vespertinus

Oriol Perona

to foru...@googlegroups.com
Hola companys/es:

Algú va poder comptar els Falco vespertinus que encara es troben als plans de Favàritx? Jo vaig comptar un pic màxim de 48 exemplars el dia 12 d'aquest mes de maig. Si algú de voltros té dades superiors a aquesta m'ho podríeu dir...

Per cert, sembla que aquesta irrupció de vespertinus s'està produint per tota la Península....

Gràcies i salut.

Raül Escandell

to forumsom
Jo encara no els he anat a veure!
Raül

Has recibido este mensaje porque estás suscrito a Grupo "forumSOM" de
Grupos de Google.
electrónico a foru...@googlegroups.com
Para anular la suscripción a este grupo, envía un mensaje a
forumsom+u...@googlegroups.com
http://groups.google.com/group/forumsom?hl=ca.

---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "forumSOM" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a forumsom+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

Lluc Julià

to foru...@googlegroups.com
Encara se’n veuen a dia d’avui?

supermalbuger

to forumsom
Hola Oriol, jo tenia un màxim de 42 contats i xavi mendez 38 el mateix dia. i dilluns dia 25, en vaig contar 82 exemplars entre el cami de sa boval i l'entrada del cami vell d'addaya. comcentran- se la majoria a terra dins ses tanques segades aprop de sa cruilla. deuen dormir a terra ???era de bon mati tenc bastantes fotos

Enviado de Samsung Mobile

De: Lluc Julià
Fecha:2015/05/27 19:29 (GMT+01:00)
Asunto: Re: [forumSOM] vespertinus

Encara se’n veuen a dia d’avui?

> El 27/5/2015, a las 19:19, Oriol Perona <oriol....@gmail.com> escribió:

Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "forumSOM" de Google Grups.

supermalbuger

to forumsom
aquestes fotos son d'aquest dilluns. lo que no vaig veure es cap dels 4 falco naumanni que hi havia la setmana passada.
FB_IMG_1432748585336.jpg
FB_IMG_1432748573671.jpg
FB_IMG_1432748593132.jpg
FB_IMG_1432748561597.jpg

Lluc Julià

to foru...@googlegroups.com
Gràcies Joan, a veure si demà m’hi apropo!

David García Jiménez

to foru...@googlegroups.com
Buenas compañeros,

Acaba de salir un artículo en la revista Journal of Ornithology sobre las afecciones de las luces artificiales en aves marinas de Baleares.
Artificial lights and seabirds: is light pollution a threat for the threatened Balearic petrels?

http://link.springer.com/article/10.1007/s10336-015-1232-3#page-1

Si alguno está interesado en una copia no dude en pedírmela.

Un saludo,

David García Jiménez
E-mail: bald...@yahoo.es
Tel.: +  34 660992451

Para: "forumsom" <foru...@googlegroups.com>
Fecha: miércoles, 27 de mayo, 2015 19:36

Oriol Perona

to foru...@googlegroups.com
Avui ja "només" en quedaven una vintena... val la pena anar-los a veure. O estan posats als cables o estan en terra a les tanques segades que hi ha devora. A més són bons de fotografiar, ja que els tens bastant a prop.... Gràcies Joan per les dades....

El dimecres, 27 maig de 2015 19:19:07 UTC+2, Oriol Perona va escriure: