Google 그룹스는 더 이상 새로운 유즈넷 게시물 또는 구독을 지원하지 않습니다. 과거의 콘텐츠는 계속 볼 수 있습니다.

Antarktis smelter indefra. Forudsagt i Bibelen? - Re: USA indfører sanktioner mod syrere og ... - Re: 2017 uge 17 (news samlet)

조회수 4회
읽지 않은 첫 메시지로 건너뛰기

Kall, Mogens

읽지 않음,
2017. 4. 24. 오후 7:46:1317. 4. 24.
받는사람
File 19.705 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/19-xxx/19-705

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/19-xxx/19-705

-

Den 25-04-2017 kl. 00:44 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
Subject: USA indfører sanktioner mod syrere og og forhåbentlig
også mod Nordkorea -
Re: 2017 uge 17 (news samlet)

> [...]