספות בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.

Daniel Klein

to Hasadna

+1 to everything Amitai said!

‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לנושא בקבוצה 'TAMI' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולכל הנושאים שלה, שלח אימייל אל hasadna+u...@googlegroups.com.

Omer Pines

to has...@googlegroups.com
Great minds think alike.
תוכנית הגיוס הראשונית היא פרויקט מימון המונים שהתקציבים שלה יוקצו לפיתוח המעבדה.
התוכנית מבוססת על שלבים (500K, 1M, 1.5M), שבהגעה לכל שלב יתווסף עוד חלק במעבדה (CNC, מחרטה, חדר לפלסטיקה...).
הגיוס יבסס את הקהילה שתהיה חלק מהבניין ותכלול מנוי, השכרת משרדים וסטודיואים לתקופה של כמה חודשים (עם אפשרות להארכה לשנה שלמה), אירוע חגיגי על הגג.
כך גם נוכל לפתח את התשתיות של הבניין ברגע שאנחנו מקבלים מימון.

עומר

‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'TAMI' של קבוצות Google.

jr

to TAMI
תום סופר פתח מייקרספייס בטכנודה חיפה,  אולי אפשר לנצל את הניסיון שלו

Omer Pines

to has...@googlegroups.com

יש מישהו בצוות שנמצא בקשר עם תום סופר (שלומי שהקים איתו את הפאבלאב).
אני שמח על ההיענות ואשמח לדעת איך ממשיכים מכאן לקבלת החלטה.

אני בונה עכשיו את התוכנית למעבדה (שטחים, תשתיות, ציוד, קורסים...). אשמח לעזרה מכל מי שמכיר את אחד התחומים.
אני רוצה להבין גם עם מה TAMI מגיעה לבניין. האם יש לTAMI פירוט של הציוד שברשותה?

עומר

Yuval Adam

to has...@googlegroups.com
רשימות ציוד חלקיות ביותר:

לעניין החלטה כלשהי, נדמה שעדיין מוקדם מדי לדבר על תוכניות קונקרטיות.
אם אני מבין נכון את רוח הדברים מדובר בהצעה מעניינת ששווה לראות איך ולאן היא תתפתח, אבל כזאת שלא משנה את אופי הפעילות בKG45 כרגע.

Omer Pines

to has...@googlegroups.com

תודה.
מי שרוצה להצטרף לסיור, הוא יתקיים ביום חמישי הקרוב.

Maxim Veksler

to Omer Pines, has...@googlegroups.com
איך העירייה תגיב אם מישהו ייפגע בספייס?

היה ומישהו ימעד וישבור יד, מה יקרה אז? מי נושא באחריות?

האם לעירייה תהיה הסמכות להחליט כי תאמי מהווה סיכון ומכך תוכל להתקבל החלטה על סגירת הפעילות?

Jacob Eichbaum

to has...@googlegroups.com

שעה וכתובת לסיור?

אדר' יקי אייכבאום
0507780402
www.Eichbaum.co

בתאריך 16 באוג׳ 2015 23:00,‏ "Omer Pines" <omer...@gmail.com> כתב:

Udi Finkelstein

to TAMI
עומר שלום,

אני לא רוצה להשמע חצוף (לא בודקים שיניים של סוס שקיבלת במתנה וכו׳), אבל איך שהוא רוח הדברים שאני מרגיש היא שמידברן קיבלה בניין מעירית בת-ים ורוצה את תאמי כמעבדה מתקדמת של מידברן, או של איזה פרויקט חדש שכרגע בייזום.
כרגע תאמי מנוהלת על ידי חבריה, וחבריה בלבד, תוך העדפת הקונצנזוס בקבלת החלטות. מה שאתה מציע, אם יתקבל, נשמע שהולך לשנות באופן מהותי, לפחות איך שזה נשמע לי, את הדרך שבה תאמי תתנהל, ותכפיף/תמזג אותה לאיזשהוא גוף-על, עם אג׳נדה משלו. אני גם מזכיר ציטוט שלך לגבי תוכנית להפיכת הקומפלקס לרווחי.

רק למען הסר ספק - אני לא רואה את עצמי זכאי לדבר בשם אף אחד - למעשה, כמות הזמן שאני בתאמי כל כך קטנה (אחת לכמה חודשים) שאני מחשיב את עצמי כחבר וירטואלי במקרה הטוב. כמות הכסף שתרמתי לתאמי זניחה בכל קנה מידה, ואני לא חושב שיש לדעה שלי חשיבות, בדיוק בגלל שאני כמעט לא מגיע.

אני רק סקרן לדעת אם אני היחיד שחש איזו שהיא הרגשה קלה של חוסר נוחות לאורך קריאת השרשור הזה.

Ehud Lamm

to hasadna
כמו אודי, גם אני לא ממש חבר פעיל. מגורים בצפון ושני ילדים קטנים לא משאירים הרבה זמן.

אבל גם אני רציתי לציין שדי ברור שמהלך כזה כרוך בסיכון של אובדן הזהות של תאמי בתוך ארגון גדול ושונה. לדעתי הסבירות שזה יקרה גבוהה. בשלב כלשהו של ההתמוססות מספיק חברים יכולים יהיו לצאת למקום חדש ולהקים מחדש את תאמי. אבל ומי רוצה להגיע למצב כזה?.

מצד שני, המעבר יכול להיות נפלא לחברים ברמה **האישית** -- יותר מקום, יותר כסף זמין לפעילות וכו'. וזה בהחלט שיקול לגיטימי. אבל צריך לחשוב על המשמעות שלו מבחינת ההאקרספייס עצמו באופן רציני.

אהוד

Guy Ovadia

to has...@googlegroups.com
אני מרגיש כמו עומר ואודי. אני לא חושב שתאמי צריכה לעבור לבת-ים, ו/או להיות תחת הניהול של גורם אחר.

עם זאת, אני חושב שהרעיון להקים משהו חדש ומוצלח בתחום המייקינג בבת-ים הוא רעיון נהדר, ואני חושב שהרבה פה ישמחו לעזור - באירגון, תמיכה, ואולי גם בהקמה הפיזית למי שירצה. לא במקום תאמי, אלא בנוסף.

Jacob Eichbaum

to has...@googlegroups.com
אני חושב שרשימת מיילים היא ממש לא המקום לקבל החלטה כזו אלא באסיפה שבה פוגשים את הבן אדם, שומעים ומבינים מה על המאזניים, שומעים מה יש לאלו שסוחבים את תאמי על גבם הפיננסי, ואז אפשר לקבל החלטה מושכלת שבסבירות גבוהה תהיה משהו כמו - בטח שנעזור, נתקדם, נראה איך זה מתקדם ונחליט רק כשחייבים.

לדעתי אם המטרה של תאמי היא לספק בית למייקרים - אין ספק שהבית הזה נמצא במקום שרוצה אותך ולא מערים עליך קשיים חולדאיים (תרתי משמע).
אם המטרה היא לקדם את תרבות המייקרים - אז בוודאי ובוודאי כדאי להתחבר למגנון עירוני ומתוקצב שזיהה את היופי והפוטנציאל של התרבות הזו, שמחברת גימלאי שבה לבנות צעצוע לנכד ביחד עם תייר הזוי וחובב קוד וסטארטפיסט שמלחים אבות טיפוס. כסף זה לא מילה גסה, זה אמצעי להשגת מטרות. ואם פגשת מישהו עם כסף ועם אותן מטרות (ואת שני אלו צריך לוודא) - אז צריך ללכת איתו.
אם המטרה היא לעודד גם נשים להיות חלק מהתרבות הזו - אז ברור שקיבוץ גלויות 45 זה לא המקום להזמין אליו בחורות לסשן אלקטרוניקה באמצע הלילה.

שינויים הם קשים לכולם, אבל המעז מנצח. גם אני כמו אהוד ואודי נמצא בתאמי הרבה יותר בלב מאשר פיזית במקום. כותב בדחילו ורחימו כי גם אני לא השתתפתי במימון כבר אי אלו חודשים רבים מדי. ואולי זו בדיוק הבעיה של תאמי - הרבה מאוד אנשים שמגיעים ומתלהבים ונרתמים ואז מתפוגגים מפעילות, נוכחים רק ברשימת תפוצה הזו, כמו יורדים ישראלים ששומעים גלגלצ בדרך לעבודה במנהטן. צריך להחזיר אותנו הביתה, והמודל והמקום הנוכחי לא ממש עושים את זה. האם המקום החדש בכלל יוכל להיחשב בית? או שייראה מלוקק ומתכתי וכל העסק יקרוס? לא ברור. צריך להבין.

לדעתי צריך לכנס אסיפה ולהזמין את עומר להסביר מה על הפרק.

אגב - למה פתאום ההתכתבות בעברית? מעניין.

יקי

Udi Finkelstein

to TAMI

רק לענות בשתי נקודות ליקי :

1. אני אישית לא מגיע לתאמי לא כי הרצון מתפוגג אלא כי יש לי מעבדת אלקטרוניקה מצוידת משלי + 5 ילדים בבית.
מבחינתי האישית תאמי זה בעיקר מה שקורה כאן ברשימת התפוצה ולא בתאמי הפיזית. אני לא חושב שבעתיד אגיע יותר סתם לעבוד, אלא בעיקר למפגשים מיוחדים, הרצאות וכו'. אין צורך או יכולת "להחזיר" אותי.
מבחינתי המקום הנוכחי מצוין. כשאני מגיע זה רק בערב ואז תמיד יש חניה. גם בת-ים זה בסדר, זו פשוט תהיה נסיעה של עוד 5 דקות או 10 דקות באוטו.

2. ההתכתבות החלה בעברית, עברה לאנגלית וחזרתי לעברית כי זו שפת האם שלי וכשחשוב לי לדייק בניואנסים ולא לדבר על איזה לוח מיקרו חדש, אני מעדיף לכתוב בעברית.

אודי

Omer Pines

to has...@googlegroups.com
יקי,
יום חמישי 18:00.
דברו איתי לפני כדי לוודא שאין שינוי: 054-6501091

מקסים,
יהיה ביטוח מלא לבניין. העירייה לא אחראית על זה.

Alon Levy

to has...@googlegroups.com
קודם כל, אני מאוד שמח על כל הדיון הזה. הוא מחדד ומעלה את שתי הגישות
הרווחות של עצמאות ויעילות, אם יורשה לי לסכם בגסות כזו.

שנית, אני רוצה להתנצל, ברצינות, על הדבר הבא: השירשור הזה הוא לא הפעם
הראשונה שאנחנו שומעים על הסיפור. שבועיים לפני (בערך) עומר פנה אלי אישית
וביקש שאני לא אפרסם את הנושא ורק אספק לו רשימה של אנשים לדבר איתם.
לבושתי הבקשה של עומר הייתה חשובה לי יותר מהעקרון שכל הדיונים שלנו
פומביים. הדיונים הפרטיים של תת קבוצה של תאמי הסתיימו בדרישה משותפת להפוך
את הדיונים לפומביים. לא היה בהם שום דבר שלא הופיע פה.

אולי נושא ההתנצלות שלי מדגיש את המחנה שבו אני נמצא, זה שחושב הדגש של
תאמי זה עצמאות של מייקרים, לא רק מייקריות. (עברות של מייקר? יוצר? לא משנה).

לגבי נושא המימון, זה שב ועולה, אנחנו פועלים כרגע במימון קבוצתי של בערך
שני שליש מההוצאות, שזה אומר שמצד אחד אנחנו מצליחים לייצר יותר הכנסות
מחברים ומצד שני עדיין חסרים לנו שלושת אלפים (בערך) שקל לחודש להגיע לאפס
גרעון חודשי. מה זה אומר, שהשיטה של מימון חברים נכשלה? שצריך למצוא פטרון?
צריך לעשות קיקסטרטר? צריך למכור יותר דברים תוצרת תאמי? לסבלט לעוד מישהו?
לעבור מקום? אני חושב שהתשובות שלי ידועות (אבל לרקורד: לא, לא, אולי,
אולי, אולי, אולי) אבל כנראה שכדאי להמשיך לדבר על זה.

אחרון חביב אני חושב שיקי צודק שכדי להפגש עם עומר.
> [...]
> ‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'TAMI' של קבוצות Google.
> כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח אימייל אל

Ronen Shouker

to has...@googlegroups.com
לפי תחושתי, אלו שגרים בת״א וצפונה מתנגדים למעבר, אלו שגרים מדרום ומזרח לת״א נוטים להיות בעד.
במצב ״הכוחות״ הזה הסיכוי שתאמי תעבור לבת ים נמוך. אבל זה לא אומר שאי אפשר לעזור להקים האקר-ספייס נוסף בבת ים. בטווח הקצר זה אולי יפגע מעט בתאמי, אבל בטווח הארוך זה יעזור להפיץ את תנועת המייקרים ובכך יעזור גם לתאמי.

Alon Levy

to has...@googlegroups.com
אל תבין אותי לא נכון. אני רוצה שיקום האקרספייס נוסף בבת ים בתצורה שעומר
מציע. אני לחלוטין מסכים עם מה שאמרת - אפילו לא בוודאות זה יפגע בכלל
בתאמי. כל התגובה שלי כוונה לנושא ההזזה, קרי ביטול המקום הנוכחי.

On 08/17/2015 11:22 AM, Ronen Shouker wrote:
> [...]
> ---
> ‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'TAMI' של קבוצות Google.

Udi Finkelstein

to TAMI
אם אתה מדבר עלי בתור אלה שגרים בתל אביב וצפונה, פשוט תמחק אותי מהדיון.
זה נשמע כאילו:
1. אני מתנגד
2. אני מתנגד בגלל המרחק

כמו שאמרתי , לגבי (1) אני בכלל לא מרגיש שצריכה להיות לי דעה בעניין בדיוק בגלל ההשתתפות הנמוכה שלי בפעילות.
לגבי (2) המרחק מבחינתי לא רלוונטי. אם אני נובע 20 דקות בלילה או 25 לעל כוון זה זניח.

משפט כמו ״לפי תחושתי, אלו שגרים בת״א וצפונה מתנגדים למעבר, אלו שגרים מדרום ומזרח לת״א נוטים להיות בעד.״ מושך את הדיון לכוון מאד לא נעים.

כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח אימייל אל hasadna+u...@googlegroups.com.
כדי לפרסם בקבוצה הזו, שלח אימייל אל has...@googlegroups.com.

Ronen Shouker

to has...@googlegroups.com

סליחה על ההכללה.

Ronen Shouker

to has...@googlegroups.com

אוקיי, אם אהיה יותר ספציפי תל אביבים רבים לא ממונעים, גרים קרוב בפלורנטין או מגיעים בנסיעה באופניים. להם המעבר מחוץ לתל אביב לא נוח.
למישהו כמותי שמגיע ברכב מחוץ לתל אביב ורוצה להגיע לפעמים בשעה מוקדמת, המיקום הנוכחי של תאמי בעייתי לו מבחינת חניה. לכן שאלתי גם אם במיקום בבת ים החניה חופשית.

אני חושב שענייני נגישות כן רלוונטיים, אבל שוב סליחה על ההכללה שעשיתי.

אגב נגישות,  תאמי לא ממש נגישה לנכים, כדאי לתכנן את מה שיוקם בבת ים שכן יהיה נגיש להם.

Omer Pines

to has...@googlegroups.com
20 מקומות חניה בתוך המתחם, שפע חניות ברחבי הרחוב ובחינם.
במקום יש מעלית לכל הקומות למעט הגג (ואני מקווה שנוכל להרחיב גם לגג או להקים מעלית חיצונית נוספת). בנוסף יש 2 מעליות מסע לכל הקומות.

הבניין הולך להיות מתוכנן לנגישות כי בהפקה של מידברן יש צוות נגישות שמאוד מתעקש על כך (ואנחנו אוהבים אותם על כך).

jr

to TAMI
Omer maybe a practical first step is announce a launch party , (if its not already announced and i miseed it),  entrance fee -  bring something you'd like to see there

ps I want dibs on a section of roof

Omer Pines

to has...@googlegroups.com
לספונטניים מביניכם, אני מראה את הבניין עוד 30 דקות (9:30).
שמעון הבורסקאי 4, בת ים.