Sex og kærlighed

Kender I til at have haft sex UDEN rigtig at være blevet tilfredsstillet ?

Årsag (antager jeg):
Mennesket er *mere* end blot en primitiv robot, der virker pr. automatik.

Her nogle gode råd i kærlighedslivet fra www.ucb.dk :

=== citat start ===

Mandag 7. maj (2007, red.)

Berig dit ægteskab

Det er sagt, at forskellen på et frieri og et ægteskab er som forskellen på
billederne i et frøkatalog og det, der kommer op af jorden! Men det behøver
ikke at være sådan.

Her kommer nogle gode råd fra Steve Stephens: "Begynd hver dag med et kys
... bær altid din vielsesring (den blev sat på din finger for at afskære dig
fra nye eventyr) ... tag regelmæssigt til stævnemøde med din ægtefælle ...
accepter jeres forskelligheder ... vær høflige ... vær venlige ... giv små
gaver ... smil ofte ... berør ... tal om dine drømme ... udvælg en sang til
at være "jeres sang" ... giv rygmassage ... le sammen ... send små kort uden
særlig grund ... opfyld din partners ønsker, før de bliver udtalt ... lær at
lytte efter det, der ikke bliver sagt ... tal opmuntrende til hinanden ...
gør det på hendes eller hans måde ... giv hinanden komplimenter hver dag ...
ring op i løbet af dagen ... vær rolig ... hold i hånd ... kæl ... spørg
efter din bedste vens mening ... vis respekt ... byd altid din ægtefælle
velkommen hjem efter en lang arbejdsdag ... gør dig umange for altid at se
godt ud ... vink til hinanden ... husk at fejre jeres mærkedage ... sig
undskyld ... tilgiv hurtigt ... arranger en romantisk udflugt en gang
imellem ... spørg: 'Hvordan kan jeg få dig til at føle dig rigtig lykkelig?'
... vær positiv ... vær rar ... vær til rådighed ... opfyld hurtigt din
elskedes ønsker ... tal om jeres kærlighed ... tal om jeres dejligste
stunder ... optræd høfligt overfor hinandens venner og familie ... send
blomster ved mærkedage ... indrøm det, når du har uret ... vær kærligt
opmærksom overfor din ægtefælles seksuelle behov ... se solnedgange sammen
... sig ofte 'jeg elsker dig' ... gå aldrig vred i seng ... slut hver dag
med et kram ... på professionel hjælp, hvis det bliver nødvendigt ... og
frem for alt, bed hver dag for og med hinanden."

=== citat slut ====

Læs evt. også ...

Jesus-loves-you skrev i IPl0i.133$AY5...@news.get2net.dk:

> Kender I til at have haft sex UDEN rigtig at være blevet
> tilfredsstillet ?

Hold dine sexproblemer uden for dk.livssyn.kristendom

FUT dk.snak.seksualitet

Bæ nni

hej andresen - velkommen i lummergruppen

er du på jagt efter noget der er mere saft og kraft i end oblater og sur
sherry.....

LOL - tag en spillr og bli gla

--

Benny

cool

Ulvir

"Andreas Falck" <bse3...@vip.cybercity.invalid> skrev i meddelelsen

> Hold dine sexproblemer uden for dk.livssyn.kristendom

Ja for fanden da, sex er da også noget ukristelig griseri..

Bæ nni

ja - man sku jo nødig nyde livet!

--

Benny

cool

Bo M. Mogensen

On Wed, 9 May 2007 21:30:50 +0200, "Andreas Falck"
<bse3...@vip.cybercity.invalid> wrote:

>Hold dine sexproblemer uden for dk.livssyn.kristendom

har den fysiske kærlighed ingen plads i kirstendomen ?
MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Bo M. Mogensen

On Wed, 9 May 2007 17:31:42 +0200, "Jesus-loves-you"
<John...@1.John4.8.Heaven> wrote:

> [...]
>lytte efter det, der ikke bliver sagt ... tal opmuntrende til hinanden ...

Hmm ja det lyder jo meget godt al sammen :) men altså problemet er at
man ikke lige kan planlægge og organisere den slags det kommer når det
kommer værd at være opmærksom på men - men over dine sanser har du
ingen kontrol

Hr. Jensen

On Wed, 09 May 2007 22:53:27 +0200 Bo M. Mogensen <usn...@gmail.com>
sent the following smoke signals:

>har den fysiske kærlighed ingen plads i kirstendomen ?

Hvad skal Kirsten Domen nu indblandes for?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Bæ nni

Hr. Jensen wrote:
> On Wed, 09 May 2007 22:53:27 +0200 Bo M. Mogensen <usn...@gmail.com>
> sent the following smoke signals:

> Hvad skal Kirsten Domen nu indblandes for?

ja - der er viost noget med at de har fået nok af kirsten i dlk - men at
hun hed domen vidste jeg ikke - det må de så vide i kolding

--

Benny

cool

rusc

On 9 Maj, 17:31, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven> wrote:
> Kender I til at have haft sex UDEN rigtig at være blevet tilfredsstillet ?
>
> Årsag (antager jeg):
> Mennesket er *mere* end blot en primitiv robot, der virker pr. automatik.

Ok, men så skal du nok undgå at reducere kærlighed til fempunktsplaner
og ritualiserede vaner og cheesy one-liners, sådan som du gør.

"Bæ nni" skrev

> ja - man sku jo nødig nyde livet!

:-)

Memory on:

"Tag ikke, smag ikke, rør ikke!" -

ting, der alle er bestemt til at bruges
op og forgå - alt efter menneskebud
og menneskelære ?

Thi alt sådant har vel med sin selv-
gjorte gudsdyrkelse og "ydmyghed"
og skånselsløshed mod legemet ry
for visdom, men der er ikke nogen
ære ved det; det tjener kun til til-
fredsstillelse af den syndige menne-
skenatur!

(Kol.2,21-23)

Does this *remind* You about "something" ?

Following up to ...

-

Last file-OUTPUT:
6488 news:hbC0i.17$Qf...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6489

"Bo M. Mogensen" skrev

> har den fysiske kærlighed ingen plads i kirstendomen ?
> MvH Bo M Mogensen

Interrupt from ...
(Ang. *Vranglære*)
6489 news:4cC0i.18$iq4...@news.get2net.dk

... apropos Højsangen.

Jo, så sandelig, Bo. Ellers ville det jo også være ret trist og kedeligt
det hele ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6490

"rusc" skrev

[ ... ]

> Ok, men så skal du nok undgå at reducere kærlighed til fempunktsplaner
> og ritualiserede vaner og cheesy one-liners, sådan som du gør.

Det er - vist nok - et *faktum*, at mange kvinder ikke frit kan nyde sex,
dersom manden fx. har såret hende. Og manden kan have problemer med
rejsningen fx. pga. kastrerings-angst, fordi kvinden har "ædt ham med hud og
hår".

Der er altså ikke tale om en art 5 punktsplan, men derimod om nogle
grundlæggende kærlighedssprog mhp. en større *forståelse* af, HVORDAN vi
mennesker er indrettet psykisk.

Generelt set nytter det eksempelvis ikke noget, dersom jeg taler til en
kvinde med MIT kærlighedssprog, dersom hendes har et helt andet, fordi hun
*følelsesmæssigt* IKKE kan forstå mit budskab. Mit budskab må nødvendigvis
tales i hendes sprog, selvom dette jo så kræver lidt mere af mig. Men hva'
gør man ikke for kærlighed ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6292 news:QlC0i.21$bU4...@news.get2net.dk
6491 news:hfC0i.20$qP4...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6493

Bo M. Mogensen

On Thu, 10 May 2007 12:11:14 +0200, "Jesus-loves-you"
<John...@1.John4.8.Heaven> wrote:

>Jo, så sandelig, Bo. Ellers ville det jo også være ret trist og kedeligt
>det hele ... :-)

Øhh jo jo :)
det er fint med dine henvisninger men det ville nu være rart hvis du
citerede det relevante af havd du henviser til - tiden går og det er
tid der ikke kommer tilbage så jeg er ikke lige til at at side og slå
div messg id op med mindre det er MEGET relevant