Kom nu til fornuft, din *tåbe*!

DR S159 ons 05 aug 09:17:48
4.august dr.dk/nyheder 13:00

BEKYMRING OVER SMITTESTIGNING
Coronasmitten h...

-

DR S160 ons 05 aug 09:17:48
4.august dr.dk/nyheder 14:34

INFORMATION OM BEREDSKABSMEDDELELSE
I tilfælde af en større ulykke eller
katastrofe udsender politiet sirene-
skabsmeddelelse til DR, Radioavisen.

Denne information udsendes hurtigst
muligt i radio og tv - både i DR og
TV 2, samt på TEKST-TV på denne side.

Sirenerne afprøves hver nat uden lyd
og én gang om året med lyd - den
første onsdag i maj.

Det første signal betyder: Gå ind og
søg
information på DR eller TV2. Det andet
signal betyder: Faren er forbi.

Brand i Nyborg er ikke længere farlig
En brand i Nyborg udviklede tidligere i dag giftig røg.
4/8-20 kl. 14:34 | opdateret kl. 15:55
https://www.dr.dk/nyheder/indland/brand-i-nyborg-er-ikke-laengere-farlig

Kommentar:

Why NOT 150 (as usually) ???

Hmm ... (memory on from) ...

Date: Tue, 4 Aug 2020 13:47:47 +0200
22.387j news:5f294ae5$0$701$1472...@news.sunsite.dk

> Hypotese-forslags-ændring:
[ ... ]
> Denne antagelse er forkert, eller rettere sagt:
>
> 0-punktet er IKKE Sfinksens-hoved, men derimod der hvor breddegrad
> 30° krydses (50 global units):

> Fordi ...
>
> TILSAMMEN dannes der 2 tal bestående af ...
>
> 1.
> 50
>
> og ...
>
> 2
> 4836,3 meter

Delta:
2020-08-04, CET 13:47, Counter = 0
2020-08-04, CET 14:34, Counter = 13m + 34m = 47m

-

DR S161 ons 05 aug 09:17:48
4.august dr.dk/nyheder 14:39

AARHUS INDFØRER BESØGSRESTRIKTIONER
B...

-

Newsletter received from 'The Times of Israel' at ...
2020-08-04, CET 18:23, GMT 16:23
BREAKING NEWS:
Massive explosion rocks Beirut, causing widespread damage across city

Dozens killed as massive blast rocks Beirut, causing widespread carnage

Explosion at port compared to atomic bomb going off, apparently caused
by fireworks and chemicals catching fire; no Israeli involvement
suspected

By Aaron Boxerman, TOI staff and Agencies
4 August 2020, 7:20 pm
https://www.timesofisrael.com/massive-explosion-rocks-beirut-causing-widespread-damage-across-city/

-

https://www.bbc.com/news/world-middle-east-53659282

What happened?

The explosion occurred just after 18:00 (15:00 GMT) on Tuesday after
a fire at the port.

Kommentar:

Delta:
2020-08-04, CET 13:47, Counter = 0
2020-08-04, CET 14:34, Counter = 0:47, 0:00
2020-08-04, CET 17:00, Counter = 3:13, 2:26 (120+26 = 146)
__________________________________193,__146

193 ?

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
Measure (Målestokken)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

78 Protons
115 neutrons
=
193 Mass Number

½-life = 50,00 years

Man kan se på video, at ammunition eksploderer FØR den store
eksplosion, hvilket indikerer, at der med stor sandsynlighed er tale
om en *overlagt* handling a la terror!

Og i så fald:

*Sygelig* trang til selvhævdelse, apropos ...

Subject: Found 78 -
Re: Crater, version 4 -
Re: Pyramids: Found 43 and the meter-system =>
Found the Crater-Giza-line -
Re: Rekonstruktion, version 1 -
Re: Abraham-koden
Date: Wed, 5 Aug 2020 02:36:20 +0200
22387o news:5f29ff07$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-3xx/22-387/o
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/J5vLg962edQ/L0lP-FvdCAAJ
> -
>
> Internal message to the GODE Fe:
>
> Kan resultatet anerkendes ?
>
> Hvor MANGE menneskeliv kan vi redde (ved at gøre *tåben* vis) ?
>
> Apropos ...
>
> Isaiah 2,1-4 ...
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isaiah+2+&version=ERV-AR
>
> And then I heard at voice from Heaven said:
> (2020-08-05, Wednesday, CET 02:31, GMT 00:31)
> - "Output!"
>
> 02:31
> - "Now!"
>
> Yes, my friend ... :-)

https://www.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=38

Åh ...

GID jeg dog ku' tale dig til fornuft, din *tåbe*!

Du ofrer menneskeliv i flæng og skønner ikke, at det INTET gavner!

Ja, bevares:

Det kan for en tid måske bevare og konsolidere din *magt*.

Men ...

Er Livet (i Universet) ikke mere end blot som et dyr at slås mod
rivaler?

Og ...

KAN du ændre så meget som et komma på UFO-efterforskningen med terror?

Nej!

Du kan INTET ændre, fordi ...

SELVOM du flyver ind i vores skyskrabere nok så mange gange eller
kaster med atombomber her og der og alle vegne, da vedbliver
*beviserne* at være de samme:

Mount Everest har IKKE flyttet sig så meget som en milimeter!

Og det samme gør sig gældende mht. Mount Ararat, ikke sandt ?

Ergo er du en *tåbe* (der fejlagtigt tror, at du kan *manipulere*
med tingene, så de kommer til at passe ind i dit *forvrængede* og
dermed *sygelige* verdensbillede!

Kom nu til fornuft, din *tåbe*!

INDSE dog, at vi har at gøre med noget *ekstraordinært*!

Og ...

Vi (Menneskeheden) kan IKKE løse opgaven (ved at flippe ud som en
chimpanse og smadre bulen gennem fx. terror)!

Vi bliver nødt til at bruge vores *intelligens*, apropos ...

Subject: US Secretary of State Pompeo to visit Denmark (gate 204/5)
Date: Thu, 16 Jul 2020 15:17:08 +0200
22359 news:5f105358$0$691$1472...@news.sunsite.dk
Cosmic catastrophes (Kosmiske katastrofer)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/cosmic-catastrophes/22-359
"Crib death" ("Vuggedøden")
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/crib-death/22-359
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/22-xxx/22-359
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EKabNHgEcHQ/2FedJlu4BAAJ

> Bøn:
>
> Herre! Vi beder Dig om, at de ækle diktaturstater (inklusiv
> Psykopatistan, Cannibalistan og Fanatistan) styrter i grus og
> bliver erstattet af ægte demokrati til fred og glæde for
> jordens befolkning.
> Og Herre! Hjælp os til at indrette vores samfund på en sådan
> måde, at vi bedre kan modstå pandemier.
> Og Herre! Hjælp os også til at forebygge kosmiske katastrofer,
> så vi kan undgå at uddø som civilisation i Verdensrummet.
> Det beder vi om - i Jesu navn! Amen.

Jeg drømte - for øvrigt - forleden dag om, at *massemorderen* Assad
blev anholdt og retsforfulgt af Menneskeheden! ... :-)

-

DR S174 ons 05 aug 09:17:49
5.august dr.dk/nyheder 08:25

OVERVÅGNING PÅ DANSKE FLÅDESKIBE
88 overvågningskameraer fra et omstridt
kinesisk sikkerhedsfirma, der er
forbudt i USA af hensyn til den
nationale sikkerhed, er blevet
installeret på Søværnets to største
krigsskibe, Absalon og Esbern Snare.

- Teoretisk kan kameraerne bruges til
at trænge ind i skibenes systemer, hvis
de har en bagdør, siger Jan Lemnitzer,
ekspert i cyberkrig ved CBS.

Forsvarsministeriet vil ikke oplyse, om
systemet stadig er aktivt.

Sikkerheden vurderes dog løbende og har
højeste prioritet, lyder det i et
skriftligt svar fra ministeriet.

Kommentar:

Gak gak!

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22389

Interrupt RETURN from ...

Subject: Samson har en gåde: HVORDAN når jeg frem til tallet 278? -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sat, 1 Jun 2019 03:03:46 +0200, GMT 01:03
21516 news:5cf1cefa$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/samson-s-riddle/21-516
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/iB5UtbdKBAAJ

Du UFORSTANDIGE *tåbe*!

Svar mig:

HVORDAN kunne de vide, at vi en dag (engang LANGT ude i *fremtiden*)
ville tage i anvendelse meter-systemet ?

Does they have a *time-machine* or what ?

22389c