2020 uge 11 (news samlet)

De politiske vigtige nyhedsindlæg bliver løbende samlet i
et DATA-arkiv. Se ...
https://sites.google.com/site/kallpol4
Backup-system (aktiv om 4 dage): Input website + (0000 + x, x=49) ...
https://sites.google.com/site/kallpol40049

Forrige nyhedsindlæg samlet var:

Subject: 2020 uge 10 (news samlet)
Date: Mon, 2 Mar 2020 08:33:45 +0100, GMT 07:33
22173 news:5e5cb6f3$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EufT3mZv9CU/wxpkqt9gAQAJ

-

I dag Mandag den 9. marts 2020 (dag 69 i året) er der 3323
dage til (9 år + 35 dage), at asteroiden Apophis *måske*
rammer ind i Jorden (2029-04-13)

Og muligvis kommer der en atomkrig (startende i Mellemøsten
ved fx. at Iran angriber Israel med A-våben) om ca. ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

2154
dage til
Nuclearwar (see file 21.221)
(om ca. 6 år, around 2026-01-31)

Og muligvis kommer der som sagt en atomkrig - ved mindre man - I
TIDE - træffer sine modforanstaltninger
(og fx. opretter *brændbælter*, så ilden fra helvede IKKE
spredes)!

Og i dag er det også 2579 dage siden, at en stor asteroide
samt en meteor nær havde ramt og udslettet
Psykopatistan/Kleptokratistan (Rusland)! Se evt. ...

Date: Wed, 6 Mar 2019 14:28:09 +0100, GMT 13:28
21286 news:5c7fcaec$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/goodwill/21-286
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/6Oc2rdQ-vG4/6VNBJw20BwAJ

> ET! Hvor meget står der på min goodwill-konto?...
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
> the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
> i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
> der sagde:
> (2019-03-06, Wednesday, day no 65, CET 14:15, GMT 13:15)
> - "Masser!§"

-

Tidens aktuelle litterære sætning:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

Må jeg godt være vred?
af Ross Campbell

Kapitel 2:
Samfundet og vreden, side 18-25

side 20

Oprør mod autoriteterne

Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.

Kommentar:

Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

-

I denne uge vil de politiske hændelser blive indrapporteret her
under lovmusikken ...

Blessed Be The Name Of The Lord - Vineyard Music
Uploadet af bondservant007 den 16/04/2007
http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw

Og prøv også hebraisk lovsang ...
https://www.youtube.com/watch?v=chG6xRsX7ns&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk

Og som noget særlig for alle Jer muslimer *anbefales* denne
video ...

Muslim woman who hated the Jews
and ended up falling in love with their King - JESUS!
Offentliggjort den 1. feb. 2018
https://www.youtube.com/watch?v=wzfVAb4q8ZU
Se tillige ...
https://www.oneforisrael.org/

-

Coming up world news:

UFO landed in Central Park ...

Eller måske rettere:

Above the hill of Zion!

Apropos ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520

-

UFO-Evaluering:
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/evaluation/001/21-119
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/evaluation/001/21-152b

2013-02-15-hændelsen above Russia:

Genstanden er for STOR til, at vi jordboere (herunder NASA) kan
*fuske* med den!

Ergo må den være *ægte*!

-

Prøv også :

Test dit kærlighedssprog ...
http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/

Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.

(Vælg en af følgende 2 muligheder:)

Nr. 1
Jeg er glad for at blive rost
Jeg kan lide at få et knus

Nr. 2
Jeg kan godt lide at ...

Last OUTPUT: 22203b news:5e652952$0$698$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/WAMj6e6UAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22205

Hele Italien lukker ned

WHO-chef: Der er en reel risiko for en corona-pandemi

2154 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Hørt i forbindelse med et hacker-angreb:

Se evt. ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack

2020-01-27, CET 07:55, GMT 06:55
2020-01-27, CET 09:22, GMT 08:22, delta = 01:27
2020-01-27, CET 19-24, GMT 18-23, regneark-chikane
2020-01-28, CET 19:43, GMT 18:43
2020-01-29, CET 02:35, GMT 01:35
2020-01-29, CET 02:36- GMT 01:35-02:57, regneark off
2020-01-29, CET 10:12, GMT 09:12
2020-02-03, CET 08:06, GMT 07:06
2020-02-04, CET 09:27, GMT 08:27

2020-02-21, CET 17:02, GMT 16:02, mark Cat2+
2020-03-02, CET 17:06, GMT 16:06
2020-03-06, CET 19:42, GMT 18:42
2020-03-08, CET 14:33:25, GMT 13:33:25

Hovedmistænke FORTSAT Psykopatus-Putin and his men!

Men Iran, Cannibalistan og Nordkorea så absolut OGSÅ en mulighed!

Hørt - som sagt - i forbindelse med et hacker-angreb:

Slap af, lille *opmærksomhedshungrende* bæklat!
Mor skal nok komme og tørre dig i røven!

-

Dagens *keywords*:

Hvad er tro? Tro er grundlaget for vores håb, en
overbevisning om ting, der ikke kan ses.
(Hebr. 11,1)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+11&version=BPH

Hebræerne 11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Trosheltene

1
Hvad er tro? Tro er grundlaget for vores håb, en
overbevisning om ting, der ikke kan ses.

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Sa+14.1-24&version=BPH

2 Samuel 14:1-24, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Absalom og David forsones

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2020-03-09

Nogle mennesker er det umuligt at hjælpe (2)

"Men de ville ikke lytte, i trods vendte de ryggen til
og ... så de ikke kunne høre.
Zak 7,11

=== citat slut ===

Kommentar:

Øv!

Nu har de IGEN lavet om på andagtsteksten, så den IKKE
passer med, hvad der står i andagtshæftet (og dermed KAN det
*profetiske* element gå tabt)!

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2020-03-08, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

"And now, Israel, listen carefully to these decrees and
regulations that I am about to teach you. Obey them so that
you may live, so you may enter and occupy the land that the
LORD, the God of your ancestors, is giving you."
Deuteronomy 4:1

(2020-03-09, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

Yes, he humbled you by letting you go hungry and then feeding
you with manna, a food previously unknown to you and your
ancestors. He did it to teach you that people do not live by
bread alone; rather, we live by every word that comes from
the mouth of the LORD.
Deuteronomy 8:3

Kommentar:

Apropos *Nadver*

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2020 uge 11 (news samlet)
Date: Mon, 9 Mar 2020 04:49:02 +0100, GMT 03:49
22205 news:5e65bcc9$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hKzvtusrZCQ/ERm_ajREBQAJ

> [...]

Hele Italien lukker ned

WHO-chef: Der er en reel risiko for en corona-pandemi

Danskere fanget i ø-paradis på grund af coronavirus
kl. 17:42
https://www.dr.dk/nyheder/indland/danskere-fanget-i-o-paradis-pa-grund-af-coronavirus

-

Udenrigsministeriet til danskere i Norditalien: Skynd jer hjem
kl. 18:40
https://www.dr.dk/nyheder/indland/udenrigsministeriet-til-danskere-i-norditalien-skynd-jer-hjem

-

DR S110 man 09 mar 22:21:35
DR NYHEDER dr.dk/nyheder

157 Hele Italien lukker ned
154 Harry og Meghan takker af i stilhed
155 Foreløbig rapport om flystyrt klar
153 Dansk aktieindeks tager stort dyk

152 Uffe Elbæk forlader Alternativet
151 Ungdomsparti tager afstand fra Å
149 Corona i Frankrig 'rammer alle'
148 EU vil genstarte dialog med Tyrkiet

147 Pressechef forlader Alternativet
146 Coronasmittet person var på natklub
144 Klimarådet foreslår høj CO2-afgift
143 Elev chokeret over gymnasielukning

142 Aktier i Asien falder drastisk
141 Gymnasium lukker: To smittede
140 Danskere skal forlade Norditalien
139 Passagerflugt i Københavns Lufthavn

-

Dyr og planter udryddes i højt tempo - forskere bygger en frossen Noas ark
08. Mar. 2020 kl. 21:00
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/dyr-og-planter-udryddes-i-hoejt-tempo-forskere-bygger-en-frossen-noas-ark

-

Aktiemarkeder i Asien falder drastisk på grund af coronavirus
kl. 05:44
https://www.dr.dk/nyheder/penge/aktiemarkeder-i-asien-falder-drastisk-pa-grund-af-coronavirus

-

Frygt for corona-ramte krydstogtskibe spreder sig
kl. 06:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/frygt-corona-ramte-krydstogtskibe-spreder-sig

-

Talibaner drømmer om et fredeligt liv: Men er det overhovedet realistisk?
kl. 08:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/talibaner-droemmer-om-et-fredeligt-liv-men-er-det-overhovedet-realistisk

-

Stéphanie Surrugue om nye coronatiltag i Frankrig: 'Virusset rammer alle
samfundslag'
kl. 13:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/stephanie-surrugue-om-nye-coronatiltag-i-frankrig-virusset-rammer-alle-samfundslag

-

DR S155 man 09 mar 22:21:38
9.marts dr.dk/nyheder 18:03

FORELØBIG RAPPORT OM FLYSTYRT KLAR
En foreløbig rapport viser, at
utilstrækkelig pilottræning og fejl i
afgørende software var skyld i, at et
Boeing 737 MAX-fly sidste år styrtede
ned i Etiopien.
Det er Etiopiens lufthavarikommission
AIB, der har udgivet rapporten, skriver
nyhedsbureauet dpa.

Rapporten udkommer dagen før årsdagen
for ulykken i Etiopiens hovedstad,
Addis Ababa.

Ulykken den 10. marts 2019 kostede 157
mennesker livet og skete i kølvandet på
et 737 MAX-flys styrt i Indonesien i
oktober 2018. Her omkom 189 personer.
Ved begge ulykker skete der
ukontrollerede dyk i flyets spids.

Rapport: Dårlig pilottræning og softwarefejl var skyld i etiopisk
flykatastrofe
kl. 18:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rapport-darlig-pilottraening-og-softwarefejl-var-skyld-i-etiopisk-flykatastrofe

-

Aktiekrak og corona-frygt: 'Statsministerens handlemuligheder er trods
alt begrænsede'
kl. 19:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/aktiekrak-og-corona-frygt-statsministerens-handlemuligheder-er-trods-alt-begraensede

-

'De beherskede tyskere har nerverne uden på tøjet': Over 1.000
coronasmittede i Tyskland
kl. 20:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/de-beherskede-tyskere-har-nerverne-uden-paa-toejet-over-1000-coronasmittede-i

-

Sundhedsstyrelsen: Hjemmearbejde og lange weekender er en del af
corona-værktøjskassen
kl. 20:59
https://www.dr.dk/nyheder/indland/sundhedsstyrelsen-hjemmearbejde-og-lange-weekender-er-en-del-af-corona

-

OVERBLIK Derfor banker coronavirus og priskrig benzinpriserne i bund
kl. 21:12
https://www.dr.dk/nyheder/penge/overblik-derfor-banker-coronavirus-og-priskrig-benzinpriserne-i-bund

-

Værste nedtur siden finanskrisen: Amerikanske aktier i historisk fald
kl. 21:14
https://www.dr.dk/nyheder/penge/vaerste-nedtur-siden-finanskrisen-amerikanske-aktier-i-historisk-fald

-

Almindelig vinterinfluenza har kostet knap 300 danskere livet i år
kl. 21:45
https://www.dr.dk/nyheder/indland/almindelig-vinterinfluenza-har-kostet-knap-300-danskere-livet-i-aar

-

DR S157 man 09 mar 22:21:38
9.marts dr.dk/nyheder 22:16

HELE ITALIEN LUKKER NED
De tiltag, Italien har indført for at
inddæmme coronavirus i den nordlige del
af landet, udvides nu også til resten
af landet. Fra tirsdag morgen er større
forsamlinger forbudt i hele landet.
Det siger Italiens premierminister,
Giuseppe Conte, mandag aften.

Samtidig beder han italienerne om at
undgå at rejse rundt i landet,
medmindre det er strengt nødvendigt.
Folk bør kun bevæge sig ud for at tage
på arbejde og i nødstilfælde, siger
premierministeren.

Alle sportsarrangementer er også
aflyst, heriblandt fodboldkampene i
Serie A, foreløbigt frem til den 3.
april.

Nye tiltag i Italien: Lukker hele landet ned
kl. 22:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nye-tiltag-i-italien-lukker-hele-landet-ned

Iransk flyselskab får forbud mod at flyve til Europa
8. mar. 2020, 12:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-08-iransk-flyselskab-far-forbud-mod-at-flyve-til-europa

-

Folk flygtede ud af Milano i nat - sådan har karantænen ramt Norditalien
8. mar. 2020, 12:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-08-folk-flygtede-ud-af-milano-i-nat-saadan-har-karantaenen-ramt-norditalien

Kommentar:

Gak-gak!

Det er NETOP opskriften på smittespredning, at folk får lov
til at forlade områder, der er ramt af smitte!

-

Sådan fungerer dansk drive-in-test for coronavirus
08. mar. 2020, 13:55
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-03-08-saadan-fungerer-dansk-drive-in-test-for-coronavirus

-

Dødstallet i Italien stiger med 133 - særligt én region er ramt
8. mar. 2020, 19:47
Opd. 8. mar. 2020, 20:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-08-doedstallet-i-italien-stiger-med-133-saerligt-en-region-er-ramt

-

Udenrigsministeriet til danskere i Norditalien: Kom hjem hurtigst muligt
8. mar. 2020, 17:33
Opd. 8. mar. 2020, 20:57
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-03-08-udenrigsministeriet-til-danskere-i-norditalien-kom-hjem-hurtigst-muligt

Kommentar:

Husk *obligatorisk* karantæne for alle i inkubationstiden,
'for ellers er det jo i sig selv en måde at SPREDE smitten på!

-

Nordkorea affyrer nye missiler ud over havet
09. mar. 2020, 12:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-09-nordkorea-affyrer-nye-missiler-ud-over-havet

-

Børsen i New York sat på pause på grund af stort fald
9. mar. 2020, 14:41
Opd. 9. mar. 2020, 15:06
https://nyheder.tv2.dk/penge/2020-03-09-borsen-i-new-york-sat-pa-pause-pa-grund-af-stort-fald

-

Blodrød rekorddag på aktiemarkedet: - Ikke noget, vi har set siden
finanskrisen
09. mar. 2020, 17:56
https://nyheder.tv2.dk/business/2020-03-09-blodroed-rekorddag-paa-aktiemarkedet-ikke-noget-vi-har-set-siden-finanskrisen

-

90 danskere smittet med coronavirus - børn blandt smittede
9. mar. 2020, 18:00
Opd. 9. mar. 2020, 18:13
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-03-09-90-danskere-smittet-med-coronavirus-born-blandt-smittede

-

Spredning af coronavirus er et spørgsmål om tid, siger Sundhedsstyrelsen
9. mar. 2020, 18:49
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-03-09-spredning-af-coronavirus-er-et-spoergsmaal-om-tid-siger-sundhedsstyrelsen

-

Første retsdag om nedskydning af fly - ingen af de tiltalte mødte op
9. mar. 2020, 19:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-09-foerste-retsdag-om-nedskydning-af-fly-ingen-af-de-tiltalte-moedte-op

Kommentar:

Den egentlige bagmand er altså Psykopatus-Putin, for det var
ham, der satte krigen i gang, fordi han ikke ku' tåle
Ukraines selvstændighed!

-

Ingen af rivalerne vil erkende nederlag, så nu har Afghanistan to
præsidenter
9. mar. 2020, 19:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-09-ingen-af-rivalerne-vil-erkende-nederlag-saa-nu-har-afghanistan-to-praesidenter

-

WHO-chef: Der er en reel risiko for en corona-pandemi
9. mar. 2020, 20:20
https://nyheder.tv2.dk/2020-03-09-who-chef-der-er-en-reel-risiko-for-en-corona-pandemi

Kommentar:

Det ér desværre blevet en pandemi!

-

Nyeste corona-tal: Så mange er smittede, døde og helbredte
27. feb. 2020, 18:24 Opd. 09. mar. 2020, 21:43
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-27-nyeste-corona-tal-saa-mange-er-smittede-doede-og-helbredte

Samlet antal smittede
113.584

Samlet antal døde
3.996

Samlet antal helbredte
62.496

Opdateret 09. marts 2020, 23:31

Kommentar:

3996 / 113584 * 100
=
3,52 %

-

Alle elever i en 5. klasse sættes i karantæne efter coronasmitte
09. mar. 2020, 23:04
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-03-09-alle-elever-i-en-5-klasse-saettes-i-karantaene-efter-coronasmitte

-

Nye regler i danske lufthavne for passagerer fra coronazoner
9. mar. 2020, 23:10
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-03-09-nye-regler-i-danske-lufthavne-for-passagerer-fra-coronazoner

-

104 SVT Text Måndag 09 mar 2020

SVT Text

* = efter kl 18 Nyhetsrullen 188

Coronaviruset
* Historiskt börsras i USA...........130
FN: Utbrott slår hårt mot ekonomin 131
* Hela Italien görs till "röd zon"...132

* Nära 1 800 nya fall i Italien......133
Sjuka äldre män främsta offren.....134
Sex döda i coronauppror i fängelse 135

EU begränsar antalet möten.........136
Färre fall i Kina - sjukhus stängs 137
Frankrike förbjuder folksamlingar..138

* I korthet: Kulturminister smittad 139f

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Måndag 09 mar 2020

SVT Text

* = efter kl 18 Nyhetsrullen 188

* Erdogan och EU i möte om gränskris 140
Flera länder tar emot flyktingbarn 141
Inga flyktingbarn till Sverige.....142

Sudanledare utsatt för mordförsök..143
Priskrig orsakar prisras på olja...144
Rättegång om nedskjutet plan igång 145

Sydkorea: Projektil från Nordkorea 146
Notiser: Italienflyg ställs in.....148

-

138 SVT Text Måndag 09 mar 2020
UTRIKES PUBLICERAD 9 MARS

Frankrike förbjuder folksamlingar

För att få stopp på spridningen av
coronaviruset förbjuder Frankrike
större folksamlingar.

-Sammankomster på över 1 000 personer
är från och med nu otillåtna, säger
landets hälsominister Olivier Véran.

Tillställningar som anses viktiga för
samhället är undantagna, till exempel
demonstrationer. Förbudet får däremot
stora följder för sport- och
nöjesevenemang.

Coronaviruset har orsakat 19 dödsfall
i Frankrike. Minst 1 125 personer
i landet är smittade.

-

139 SVT Text Måndag 09 mar 2020
CORONA I KORTHET 9 MARS
2/2

Israel Alla som reser in i Israel
kommer nu att behöva isolera sig i
14 dagar, enligt ett nytt beslut av
landets premiärminister Benjamin
Netanyahu. Beslutet gäller i två
veckor, rapporterar BBC. Landet har
42 bekräftade smittfall.

Frankrike Kulturministern i Frankrike
är smittad av coronaviruset, enligt en
källa nära kulturdepartementet. Den
46-årige Franck Riester uppges känna
sig må bra. Riester har inte träffat
president Emmanuel Macron på dagar,
skriver Reuters.

-

143 SVT Text Måndag 09 mar 2020
UTRIKES PUBLICERAD 9 MARS

Mordförsök mot Sudans premiärminister

Sudans premiärminister Abdalla Hamdok
har utsatts för ett mordförsök men
klarat sig oskadd. Det uppger statlig
television och källor inom regeringen.

Angreppet uppges ha riktats mot
premiärministerns fordon under färd
i huvudstaden Khartoum.

-En explosion inträffade när Abdalla
Hamdoks bil var i rörelse, men vi
tackar Gud att ingen skadades, säger
Ali Bakhit, som ingår i regerings-
chefens stab, enligt nyhetsbyrån AFP.

Hamdok fördes till en säker plats
efter attentatsförsöket.

-

146 SVT Text Måndag 09 mar 2020
UTRIKES PUBLICERAD 9 MARS

Sydkorea: Projektiler från Nordkorea

Nordkorea har ännu en gång avfyrat
oidentifierade projektiler över
Japanska havet. Det uppger den
sydkoreanska militären.

För en vecka sedan sköt diktaturen
i väg vad som tycks ha varit två
ballistiska kortdistansrobotar från
den nordkoreanska östkusten.

Den här gången har tre projektiler
avfyrats från ungefär samma område.

De nya uppskjutningarna är de första
på flera månader och kommer i en tid
av dödläge i samtalen mellan USA och
Nordkorea, enligt AFP och Reuters.

-

NRK:
8. mars 2020 kl. 10:47 - 9. mars 2020 kl. 10:47 20:29, error

9. mars 2020 kl. 10:47 22:32

-

Israel klar til at kræve alle indrejsende i karantæne
Af Anders Hjorth Vindum 09. March 2020
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/israel-klar-til-at-kraeve-alle-indrejsende-i-karantaene

Med 39 smittede er Israel klar til at tage drastiske skridt i
kampen mod coronavirus

-

Video: Læge Torben Mogensen orienterer om coronavirussens konsekvenser
9. marts 2020, kl. 16:08, opdateret kl. 21:10
Af Mikkel Møller Jørgensen
https://www.kristeligt-dagblad.dk/corona

I løbet af corona-epidemien vil læge og forhenværende lægelig
direktør på Hvidovre Hospital Torben Mogensen orientere
Kristeligt Dagblads læsere om virussens konsekvenser. Hvad
betyder det for folkesundheden? For økonomien? Og for
samfundet som sådan? Følg med her

-

Flight MH17: Trial opens of four accused of murdering 298 over Ukraine

https://www.bbc.com/news/world-europe-51725417

156 personer er smittet med coronavirus i Danmark

2154 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

I står ved „Zions bjerg”, den levende Guds by, det
himmelske Jerusalem, hvor tusinder af engle er samlet til
fest.
(Hebr. 12,22)

-

[...]

2020-03-08, CET 14:33, GMT 13:33

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+12&version=BPH

Hebræerne 12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Det kræver udholdenhed at nå målet

[ ... ]

Gud opdrager sine børn

[ ... ]

Hellighed er nødvendig for at få del i Guds velsignelse

[ ... ]

Det konkrete Sinaibjerg og det åndelige Zions bjerg

Nej, I står ved „Zions bjerg”, den levende Guds by, det
himmelske Jerusalem, hvor tusinder af engle er samlet til
fest.

23
I står overfor Guds menighed af arveberettigede børn,
indskrevet som borgere i Himlen. I står over for den Gud,
som vil dømme alle mennesker, og over for vores
retsindige forfædres ånder, som er nået frem til målet.

24 J
a, I står over for Jesus selv, som indstiftede den nye
pagt, over for Jesu blod, der har et bedre budskab om
renselse og tilgivelse end Abels blod, som råbte på hævn.

Kommentar:

Jeg "fristes" over evne til at komme ind på emnet: Nærkontakt
af 3. grad, fordi det til forveksling minder ikke så lidt om
Kristi genkomst, hvor tusinder af nogen-ude-fra-Rummet ?,
engle, er samlet til fest. Altså en *glædelig* begivenhed ... :-)

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Sa+14.24-15.6&version=BPH

2 Samuel 14:24-15:6, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Absalom og David forsones, fortsat)

[ ... ]

Absaloms sammensværgelse

-

[...]

Ordet for 2020-03-10

Hold op med at finde på undskyldninger

"... lad jer forvandle, ved at sindet fornyes, så I kan
skønne, hvad der er Guds vilje ..."
Rom 12,2

[...]

(2020-03-10, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

"And now, Israel, what does the LORD your God require of you?
He requires only that you fear the LORD your God, and live in
a way that pleases him, and love him and serve him with all
your heart and soul."
Deuteronomy 10:12

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 9 Mar 2020 04:49:02 +0100, GMT 03:49

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22205

156 personer er smittet med coronavirus i Danmark

DR S156 tir 10 mar 11:16:19
10.marts dr.dk/nyheder 06:30

ADVARSEL FRA ITALIENSKE LÆGER
- Vi oplever, at 10 procent af vores
coronasmittede patienter får behov for
intensiv pleje på et hospital.

Sådan lyder advarslen lige nu fra tre
italienske professorer, som over de
seneste 10 dage har behandlet
coronasmittede patienter i Norditalien,
der er det område i Europa, som har
været hårdest ramt af smitten.

Budskabet deles af European Society of
Intensive Care Medicine til læger i
hele Europa med opfordringen: Forbered
jer på stor travlhed på de intensive
afdelinger. Men vi skal være forsigtige
med at overføre de italienske tal til
danske hospitaler, siger direktøren i
Sundhedsstyrelsen.

Advarsel fra italienske læger: 10 procent af de coronasmittede vil få
behov for intensive sengepladser
kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/advarsel-fra-italienske-laeger-10-procent-af-de-coronasmittede-vil-faa-behov

-

Nye tal: Langt de fleste udvikler symptomer inden for 11,5 dage
kl. 06:44
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/nye-tal-langt-de-fleste-udvikler-symptomer-inden-115-dage

-

Hjemmeværnet har overtaget corona-telefon fra sundhedsfaglige
kl. 07:15
https://www.dr.dk/nyheder/indland/hjemmevaernet-har-overtaget-corona-telefon-fra-sundhedsfaglige

-

Regeringen vil skærpe straffen og fratage pædofilidømtes pas
kl. 09:01
https://www.dr.dk/nyheder/politik/regeringen-vil-skaerpe-straffen-og-fratage-paedofilidomtes-pas

-

De danske aktier åbner i plus efter blodrød mandag
kl. 09:15
https://www.dr.dk/nyheder/penge/de-danske-aktier-aabner-i-plus-efter-blodroed-mandag

-

DR S162 tir 10 mar 11:16:19
10.marts dr.dk/nyheder 09:20

NEDLUKNING 'CHOKERER ITALIENERNE'
Der er kø ved supermarkederne mange
steder i Italien i dag, efter
befolkningen er vågnet op til en ny
hverdag.

- Italienerne er lettere chokeret i
dag, siger journalist Charlotte
Sylvestersen i Milano.

Italiens premierminister meddelte i
aftes, at alle italienerne skal blive
hjemme i så vidt omfang som muligt.

Det skyldes, at der nu er over 9000
coronasmittede i Italien, og at 20.000
italienere rejste fra Nord- til
Syditalien i søndags, da
rejserestriktionerne i første omgang
ramte det nordlige Italien.

Efter nedlukning: 'Italienerne er lettere chokerede'
kl. 09:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/efter-nedlukning-italienerne-er-lettere-chokerede

-

DR S163 tir 10 mar 12:00:02
10.marts dr.dk/nyheder 11:14

CORONA-BEGRÆNSNINGER I BUS OG TOG
Regeringen indfører nye retningslinjer
for den kollektive trafik på grund af
corona-smitten.

Trafikudbydere skal sørge for, at
passagerer ikke står for tæt. Det kan
betyde, at der bliver brug flere busser
og tog i myldretiden.

Det har statsminister Mette Frederiksen
(S) fortalt på et pressemøde.

Flytrafik fra de mest corona-ramte
områder til Danmark bliver indstillet.

Antallet af smittede personer i Danmark
er 156.

Regeringen indfører begrænsninger i busser, tog og metro - indstiller
fly fra ramte områder
kl. 11:14
https://www.dr.dk/nyheder/politik/regeringen-indfoerer-begraensninger-i-busser-tog-og-metro-indstiller-fly-fra-ramte

-

Eksperter: Derfor skal du tage myndighedernes corona-råd alvorligt
kl. 11:33
https://www.dr.dk/nyheder/indland/eksperter-derfor-skal-du-tage-myndighedernes-corona-raad-alvorligt

-

STIL SPØRGSMÅL om coronavirus: Flere smittede, nye tiltag - hvordan
påvirker det mig?
kl. 11:46
https://www.dr.dk/nyheder/indland/stil-spoergsmaal-om-coronavirus-flere-smittede-nye-tiltag-hvordan-paavirker-det-mig

-

Minister om coronakamp: Får brug for pensioneret personale og studerende
kl. 12:08
https://www.dr.dk/nyheder/politik/minister-om-coronakamp-far-brug-pensioneret-personale-og-studerende

Coronavirussen har nu kostet over 4000 mennesker livet på verdensplan
10. mar. 2020, 05:51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-10-coronavirussen-har-nu-kostet-over-4000-mennesker-livet-pa-verdensplan

-

Italiensk læge: Det er som en krig, hvor vi beslutter, hvem vi skal behandle
10. mar. 2020, 09:56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-10-italiensk-laege-det-er-som-en-krig-hvor-vi-beslutter-hvem-vi-skal-behandle

-

Region Hovedstaden beder gravide blive væk fra fødselsforberedelse
10. mar. 2020, 10:49
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-03-10-region-hovedstaden-beder-gravide-blive-vaek-fra-foedselsforberedelse

-

Nyeste corona-tal: Så mange er smittede, døde og helbredte
27. feb. 2020, 18:24 Opd. 10. mar. 2020, 11:11
114.567

Samlet antal døde
4.027

Samlet antal helbredte
64.038

Opdateret 10. marts 2020, 11:31

Kommentar:

4027 / 114567 * 100
=
3,51 %

-

Her er myndighedernes fem nye tiltag for at begrænse spredning af corona
10. mar. 2020, 11:24
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-03-10-her-er-myndighedernes-fem-nye-tiltag-for-at-begraense-spredning-af-corona

-

Undgå offentlig transport i myldretiden, siger Mette Frederiksen
10. mar. 2020, 11:29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-10-undga-offentlig-transport-i-myldretiden-siger-mette-frederiksen

-

Mette F med opfordring til danskerne: Tænk på andre end jer selv
10. mar. 2020, 11:17 Opd. 10. mar. 2020, 12:03
https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-03-10-mette-f-med-opfordring-til-danskerne-taenk-paa-andre-end-jer-selv

-

104 SVT Text Tisdag 10 mar 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Coronaviruset
* Återhämtning på Asien-börser.......130
Historiskt börsras i USA...........131
* Passagerare får lämna virusfartyg..132

* Kinas president besökte Wuhan......133
Hela Italien sätts i karantän......134
Nära 1 800 nya fall i Italien......135

Sjuka äldre män främsta offren.....136

* Oljepriset stiger efter prisfallet 137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Tisdag 10 mar 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Erdogan och EU i möte om gränskris 138

* Notiser: Norwegian utökar stopp...148f

-

NRK:
9. mars 2020 kl. 22:32 - 10. mars 2020 kl. 11:38, error

10. mars 2020 kl. 12:21

-

[...]

Yazidisk kvinde vidnede mod sin IS- voldtægtsmand: Nu er han dømt til døden
9. marts 2020, kl. 15:00, opdateret 10. marts, kl. 10:39
Af Hanne Foighel, mellemøst-korrespondent
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/yazidisk-kvinde-vidner-mod-sin-voldtaegtsmand-og-retten-i-irak-doemte-ham-til-doeden

For første gang er en yazidisk kvinde stået frem i retten i
Irak over for den mand, der holdt hende fanget og voldtog
hende i månedsvis, da hun var 14 år

-

Flight MH17 disaster: Russia scorns 'political' murder trial
By Steve Rosenberg BBC News, Moscow

https://www.bbc.com/news/world-europe-51799473

Danmark lukke ned. Bliv hjemme (Stay at home)

"Pjæk" fra skole !!!

Betragt det som en katastrofeopbremsning (for at *UNDGÅ*
fare)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22215

Den 11-03-2020 kl. 21:44 skrev Kall, Mogens:
> Danmark lukke ned. Bliv hjemme (Stay at home)
>
> "Pjæk" fra skole !!!
>
> Betragt det som en katastrofeopbremsning (for at *UNDGÅ*
> [...]

Måtte lige i dag skrive til en veninde følgende:

=== citat start ===

Det er bare IKKE nok, kære B... (classifyed) !

Virusset er på 100 nm og vil derfor finde vej gennem din maske,
så ...

Danmark lukker nu ned (på grund at fare for uhåndterlig
smittespredning).

Hvis du var mit barn; da ville jeg råde dig til at "pjække fra
skole" !!!

Knus
Monner

=== cita slut ===

Found einem * "Wildcat" * -
Re: Danmark lukke ned. Bliv hjemme (Stay at home) -
Re: 2020 uge 11 (news samlet)
> 2221622214

Found wildcat ?
-14.711120, -75.176210
-14.711157, -75.176254
https://goo.gl/maps/cwxbderkTfGDDudX8

"2-ben/legs" (Life-1, Monkey+tailspiral-1)
+
"2-ben/legs" (Life-2, Monkey-2, Symbol: Spiral ?)
+
1 (Life-3)

Efterladenskaber:
... (har Katten hvæsset kløer ?) ...

(
"Wildcat-NMI":
2020-03-12, CET 08:27
2020-03-12, GMT 07:27
2020-03-12, Jerusalem 09:27
2020-03-12, Mekka 21.389363, 39.858055, 7-CygnusA-7)
- "Jump."
)

Found new "efterladenskaber" at position ...

Terminator-38 ?
(2013-02-15, 46)

News:dk.videnskab
Subject: Re: DATA-output (file 22.194f) -
Was: ... -
Re: 2020 uge 10 (news samlet)
Date: Wed, 11 Mar 2020 04:53:04 +0100, GMT 03:53
22211 news:5e6860ba$0$696$1472...@news.sunsite.dk
Abraham-code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-211
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/SiGi62aB1WQ/Y6nQ8jx7AQAJ

Was: ... -
Re: 2020 uge 10 (news samlet)
Date: Wed, 11 Mar 2020 13:36:40 +0100, GMT 12:36
22214 news:5e68db71$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-214
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/SiGi62aB1WQ/-SQlLc-XAQAJ

> New 008
>
> 1.B
> -14.688729, -75.122586
> -75,122586 -14,688729
>
> Ønskes:
> a = b = 6145,7382 m
>
> 1.A
> -14.765743, -75.136532 (nok mere 6145,5)
> [...]

Focus:
(
2-ben named Kasket-Karl calling "USS Nimitz *fVorsvunden ist*".
Finder-program *already* ON (Jump). Mistanke-progfram on
named, 2-ben=0, Siamesiske-tvillinger=1, Jump->0. Target =
... (classified) ... Over-and-out!
)

"UFO"-001:
-14.763802, -75.138007, Tunguska-1908...

Hacker-attack came ...
2020-03-11, CET 19:24:32, GMT 18:24:32 +/- 5-10 sec.
2020-03-12, CET 08:55:xx, GMT 07:55:X-men
.
Subject: 156 personer er smittet med coronavirus i Danmark -
Re: 2020 uge 11 (news samlet)
Date: Tue, 10 Mar 2020 15:30:54 +0100, GMT 14:30
22213 news:5e67a4b6$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hKzvtusrZCQ/HCIM5c61BQAJ

> [...]
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack
>
> 2020-02-04, CET 09:27, GMT 08:27
> 2020-02-21, CET 17:02, GMT 16:02, mark Cat2+

I'm back ... :-)

"UFO"-001:
-14.763831, -75.138030, Tunguska-1908 ?
https://goo.gl/maps/MTtnuviUYeL4v5ZH8

(

[
2-ben named Kasket-Karl to Hacker named Finder-program-error
-14.763802, -75.138007, Tunguska-1908...
-14.763831, -75.138030, Tunguska-1908 ?
________29,_________23
]:

Memory-Program:
Monkey: Chimpanse-young-tegnsprog
(leger med "dyrepasseren" i trækvogn): *mere*

"Dyrepasseren" driller aben (men IKKE ondskabsfuldt)
Aben: "Dyrepasser *ond* "
!!!

?

Adfærdsbiolog:

"Så har chimpansen IGEN *smadret* HELE bulen !!!"
Delay 5min

Google under mistanke ?

)

"UFO"-002:
-14.761057, -75.139951
, Tunguska-1908 ?
https://goo.gl/maps/cyirTBfFymCZe5ck6
Found "2-...
.
CET 09:18
- "legs"
.
JA!

"UFO"-002:
-14.761057, -75.139951
, Tunguska-1908 ?
https://goo.gl/maps/cyirTBfFymCZe5ck6
Found "2-ben" + "1-ben" omtrent SAMME hældning 25° mod øst

Interrupt-program on:

Illustration Clock input
Output

"UFO"-002:
-14.761057, -75.139951
, Tunguska-1908 ?
https://goo.gl/maps/cyirTBfFymCZe5ck6
Found "2-ben" + "1-ben" omtrent SAMME hældning 25° mod øst
Clock 120 and 130
90=12
180=øst
0=vest
180=3
0=9
delta30(120-90)=30/(180-90)*3timer=1 (or 13 or 1300)
delta40(130-90)=40/(180-90)*3timer=13h20m

Hmm ...

"UFO"-001-001:
-14.763831, -75.138030, Tunguska-1908 ?
https://goo.gl/maps/b6fiaordZ1jvNgzt5
Object1:
Suspicion/Mistanke: Tunguska-1908 ?

"UFO"-001-002:
-14.764538, -75.136963
Object1: 1-ben/leg

(
"UFO"-001-003:

- "Follow"
(
Betydningen/meningen af Int-09:34:
Følg dyresporet og du vil finde *dyret*!

- "Hands OFF !!!"

The Finder-program was on position:
https://www.google.dk/maps/place/14%C2%B045'49.8%22S+75%C2%B008'16.9%22W/@-14.7638367,-75.1388027,271m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d-14.763831!4d-75.13803
https://goo.gl/maps/b6fiaordZ1jvNgzt5

CET 09:42
- "her."

Terminator-38 ?

BREAKING NEWS: Found *UFO-Copyright* at Chicago-UFO-2006-11-07

File 22.223...
Chicago-UFO 2006-11-07
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2006-11-07/22-223
Abraham-code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-223
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-223
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-223

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-223

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 9 Mar 2020 04:49:02 +0100, GMT 03:49
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> [...]

Interrupt RETURN from ...

Was: ... -
Re: 2020 uge 10 (news samlet)
Date: Thu, 12 Mar 2020 11:27:16 +0100
22218 news:5e6a0ea0$0$694$1472...@news.sunsite.dk
Abraham-code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-218
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-218
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-218
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/SiGi62aB1WQ/rKfnWHTfAQAJ

> HomeWork
>
> Find *New* Square-150-line
>
> Target: The Center of Monkey-tail-spiral

> [...]

Hmm ... (memory on from) ...

2006-11-07, UFO Chicago
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2006-11-07

=>

2006 O'Hare International Airport UFO sighting
https://en.wikipedia.org/wiki/2006_O%27Hare_International_Airport_UFO_sighting

The Chicago O'Hare UFO sighting occurred on November
7, 2006, around 4:15 p.m. when a total of 12 United
Airlines employees and a few witnesses outside the
airport at Chicago O'Hare International Airport
reported a UFO sighting. The Federal Aviation
Administration declined to investigate the incident
because the UFO was not seen on radar and called it a
“weather phenomenon”.

+

Doomsday Clock (Own: Chicago)
https://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Clock
https://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Clock#History

History

The Doomsday Clock's origin can be traced to the
international group of researchers called the Chicago
Atomic Scientists, who had participated in the
Manhattan Project.[6] After the atomic bombings of
Hiroshima and Nagasaki, they began publishing a
mimeographed newsletter and then the magazine,
Bulletin of the Atomic Scientists, which, since its
inception, has depicted the Clock on every cover. The
Clock was first represented in 1947, when the Bulletin
co-founder Hyman Goldsmith asked artist Martyl
Langsdorf (...) to design a cover for the magazine's
June 1947 issue. As Eugene Rabinowitch, another
co-founder of the Bulletin, explained later,

=>

November 7
https://da.wikipedia.org/wiki/7._november
https://en.wikipedia.org/wiki/November_7

November 7 is the 311th day of the year (312th in leap
years) in the Gregorian calendar. 54 days remain until
the end of the year.

-54
=
311

and ...

311
-54
=
257

and ...

257
-104 (markpointer 43 + 61 = 104)
=
153

Compare with ...

> Subject: Found perhaps UFOs-USS-71/Mexico-65-*Copyright*
> 70-75-71 (-11=60) => 153 - 75 = 78 -
> Re: 2020 uge 10 (news samlet)
> Date: Tue, 3 Mar 2020 11:16:29 +0100, GMT 10:16
> 22182 news:5e5e2e96$0$694$1472...@news.sunsite.dk
> Abraham-code
> https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-182
[ ... ]

Konklusionen må derfor være, at ALLEREDE i 2006 havde
Chicago-UFO'et *kendskab* til den hemmelighed (153), som
vi først har opdaget nu (i år 2019/2020)!

Ergo må UFO'et være *autentisk* !

Men ...

HVORFOR viser det sig over Chicago ?

Og det er så dét, der er den nye information:

UFO'et har muligvis OGSÅ *kendskab* til den efterlyste
beregning (der skal foretages i Peru's Nazca-linje), hvor
vi - teoretisk set - flytter "viseren" (på Uret) ...

1.
(Monkey-search-string:)
ca. 7 meter mod Vest

Kommentar:

Clock Monkey-tail-spiral before = +7
Clock Monkey-tail-spiral before = +0

2.
(Asteroid Apohhis-DATA-searchstring:)
ca. 15,23 meter mod Vest

Kommentar:
Clock Monkey-tail-spiral before = +7
Clock Monkey-tail-spiral before = -8

Compare with ...

Pathfinder: 7-0-7

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/05-xxx/05-7xx/05-786/

*Same* syntax!

3.
(Sodoma-99/100 => 594/600. Delta = 6 unit)

6 unit / 150 unit
=
0,04 Unit

and ...

0,04 * 3649,49 meter
=
145,9796 m
(at the Luxor-187-line)

=>

Monkey-Jerusalem-line around ungefähr 144 ?

In that case, the "forecast" will be ...
Clock Monkey-tail-spiral before = +7
Clock Monkey-tail-spiral before = -137

Let's find out!

Wish You all a GOOD hunting ... :-)

See also/help-files ...
Monkey-Jerusalem-line
https://sites.google.com/site/abraham175code/nazca-lines/monkey/jerusalem
Luxor-187-line
https://sites.google.com/site/abraham175code/nazca-lines/square-150

___

More DATA-output:

Was: ... -
Re: 2020 uge 10 (news samlet)
Date: Sat, 14 Mar 2020 01:51:25 +0100
22222 news:5e6c2aa7$0$698$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-222
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-222
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-222
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/SiGi62aB1WQ/8xUFzhBdAgAJ

Found perhaps connection between ...

Hands
https://sites.google.com/site/abraham175code/nazca-lines/monkey/sodom

hand-1 = 4 fingers
hand-2 = 5 fingers

=
2 hands and 9 fingers

=>

2 + 9 = 11

Syntax-perhaps:

9 * 11
=
99

Compare with ...

Abraham = 99, Sodom

=>

Jump to position 594 (99/100 Apophis)

A.
Luxor-line-west
-14.720358, -75.199235
https://goo.gl/maps/ch5JL64nrrKWm3dc6

> [...]
> Danmark lukke ned. Bliv hjemme (Stay at home)
>
> "Pjæk" fra skole !!!
>
> Betragt det som en katastrofeopbremsning (for at *UNDGÅ*

Undgå yderligere smittespredning (under karantænen):

Fordel Jer, så I IKKE laver flaskehals

Fra klokken fx. 10 til 20 or ...
Fra klokken fx. 08 til 18 or ...

... kan borgere handle ind på følgende måde:

10-11, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 10, 20, 30 ...
11-12, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 1, 11, 21, ...
12-13, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 2, 12, 22, ...
13-14, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 3, 13, 23, ...
14-15, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 4, 14, 24, ...
15-16, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 5, 15, 25, ...
16-17, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 6, 16, 26, ...
17-18, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 7, 17, 27, ...
18-19, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 8, 18, 28, ...
19-20, borgere med endetallet 0 i vejnummeret, fx. 9, 19, 39, ...

Man kan yderligere fordele borgernes indkøb ved lige og ulige vejnumre

Mandag, onsdag, fredag ... vejnumre 1, 3, ... 5 osv.
tirsdag, torsdag, lørdag ... vejnumre 2, 4, 6 ... osv.

22228

EXLEX

Den 15-03-2020 kl. 08:27 skrev Kall, Mogens:

> [...]
>
> Mandag, onsdag, fredag ... vejnumre 1, 3, ... 5 osv.
> tirsdag, torsdag, lørdag ... vejnumre 2, 4, 6 ... osv.

Det bør *HELT* klart foregå på baggrund af tværsummen af produktet af de
i husstanden residerendes personlige lykketal.

Herved har borgerne indflydelse på deres egen skæbne.
Det andet dér - det er rendyrket geografisk fasisme.

]

> Man kan yderligere fordele borgernes indkøb ved lige og ulige vejnumre
>
> Mandag, onsdag, fredag ... vejnumre 1, 3, ... 5 osv.
> tirsdag, torsdag, lørdag ... vejnumre 2, 4, 6 ... osv.
>

> 22228

Mit testamente

(
Vi har set i de seneste dage, at myndighederne IKKE har
kunnet følge med mht. at fjerne de døde i fx. Italien.
)

Nå, ...

Skulle denne her pandemi ende fuldstændig gal - Gud
FORBYDE det - da bør man måske nok gøre sig følgende
overvejelse:

HVAD skal der ske med mit legeme, hvis jeg er omkommet?

Skal myndighederne bruge en hel masse unødvendige
ressourcer, eller ...

Er det i grunden ikke bare OK, at mit legeme kommer i en
ligpose og så brændes i et kraftværk hurtigst mulig?

Som død er jeg jo ligeglad med, hvor asken havner, og det
tror jeg også, at de efterladte kan affinde sig med,
fordi ...

Så blev der måske frigivet ressourcer til bedre formål, der
evt. kunne redde liv!

Amen?

22.264

Hjælp! Hvad skal man gøre, når religiøs fanatisme ta'r over ? -

> [...]
> Danmark lukke ned. Bliv hjemme (Stay at home)
>
> "Pjæk" fra skole !!!
>
> Betragt det som en katastrofeopbremsning (for at *UNDGÅ*

Jeg har en veninde, som for nylig desværre mistede sin ex-mand,
og derfor er lidt følelsesmæssig belastet for tiden.

I mandags bliver hun syg og frygter, at hun er blevet smittet
med corona-virusset og muligvis kan dø, hvorfor hun sender sine
sidste opsparede penge til sine 2 børn.

Hun skriver så til mig i dag bl.a. ...

Fra: ... (classified) ...
Date: fre. 15. maj 2020 kl. CET 10.28, GMT 08:28
Subject: Re: Forslag vedr. indkøb
To: Mogens Kall <...
=== citat start ===

Kære Monner, tak for din mail. Da Rene Celinder bad for mig i
mandags blev jeg rask. Tirsdag var jeg mørbanket og meget træt.
Onsdag var der nogle forkølelsessymptomer. Onsdag aften kørte
jeg med bilen, den må ikke stå for længe. I går torsdag var jeg
rask og gik en tur. Om aftenen mellem kl 18,30 og 19 var jeg i
Brugsen. I dag fredag var jeg i Aldi kl ca 9,30 og har købt det
jeg manglede. Jeg siger tusind tak for din villighed til at
hjælpe. ...

=== citat slut ===

Men inden jeg når at læse dette, ringer hun mig op og fortæller,
om det.

Jeg bliver nødt til at gå i rette med hende, fordi hun jo IKKE
overholder de retningslinjer, som det Offentlige har udstukket
mht. at undgå smittespredning.

Og så smed hun røret på!

Jeg kontakter derefter STRAKS Corona Hotline, men her vurderer
politiet så, at man ikke kan tvinge hende til at blive testet
(samt evt. forbud mod at sprede sygdommen)!

Jeg ringer derefter til Rene Celinder i håbet om, at han måske
vil tale hende til fornuft, men det vil han ikke!!!

Jeg får også skrevet en mail til hende med ordlyden:

Fra: Mogens Kall <...
Date: fre. 15. maj 2020 kl. 10.50
To: ... (classified) ...
=== citat start ===

Kære ... (classified) ...,

Jesus siger (til 10 spedalske):

    "... Gå hen og lad jer syne af præsterne!"
[ Lukas 17,14 ]
+

Formaninger til lydighed mod øvrigheden, Rom 13,1-7

Og det betyder på dansk, at du skal gå hen og lade dig syne hos
en læge, så man med sikkerhed kan fastslå, at du er helbredt og
ikke længere smitter andre med spedalskhed (eller corona-virus)!

Dette er Guds Ord

Kh
Monner
=== citat slut ===

Og nu skriver hun så følgende tilbage til mig:

Fra: ... (classified) ...
Date: fre. 15. maj 2020 kl. CET 13.24, GMT 11:24
To: Mogens Kall <...
=== citat start ===

Ja, men du spotter Gud, når du ligesom slangen i Edens Have ,
siger “mon Gud.....”

Når Gud helbreder, gør han det helt, ikke halvt.

Du har aldrig rigtig hørt efter, når jeg har forsøgt at
fortælle dig noget om Gud.

Jeg har prøvet at fortælle dig om den tid, vi lever i nu. Der
er en jordomspændende klub af mennesker, der ønsker
befolkningsreduktion; derfor denne pandemi, som i øvrigt ikke
har været så omfattende og heller ikke så dødelig som kræft,
kol og alle de andre dødelige sygdomme. Men nu passede det
mange landes myndigheder at skabe stor blæst om denne virus,
som betød at mennesker blev bange og ikke turde andet end at
krybe i total skjul. Og grundloven blev med et sat ud af kraft.
Man kan godt kalde det statskup. Det bevirkede, at der var for
få sygdomstilfælde, for få der døde. Derfor lukker
myndighederne pludselig op for en hel masse og afstand må gerne
være mindre. Fra nu af er denne virus farligere. Men lever vi
tæt ved Gud og gør hans vilje, hører han vore bønner. Det var
også pga ønske om udryddelse af gamle og svage, at besøg blev
forbudt på sygehuse og plejehjem. Det blev også sagt, at dem
over 70 år, skulle man ikke hjælpe med respirator. ...
(classified. Ex-manden) ... blev den sidste tid ikke passet,
ikke hjulpet som han havde behov, han fik ikke nok mad og
drikke. Plejepersonalet derimod, de gik ind og ud ad dørene,
hjem til familien og hen til købmanden; og de brugte ikke
værnemidler. Det var ikke de gamle og syge, man ville beskytte.
Det drejede sig om, at sundhedspersonalet ikke blev
overbebyrdet af syge og døende. Pårørende var vel ikke i større
risiko for at være smittebærere end personalet.

Da du også har misbrugt min tillid og ringet til Rene, ikke for
at blive bedt for, men for at beklage dig, så slutter vort
venskab her.

Det er ikke nogen tilfældighed, at kirkerne stadig er lukkede,
mens man gerne må gå på café med 1 meters afstand til andre.

Guds dom går ud over verden og han skiller fårene fra bukkene.
Det er nødvendigt at stole på Gud og have et godt faderforhold.
Stoler vi på Gud og gør Hans vilje, er vi dækket under lammets
blod.

... (classified) ...

=== citat slut ===

Hvorpå jeg svarede (INDEN jeg havde læst hendes meddelelse):

Fra: Mogens Kall <...
Date: fre. 15. maj 2020 kl. 13.36
To: ... (classified) ...
=== citat start ===

Kære ... (classified) ...,

Brug nu din sunde fornuft:

Bør man elske sine medmennesker ved at udsætte dem for
unødvendig fare?

Nej, vel!

Kh
Monner
=== citat slut ===

Min vurdering er, at ...

Det er *forrykt*, at nogle få religiøse fanatikere skal ha' lov
til at sætte det hele over styr!

Hvad synes I?

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22317

Et er, når/hvis man bringer sit eget liv i unødvendig fare!

Men at *gamble* med ANDRES liv; ...

HVAD HAR DET MED KÆRLIGHED AT GØRE...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
2020-05-15, Friday, day no 136, CET 14:59, GMT 12:59
- "Spørger Jeg."

Apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Joh+4.8&version=BPH

Men de, der ikke har kærlighed, kender ikke Gud,
for Gud er kærlighed.

Amen ?

(Videnskabsgruppen bedes venligst se bort fra den *subjektive*
information CET 14:59.)

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22318

Den 15-05-2020 kl. 14:27 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: Hjælp! Hvad skal man gøre, når religiøs fanatisme ta'r over? -
Re: Danmark lukke ned. Bliv hjemme (Stay at home) -
Date: Fri, 15 May 2020 14:27:33 +0200
22317 news:5ebe8ad4$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/fanatisme/22-317
https://sites.google.com/site/kallscie/home/spread-of-infection/22-317
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/mNorbKucSAM/jVdDAhjnCQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hKzvtusrZCQ/FuD3jNPVAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/0Bja_Rj1xpY/ciuv4FbZAAAJ
> [...]
> Date: fre. 15. maj 2020 kl. 13.36
> Subject: Re: Forslag vedr. indkøb
> To: ... (classified) ...
> === citat start ===
>
> Kære ... (classified) ...,
>
> Brug nu din sunde fornuft:
>
> Bør man elske sine medmennesker ved at udsætte dem for
> unødvendig fare?
>
> Nej, vel!
>
> Kh
> Monner
> === citat slut ===
>

> Min vurdering er, at ...
>
> Det er *forrykt*, at nogle få religiøse fanatikere skal ha' lov

Jeg blev herefter "fristet" over evne og videresendte ovenfor
stående ord til en ateistisk ven (med følgende tilføjelser til
teksten):

Fra: Mogens Kall <...
Date: lør. 16. maj 2020 kl. CET 07.30, GMT 05:30
Subject: Er det okay, at nogle mennesker *gambler* med fx.
dit liv (mht. Corona-smitte) ?
To: ... (classified) ...
=== citat start ===

Hej ... (classified) ...,

Som du ved, har jeg en kristen veninde.

For nylig mistede hun sin ex-mand, og er derfor lidt
følelsesmæssig belastet for tiden.

I mandags bliver hun syg og ...

[ ... cut 08:20, se ovenforstående tekst i fil 22.319 ... ]

Min vurdering er, at ...

Det er *forrykt*, at nogle få religiøse fanatikere skal ha' lov
til at sætte det hele over styr!

Hvad synes du ?

Er det okay, at hun *gambler* med fx. dit liv ?

(Du lider jo af bl.a. astma og diabetes og er derfor i
højrisikogruppen, hvad angår dødelighed, hvis du bliver
smittet.)

Dit svar kunne jo godt tænke mig at konfrontere hende med,
i håbet om at hun vil lytte til dig og INDSE, hvor *hensynsløst*,
hun opfører sig (og ændre adfærd til det bedre, hvorved måske
MANGE menneskeliv reddes)!

De bedste hilsner
Monner
=== citat slut ===

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22320

Interrupt from ...

Sent: Wednesday, April 20, 2005, CET 16:19
Subject: Re: Sharon forudser kaos
03995 news:8yt9e.113616$Vf.41...@news000.worldonline.dk
Terror (abuse of power)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/files/03-995
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/3c7c2af1ab08621c

> Og al-Qaeda - du er et *miljø-svin* med alle dine sabotager af
> olie-installationer i Irak ...
>
> Længe leve affaldskongen - hip, hip, hurra !
>
> Mig osse ødelægge naturen ...

News from Gak-gak-istan

Halleluja!
Mig er blevet helbredt
Mig derfor osse ud og smitte alle de andre

And then I heard a voice from Heaven saying:
2020-05-16, Saturday, day no 137, CET 08:38, GMT 06:38
- "Det skal du (oversæt til bl.a. Russisk)."

Okay:

Google-auto-translation:

الحمد لله!
شفي لي
فلماذا لا تخرج وتصيب الآخرين

哈利路亚!
我已经he愈了
因此,让我出去感染所有其他人

Hallelujah!
Me has been healed
Therefore, let me go out and infect all the others

Alléluia!
Moi, j'ai été guéri
Par conséquent, laissez-moi sortir et infecter tous les autres

Halleluja!
Ich wurde geheilt
Lassen Sie mich deshalb rausgehen und alle anderen infizieren

हलिलुय!
मुझे ठीक कर दिया गया है
इसलिए, मुझे बाहर जाने दें और अन्य सभी को संक्रमित करें

Аллилуйя!
Меня исцелил
Поэтому позвольте мне выйти и заразить всех остальных

¡Aleluya!
Me ha curado
Entonces, ¿por qué no salir e infectar a todos los demás?

With kind regards
Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22321

file 22.322

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/mNorbKucSAM/mNrXsqE7CgAJ

> Hej Jørgen,
>
> Dejligt at høre fra dig, og tak for dit svar ... :-)
>
> Godt råd du kommer med, og tak for det Jørgen.
>
> Jeg tror, at jeg vil videresende dit *kristne* råd til hende
> i håbet om, at hun vil lade sig vejlede af andre kristne.
>
> Så endnu engang: Tak for dit bidrag, Jørgen ... :-)
>

> Med venlig hilsen
> Mogens Kall

Og det har jeg så nu hermed gjort ... :-)

Med til debatten hører også følgende:

(
Jeg havde gået i rette med hende med bl.a. ordene:

News:dk.videnskab
Subject: [ Heaven-Break - ]
Re: Hjælp! Hvad skal man gøre, når religiøs fanatisme ta'r over? -
Re: Danmark lukke ned. Bliv hjemme (Stay at home) -
Date: Fri, 15 May 2020 15:05:35 +0200
22318 news:5ebe93bf$0$695$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/fanatisme/22-318
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/mNorbKucSAM/nXo_tCvpCQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hKzvtusrZCQ/IX9REufXAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/0Bja_Rj1xpY/XDvpemrbAAAJ

> [...]
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Joh+4.8&version=BPH
>
> Men de, der ikke har kærlighed, kender ikke Gud,

Og det må åbenbart ha' sat et-eller-andet i gang i hendes sind,
fordi så skriver hun tilbage følgende:
)

Fra: ... (classified) ...
Date: fre. 15. maj 2020 kl. CET 17.50
To: Mogens Kall <...
=== citat start ===

Du er psykisk syg. Jeg har haft en grov forkølelse som varede
3 dage.  Jeg er ikke mere smittebærer end dig og alle andre.
Da du spotter Gud - du stoler ikke på Guds almagtskræfter - så
hører du ikke mere fra mig. ... (classified) ...

=== citat slut ===

Men det er nu ikke helt korrekt (at der blot er tale om en
forkølelse), fordi tidligere havde hun jo skrevet bl.a.
følgende til mig:

Fra: ... (classified) ...
Date: man. 11. maj 2020 kl. CET 17.12
Subject: Re: Forbøn vedr. forstyrret person
To: Mogens Kall <...
=== citat start ===

Hej Monner, næh, det er influenza, men jeg ved på nuværende
tidspunkt ikke, hvordan det udarter. Så jeg har overført lidt
penge til børnene, jeg har talt med rene celinder, som har
stor gave til at bede for mennesker, og han har bedt for mig.
... [ ... ] ... Kærlig hilsen, ... (classified) ...

=== citat slut ===

Nå, men ...

Jeg skriver så tilbage følgende:

Fra: Mogens Kall >...
Date: fre. 15. maj 2020 kl. CET 18.27
To: ... (classified) ...
=== citat start ===

Hvor ved du det fra (at det blot var en forkølelse) ?

Enhver med *respekt* for andres liv, ville lade sig teste (bare
for en sikkerhedsskyld)! I bil kan man således blive testet
UDEN væsentlig risiko for selv at blive smittet!

Og alle med *respekt* for andres liv, ville bare for en
sikkerhedsskyld også holde sig isoleret i karantæne i min. 14
dage. fordi INGEN jo tager skade af det, modsat det andet!

Det er fint, at Gud helbreder en - og tak for det, Jesus, når
Du gør det - men INGEN steder i Bibelen står det så skrevet,
at man absolut SKAL ud og afprøve dette på andre mennesker
(med dertil hørende risici for dem; TVÆRTIMOD, skønner jeg).

Bliv derfor i karantæne, kære søster i Herren (af *respekt*
for andre menneskers liv)! Det er det bedste vidnesbyrd, du
kan give dem, skønner jeg!

Kh
Monner

=== citat slut ===

Tænk, ...

Jeg er stadigvæk DYBT forarget over, at hun kan opføre sig så
hensynsløst/skødesløst!

Jeg har således skrevet et notat, som lyder således:

Du kan ikke være det bekendt, ... (classified) ...! Det er
jo også mine venners liv, du *gambler* med! INGEN tager jo
skade af at blive hjemme i isolation, også selvom man er
blevet helbredt guddommeligt!

-

Og - politisk set - er der jo også en praktisk side af sagen:

Skal en psykisk skrøbelig person med tendens til lidt mani
ha' lov til at sætte hele landets økonomi over styr ?

Det har jo allerede kostet os en hulens masse penge at
lukke samfundet ned! Jeg skønner, at beløbet (samlet set)
alene her i Danmark løber op over 100 milliarder kroner!

I så fald:

Det ér sg_ da regulær *vanvid*!

Og jeg håber derfor, at I politikere laver loven om, så
fremover sådanne folk kan TVINGES til en test!

Fordi ...

Desværre tyder noget på, at corona-virusset er kommet for
at blive, ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/who-coronavirus-forsvinder-maske-aldrig
... og at vi derfor må indrette vores samfund derefter!

Og der kan desværre også opstå en mutation, hvor andre vira
(fx. ebola) får corona-virussets formidable smitteegenskaber,
så der dannes en endnu farligere dødelig cocktail. Og så har
vi helvede på jord!

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/gak-gak-istan/22-321

> News from Gak-gak-istan
>
> Halleluja!
> Mig er blevet helbredt
> Mig derfor osse ud og smitte alle de andre

Did I heard a bell rang ?

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22323

Mens vi er ved emnet, der kommer lidt ind på psykiatri,
bør jeg måske nok lige nævne en sag fra Norge:

En mand med jagttilladelse bliver indlagt på psykiatrisk
hospital pga. et-eller-andet.

Af *praktiske* grunde inddrages hans våbentilladelse, så
han IKKE kan gøre andre fortræd med dette farlige våben.

Han bliver raskmeldt men får IKKE våbentilladelsen tilbage!

Og dét kan han forstå, så han protesterer ved at campere
udenfor psykiatrisk afdeling.

Og efter noget tid får han så diagnosen: kværulant

(
NB!
Denne psykiatriske diagnoses findes ikke på dansk.
)

Dét, manden ikke kan indse, er, at ...

Sæt nu han fik et tilbage fald.

Ville det da være smart, at han er i våbenbesiddelse ?

Nej, vel!

Og det, min kære veninde desværre åbenbart heller ikke
kan indse, er, at ...

Sæt hun hun har taget fejl.

Det er jo menneskeligt at fejle! Jeg begår således MANGE
fejl og har lært at træffe mine modforholdsregler.

Jeg har fx. valgt IKKE at køre bil, fordi jeg kan falde
i staver og altså være lidt åndsfraværende. Og i den
situation kan det jo så blive KATASTROFALT, dersom fx.
et lille barn løber ud på vejen efter en bold.

På tilsvarende vis bør man IKKE *gamble* med andre liv,
skønner jeg!

INGEN tager jo - som sagt - skade af at holde sig isoleret
efter en corona-lignende sygdom!

Så STOP nu al den *galskab*!

ELSK din næste ved IKKE at udsætte for unødvendig fare!

Amen?

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22324