FW: Com tira endavant l'àliga calba americana la seva progènie (live webcam)

Montse Bau Puig

to FORUM SOM

Hola,

aquí teniu aquest article de cites ornitològiques del segle XIX molt interessat!

Mon

From

Hola
sobre un article meu  històric divulgatiu dels ocells menorquins del XIX i la relació amb climes originats per volcans. L'article està penjat en el meu apartat del Research Gate, i l'accès directe a l'article és:

https://www.researchgate.net/publication/272294362_Colds_birds_volcanoes_and_priests_chronicle_of_birds_of_Menorca_in_the_first_half_of_the_nineteenth_century._Paper_write_in_catalan._Freds_ocells_volcans_i_capellans_crnica_dels_ocells_menorquins_a_la_primera_meitat_del_XIX

--
Xavier Ferrer, PhD
Profesor titular de Zoogeografía

Javier

to forumsom
Moltes gracies Montse

Xavi

From: blau...@hotmail.com
To: foru...@googlegroups.com
Subject: [forumSOM] FW: Com tira endavant l'àliga calba americana la seva progènie (live webcam)
Date: Mon, 2 Mar 2015 12:06:46 +0000
Has recibido este mensaje porque estás suscrito a Grupo "forumSOM" de
Grupos de Google.
electrónico a foru...@googlegroups.com
Para anular la suscripción a este grupo, envía un mensaje a
forumsom+u...@googlegroups.com
http://groups.google.com/group/forumsom?hl=ca.

---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "forumSOM" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a forumsom+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

Toni Escandell

to foru...@googlegroups.com
Molt interessant!!. Gràcies Montse.

Toni Escandell

[...]

 Antes de imprimir este e-mail, piensa bien si es necesario hacerlo. Una tonelada de papel implica la tala de 15 árboles. Cuida el medio ambiente.

Toni Escandell
PaleârticaFilms
tel. 971368639
www.paleartica.com