Utilgiveligt!

peterni...@gmail.com

Det er der omkring 1700 tallet hvor at det er gået galt,
både med ødelæggelse af samfundet, satanisme, mentalitet
når det drejer sig om tyveri, satanisme, selviskhed osv...
der simpelthen har ført til at jeg har haft et røvdårligt liv!

Og har været gjort til en Sat A Nicolaysen!

Der har simpelthen ikke været sat ind hårdt nok, således
at Karsten Bjørnholt, DJ Ævl og andre Satanister, har været
enten ikke eksisterende eller simpelthen ikke er blevet til Satanister!

"Programmeret til ikke at hævne mig på de rigtige" bliver
det til, evig tortur til alt og alle, i det kvante mekaniske mareridt Helvede, fordi hvem er de rigtige til den straf?

Ham der er villig til at gøre det ved andre og har gjort det?
Den Umenneskelige Peter!

Jesus Kristus den inkompetente og uduelige, som ikke gjorde det godt nok, eftersom at jeg Peter blev torteret alligevel!

Og de Muslimske mænd, som havde alle de gode kvinder gjort gode på den rigtige måde, da jeg Peter selv skulle bruge dem!

(Det har vist sig at min brainstem vist har gjort både Profod og Kristus til pædofile homoseksuelle, det er noget med at jeg er 40
og ikke selv har gjort afkom!)

Det var sket en masse steder, inden det blev standset, hvis ikke det var for udtalelsen "du er fortid"

Peter(Tyrens Stjernetegn)

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Det har også vist sig at der ikke er nogen mulige fremtider hvor at jeg gør afkom eller har sex, da de alle blev fjernet da jeg blev
overfaldet torteret og programmeret i min bolig under det påskud at gøre noget ved en depression!

(En depression der stammer fra en blindtarms operation der
gik galt da jeg var barn, vejen til mandens hjerte osv osv.....størstedelen af kroppens Seratonin sidder i mavesækken
mangler det der, mangler det også i hjernen!)

Planetens hastighed i dens bane omkring solen når jeg selv falder død om osv....gjort via Quantum Entangelment i alle
de mulige fremtider der er, når jeg selv falder død om!

(skeløjede i fjernsynet, oversvømmelse i New Orleans, jordskælv på Haiti og i Fuk us him a!

Senerehen i en ferieby i Tyrkiet!

Og jeg gicder ikke være her, nu hvor jeg er blevet for
gammel til at prøve at have sex!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Udover da jeg var 19, med en fra Horslunde, men det var så dårligt at det er ubeskriveligt, jeg ved selv hvad min forestillingsevne kan præstatere og hvad jeg vil have er fuldstændig lovligt og forholdsvis simpelt, men nazister,tortur
og programmering kom i vejen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Foremålet med Nazisternes eksistens til at starte med, var også
så at jeg kunne komme til at have sex, således alle kvinderne
ikke stjålet, men der er ikke nogen grund til at spilde tid på at beskytte dem, kvaliteten er for lav!

Så alting siden, den forenede videnskabelige lov, blev placeret
ud i begyndelsen i ingenting har været et stort spild!

Desuden har der været for få fysisk attraktive kvinder
der er blevet programmeret til aldrig at bruge ordet
kærlighed, og sex' en er derfor blevet ødelagt og dermed
også artens eksistens foremål!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Der rumstere et eller andet, modbydeligt rundt i det neurale netværk mellem mine øre, noget mareridtsagtigt med medfølgende fysisk følelse, det er et eller andet med at blive
skåret i hjernen med en stiksav, samtidig er der indbrud i den
visuelle del af hjernen, med billeder sat ind, der er beregnet på
at fjerne testosteron hvilket kan føre til Osteoporose og at hjernen går i forfald!

Altsammen et resultat af "Ødelæg dig selv"
som jeg fik besked på for 15år siden efter min bevidsthed
blev lukket ned og der blev sat lighedstegn mellem ekstrem fysisk skade senere død og så det ikke at adlyde på en meget grim måde, samtidig med "Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Og så har jeg leveret en del kvinder til nogle modbydelige typer,
nogen jeg kortvarigt fantaserede om at smile og sige dav til!
(altsammen via entangelment!)

Det er altsammen meget ødelæggende!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Overvejede prostituerede, men "forstå alting på en måde der er grim for mig selv" og "gør alting på en måde der er grim for mig selv" i kombination med "Gør noget for folks religion" gør det til noget livsfarligt i kombination med entangelment!
(det kan være at det modbydelige mareridtsagtige beskrevne i overstående indlæg har noget med det at gøre!)

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Heldigvis er det lykkedes at undgå at blive gjort
til en Nazist,Perverser,Alkoholiker og Pillemisbruger!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Af en eller anden grund er jeg ved at smile! Jeg ved ikke hvorfor,
Jeg syntes ikke at det er sjovt! Jeg kunne sikkert finde ud af det ved at grave igennem min underbevidsthed men jeg gider ikke!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Nå, men jeg er igang med at være en skummel erstatnings svindler, "for ikke at gøre virkeligheden forkert" og fordi
"det er andres mening der betyder noget" og jeg har sku aldrig
fået en erstatning udbetalt for noget som helst i mit liv!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Min hukommelse har matchet udtrykkene min underbevidsthed
køre ud fra, sammen med noget om et computerspil jeg så i fjernsynet på et tidspunkt udover at de blev sagt til mig dengang i Humlehaven 27, det kan være at jeg er igang med at "Gøre
det der er bedst for Karsten Bjørnholt" og bilde folk ind at jeg er en bindegal løgnhals!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Jeg syntes at det er noget svineri, at jeg ikke engang kan
kommme til at have det stående på en gravsten når jeg er død,

Peter Nicolaysen - Ham der næsten prøvede at have noget han ville have!

(andre er nogen narhoveder hvis de har det stående, eftersom at de ikke har været tortetret kvante mekanisk aktive eller gjort skeløjede)

Det virker som om at "hævn skal jeg altid have" er begyndt
at blive gravet fri, så jeg er begyndt at se om jeg ikke kan gøre
sådan folk undgår det kvante mekanisk mareridt som jeg lovede!
(der er en grund til at jeg nævner det i samme post som det i indledningen)

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

Nå, men her er det så!

Eftersom at jeg kun har en eller ingen kvinder en eller ingen
millioner!

Alt min viden er lort, alt min kunne er lort!
Alt i mig er lort, der kommer kun lort ud af mig!

Eftersom jeg er alt der er lort, må i gerne smide lort efter mig!

(Jeg bliver så ikke mindre deprimeret af det!)

Peter(Tyrens Stjernetegn)

<peterni...@gmail.com> skrev ...

Hvis at jeg ikke havde været lort, så havde jeg købt en hund,
så havde jeg haft en undskyldning for at gå en tur engang imellem, men jeg gider ikke!

peterni...@gmail.com

Jeg sidder og indser hvor stor en gave det er at blive gjort
til lort, det er ihvertfald langt bedre end de foregående 15år
med smertesignaler til brainstem og limbicsystem!

Peter(Tyrens Stjernetegn)