aktualności !!

Grupa Pielgrzymkowa KWK "Knurów Szczygłowice"

to Grupa Pielgrzymkowa
1.Prosimy o finalizowanie wpłat na Afrykę

2. Robimy wielkie dzieło http://www.marekdym.ovh.org/index.php?option=com_content&task=view&id=391&Itemid=44
jutro montaż pod wiaduktem w Szczygłowicach

3. po 10-tym Listopada zaczynamy wielką Akcję zbierania pieniędzy na
Szlachetną paczkę.
http://www.szlachetnapaczka.pl/wojewodztwa/s12/slaskie/a466/szczyglowice-pilchowice-i-czerwionka-leszczyny/
Robimy to już od czterech lat i wiecie, że jest to piękna sprawa.
Zróbcie reklamę (zrzutkę) po rodzinach). Zakładamy wstępnie uzbieranie
10 000 zł na obdarowanie ok 20 rodzin. Każdy z Was jakby zwrócił się
do 4 osób ze swojego najbliższego otoczenia i każda z nich
ofiarowałaby 20zł (jestem na rencie, ale mnie stać na taki wydatek) -
wtedy będzie 140(użytkowników mailingu)x5x20= 14 000. To ogromna
Kwota!! Zważywszy na to, że niektórzy są hojniejsi możemy pod koniec
listopada przeżyć szok :)