fotos de la urraca (Pica pica)

xoroy68

to foru...@googlegroups.com
BON DIA COMPANYS, AVUI SI QUE LA HE VIST BÉ I POGUT FER UNES FOTOS.
ESTÀ AL MATEIX LLOC QUE LA VAN VEURE NA MARINA I EN XAVI.
SEMBLA QUE ESTA EN MUDA ACTIVA, I TOT I QUE ANAVA AMB AMB TELEZOOM, S'HA DEIXAT ATRACAR BASTANT, PERO COM JA SABEU AQUESTES AUS CONVIUEN ALS PARCS DE LES GRANS CIUTATS I TOLEREN BASTANT BÉ LA PRESENCIA HUMANA.
IMG_0172.jpg
IMG_0202.jpg
IMG_0205.jpg
IMG_0219.jpg
IMG_0221.jpg
IMG_0229.jpg

JC Fernández-Ordóñez

to foru...@googlegroups.com
Captureu-la... :/

JC

===============================
J.C. Fernández-Ordóñez
Presidente
Fundación Científica ARA MACAO
Apartado Postal 94
2201 San Carlos (Venezuela) | avese...@gmail.com
Tel. 00584263498040 | www.aramacaovenezuela.org
https://www.facebook.com/aramacaovenezuela

El 18/03/15 05:42, xoroy68 escribió:
> [...]
> Grupos de Google.
> Si quieres publicar en este grupo, envía un mensaje de correo
> electrónico a foru...@googlegroups.com
> Para anular la suscripción a este grupo, envía un mensaje a
> forumsom+u...@googlegroups.com
> Para obtener más opciones, visita este grupo en
> http://groups.google.com/group/forumsom?hl=ca.
>
> ---
> Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "forumSOM" de
> Google Groups.
> Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus
> missatges, envieu un correu electrònic a

David Carreras

to foru...@googlegroups.com
Per Mercadal me demanen que hem de fer amb aquest animal.
És molt ximple, seria fàcil de capturar.
I conec un voluntari per fer-ho.

David Carreras

--- Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "forumSOM" de Google Grups.

Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a forumsom+u...@googlegroups.com.

Montse Bau Puig

to FORUM SOM
Hola,

és una animal que prové de captivitat?

Montse

Date: Tue, 26 May 2015 13:32:17 +0200
Subject: Re: [forumSOM] fotos de la urraca (Pica pica)
From: david.c...@gmail.com
To: foru...@googlegroups.com

supermalbuger

to forumsom
no ho hem pogut averiguar Montse..jo tampoc hi he pujat més a veure si encara està al mateix lloc.

Enviado de Samsung Mobile

to forumsom
demà hi ha una reunió de la Junta de la Som..es podria afegir el tema.

Enviado de Samsung Mobile

to foru...@googlegroups.com
Aviseu-me què feu amb la garsa!

Juan Carlos