ADVARSEL til dumme svin, der fortjener undergang: Dommedag nærmer sig!

Og jeg blev "fristet" over evne til at sende følgende dumme svin et kopi af netop
afsendt ***ophavsret*** ...

Fra: Mogens Kall
Dato: 27. august 2016 kl. CET 11.50, GMT 09:50
Emne: Go for target (Doomsday)
Til:
Asshole (Psykopatus-Putin)
Psykopatistans Ambassade (Russia)
Embassy of Cannibalistan (China)
Embassy of Fanatistan (Iran)
Embassy Of North Korea
Syria, Embassy Of

=== citat start ===

Interrupt from ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+24.31&version=KJ21

Bør et dumt svin ADVARES mod sin onde vej (eller bare udryddes)?
(Should a bastard WARNED against his evil way (or just cut off)?)

=== citat slut ===

Bibelcitatet fra hentet fra ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+24.31&version=KJ21

Den danske version lyder således:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+24.31&version=BPH

(Jesus sige vedr. sin genkomst:)

Matthæus 24:31, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Da vil jeg sende mine engle ud under gjaldende trompetfanfarer for at samle mine
udvalgte fra alle fire verdenshjørner, fra jordens og himlens yderste grænser.

-

Ja, ET! Vi "tilstår":

Vi, altså Menneskeheden, er IKKE-længere som en mindreårig pige, som endnu
ikke forstår, hvad der menes med en bejler.

Vi er blevet "kønsmodne" og dermed klar til at indgå i et forhold med en udenjordisk
civilisation, akkurat som når man indgår et ægteskab med en bejler!

So ...

What next?

Last OUTPUT: 19199 news:nnfgmm$k1o$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19257