Trzech dużych Patronów Akcji Szlachetna Paczka + mikro raport

Grupa Pielgrzymkowa KWK "Knurów Szczygłowice"

to Grupa Pielgrzymkowa
1. Informujemy , że do naszej Paczkowej Akcji Pozyskaliśmy Trzech
dużych Patronów.
http://www.marekdym.ovh.org/index.php?option=com_content&task=view&id=401&Itemid=89

2. Do Afryki posłaliśmy w tym miesiącu rekordową Kwotę 1205zł (suma
wpłat 47 917zł). Wasza ofiarność i coraz większe zaangażowanie (w
niektórych przypadkach) w działalność W grupie jest godna podziwu

3. Odebrałem dzisiaj wyniki tomografii z 26 i 28.10.2011. Choroba
postępuje w niesamowitym tempie. Już nie myślę o tym, czy zdążymy
zrobić coś w przyszłym roku, tylko zaczynam się zastanawiać, czy uda
się zrealizować wszystkie plany tegoroczne. Jest Bardzo źle i wiem, że
jedyną możliwością jest tylko cud - proszę o wsparcie, szczególnie za
pośrednictwem Błogosławionego Jana Pawła II, który od jakiegoś czasu
stał się moim bliskim Patronem - opiekunem