Ornitofilatèlia

JC Fernández-Ordóñez

to forumSOM
Hola a tothom,

Des de fa força anys col·lecciono segells d'ocells, els que es fan (o feien) servir per enviar cartes... Però des de fa un parell d'anys he centrat la meva col·lecció en dues famílies d'aus, una americana (Tyrannidae) i l'altra cosmopolita (Muscicapidae). La primera inclou ocells principalment insectívors que només es troben a Amèrica (incloent les illes) i la segona inclou els ben coneguts ropits (o pit-rojos), rossinyols, mèrleres, vitracs, etc..., a més dels típics menjamosques.

Us escric per demanar-vos si algú vol contribuir amb la meva col·lecció, actualment visc a Veneçuela, enviant-me una carta. Un sobre amb unes característiques, senzilles, que faran que el pugui incloure a la col·lecció. Si algú està interessat, si us plau, que es comuniqui amb mi per aquí, al correu (avese...@gmail.com) o pel Whatsapp/Telegram (+584263498040).

Salut i gràcies per avançat,

JC

J.C. Fernández-Ordóñez
Fundación Científica ARA MACAO