Hvor hårdt skal pædofili straffes ? - og hva' med incest ? Skal man tilgi' hvad-som-helst (for sin egen skyld) ?

Jeg læste lige på http://www.skrivunder.net/ at nogle ønskede
dødsstraf for pædofili. Se evt. ...
http://www.skrivunder.net/dodstraf_til_padofile

Jeg blev "fristet" over evne til at skrive en kommentar:

Af Monner
2014-02-23, CET 18:55
Pædofili er noget skrækkelig noget, men dødsstraf er måske lige at gå en tand for vidt!
http://www.skrivunder.net/forum/84128

=== citat start ===

Pædofili er noget skrækkelig noget, men dødsstraf er måske lige at
gå en tand for vidt! Mange gange er der jo tale om mennesker, der
er ***umodne***, følelsesmæssig set, og derfor bør komme under
psykiatrisk behandling!

Til folk, der har været udsat for incest, har jeg netop lige læst en bog
om dette, og kan varmt anbefale den:

Fra Kaos til helhed
af Astrid Baun
Forlaget Lohse, 2009
ISBN: 978-87-564-6044-6

=== citat slut ===

Emnet incest og bogen vil blive taget op i tilknytning til ...

Det levende hus
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus

... måske i tilknytning til hypotesen om de 2 Jeg'er.

(har bare ikke haft tid endnu til at berette om det)

-

Midlertidig notat:

side 31øverst, Incest-overgrebene fortrængt til underbevidstheden, men ...
højre-hjerne-halvdel huskede det ?
side 40 midt, kontrolapparat til at styre ... tappet for energi
side 142, 31do
side 149, Gud far og mor, Salme 27,10

Tema:
Det, der bliver sat ord på, kan man gøre noget ved
Det, der ikke bliver sat ord på, gør noget ved dig!
=>
Værktøj:
Bevidsthed + Veto-retten (til annullering af uhensigstmæssige
impulser fra underbevidstheden)

Last OUTPUT: 17028A news:52e16883$0$303$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17107