Fwd: Dendrocygna viduata en Menorca

Raül Escandell

to forumsom

Bona nit a tothom,
Hem rebut aquest missatge al correu electrònic. Algú sap o pot afegir alguna informació?
Idò, bona nit, ja direu!
Raül

Hola,

vamos a Menorca cada primavera y tenemos mucho interés en la naturaleza, especialmente en los pajaros. En la tarde del 14 de abril de 2016 observamos una pareja de gansos en la Playa de Binigaus. Se llaman Dendrocygna viduata y no creo que normalmente vivan en Menorca. Quizas esta información es interesante para ustedes. Les envio una foto de los gansos. Lamentablemente los gansos estaban molestados y huieron al oeste.

Saludos cordiales de Alemania

Elke Mizdalski

Elke Mizdalski

Hohewartweg 7

D-70839 Gerlingen

Elke.Mi...@Alice.de

IPUE9399.jpg

Rafel Triay Bagur

to forumsom
Bon vespre,

M’he quedat a quadros... quína sort aquests Alemanys no?
Has recibido este mensaje porque estás suscrito a Grupo "forumSOM" de
Grupos de Google.
electrónico a foru...@googlegroups.com
Para anular la suscripción a este grupo, envía un mensaje a
forumsom+u...@googlegroups.com
http://groups.google.com/group/forumsom?hl=ca.

---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "forumSOM" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a forumsom+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

Carlota Viada

to foru...@googlegroups.com
Deuen ser escapats, no?
Potser no de Menorca, però de qualque zoo dels voltants.