Re: Misbrug af domstolenes autoritet - Var: Ytringsfrihed og/eller censur ... Ihukom lægeløftet ... Et *juridisk* spørgsmål. Niels P Sønderskov's "Julehilsen" 2012 med anklage om dit og dat

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.videnskab.jura
News:dk.videnskab.psykologi
Sent: Saturday, December 15, 2012, CET 18:01, GMT 17:01
Subject: Misbrug af domstolenes autoritet -
Var: Ytringsfrihed og/eller censur ...
Ihukom lægeløftet ...
Et *juridisk* spørgsmål. Niels P Sønderskov's "Julehilsen" 2012 med anklage
om dit og dat
14960 news:50ccacce$0$286$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-person/niels-p-soenderskov/14-960
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-person/niels-p-soenderskov/14-960/cut
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/14-960
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/RlMi9iPb0lM/quz0GU78ioYJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dyz8YzMBFyw/vB9T42yaFfEJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.jura/RlMi9iPb0lM/quz0GU78ioYJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.psykologi/RlMi9iPb0lM/vB9T42yaFfEJ

[ ... ]

> [...]
> at anklagerne har begået de mest grove forbrydelser mod Menneskeheden!
>

> Og dét kan vi jo selvfølgelig IKKE ha'!
>

> Enhver sag skal afgøres ved domstolene, og ingen skal kunne påberåbe sig
> helle-for-delle, herunder parlamentarisk immunitet osv.! Not even the
> President is ABOVE the Law°!
>
> Men når det er sagt, så bør domstolene altid FØRST ha' en indledende runde,
> hvor man undersøger, ***OM*** en sag overhovedet bør bringes for
> domstolen, og om der eventuelt foreligger (et indirekte) *misbrug* af domstolens

Interrupt RETURN from ...

Sent: Sunday, December 16, 2012, CET 00:02, GMT (15/12-12) 23:02
Subject: Egyptisk opposisjon angrepet. Beskyldninger om valgsvindel i Kairo -
Re: 2012 uge 50 (news samlet)
14961 news:50cd017a$0$287$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/Q3nxu7IwslU/PgMYqHztnEcJ

Det kan da ikke komme som en overraskelse for nogen!

Ellers er det jo *lovløse* tilstande!

(Og det er derfor - i så fald - vi ikke kan rette skuden op, bort fra afgrunden.)