Europa er gået fra *forstanden*: EU fordømmer USA's sanktionspolitik overfor Psykopatistan (Rusland)

Demonstrant i Hongkong: 'Regeringen er som en mafia'
17/7-20 kl. 05:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/demonstrant-i-hongkong-regeringen-er-som-en-mafia

Men demokratibevægelsen er stadig i live, fortæller flere
demonstranter.

-

Tre lande anklager hackergruppe: Russisk 'Hyggebjørn' prøver at stjæle
corona-vaccine
16/7-20 kl. 22:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tre-lande-anklager-hackergruppe-russisk-hyggebjoern-proever-stjaele-corona-vaccine

Kendt hackergruppe med støtte fra den russiske stat forsøger
at stjæle vaccineforskning, lyder anklagen.

-

EU fordømmer USA's sanktionspolitik
18.07.2020 kl. 07:43
https://jyllands-posten.dk/international/ECE12293697/eu-fordoemmer-usas-sanktionspolitik/

USA's forsøg på at forsinke Nord Stream 2-projektet i
Østersøen er ifølge EU dybt bekymrende.

EU's udenrigspolitiske chef, Josep Borrell, kritiserer USA's
politik med at iværksætte sanktioner over for selskaber, som
er involveret i byggeriet af naturgasledninger fra Rusland til
Europa.

Kommentar:

Jeg synes det er godt gået af USA.

Fordi ...

Europa er gået fra *forstanden* og forstår slet ikke , at det
kan blive vor alles død, hvis ikke Psykopatistan stoppes i
deres angrebskrige (på Georgien 2008 og nu også Ukraine)! Og
her er økonomisk boykot eneste *fredelige* middel!

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found perhaps external interrupt from the sky - Re: US Secretary of
State Pompeo to visit Denmark (gate 204/5)
Date: Fri, 17 Jul 2020 09:57:02 +0200
22360 news:5f1159d1$0$701$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2020-07-17/22-360
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EKabNHgEcHQ/9HierHf1BAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/6k0fcIii9Kc/LtS3Kr-wAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/E5z7Ve7uxtw/RS3EKdumBAAJ

[ Rekonstruktion start ]

[ END of rekonstruktion ]

Gid Rusland var et demokrati, fordi så havde Europa ret (og så
var der fred og ingen fare)! Men det er desværre *ønsketænkning*!

Europa taler således IKKE på mine (og andres) vegne!

-

166

-

Hørt i en 'dansk-for-begyndere'-klasse:

Vil du gerne vågne effektivt, så prøv vorte-creme.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ