Vi får fred i stedet for krig

Lyrik

Forbrødring mellem USA og Rusland! Fred og sikkerhed og det største
kristne verdensrige verden nogensinde har set.

jens

Vidal

"Tro ikke jeg er kommet for at for at bringe fred på jorden.

Jeg er ikke kommet for at bringe fred, men sværd"

Ejvind Kruse

Så er Villy allerede gået i selvsving, men husk at Ronald
gik over i historien som en ganske habil præsident, det
samme vil sikkert ske med Donald.

--
Ejvind Kruse

@

On Tue, 8 Nov 2016 22:14:09 -0800 (PST), Vidal <vii...@gmail.com>
wrote:
og sådan en satan finder du det helt fint at tro på

Vidal

Det der skal ske, vil ske.

@

religiøse tossers spådomme har indtil dato været forkerte,

intet tyder på en ændring

Vidal

Vel ikke alle?

> intet tyder på en ændring

Det kommer ;P

Lyrik

Den 09/11/2016 kl. 09.44 skrev Vidal:

> Det der skal ske, vil ske.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Med et barnligt smil!;-)

https://www.youtube.com/watch?v=azxoVRTwlNg

jens

Из Алматы

"Lyrik" skrev i meddelelsen news:nvuc2g$bt0$1...@dont-email.me...

Forbrødring mellem USA og Rusland! Fred og sikkerhed og det største
kristne verdensrige verden nogensinde har set.

jens

Jamen forstår du da slet ingenting, de er begge marionetdukker for selveste
antikrist der regerer verden pt.

@

On Wed, 9 Nov 2016 03:57:10 -0800 (PST), Vidal <vii...@gmail.com>
wrote:

>Vel ikke alle?

nævn en som er opfyldt?

end ikke en spådom fra guden selv kunne holde -

>Det kommer ;P

tør du tage et væddemål-

10 mod 1 på at armageddon ikke kommer inden for de næste to år?

J. Nielsen

On Wed, 9 Nov 2016 07:17:37 +0100, "Ejvind Kruse" <hej...@mail.tele.dk>
wrote:

>Så er Villy allerede gået i selvsving, men husk at Ronald
>gik over i historien som en ganske habil præsident, det
>samme vil sikkert ske med Donald.

Da Regan blev valgt var det det samme; much wailing and gnashing of
teeth.
--

-JN-

E.D

On Wed, 9 Nov 2016 06:27:10 +0100, Lyrik wrote:

> Forbrødring mellem USA og Rusland! Fred og sikkerhed og det største
> kristne verdensrige verden nogensinde har set.

Der findes en stor forhindring for det projekt:
http://www.movementforfuture.com/images/history/pope-francis-hiddenhand.jpg

Row between Russian Orthdox and Catholic Church
https://www.youtube.com/watch?v=k38dawYZa9E

Derfor reguleres religionsfriheden i Rusland under dække af
anti-terrorlovgivning. Den økumeniske mission er underlagt Vatikanet og
Putin kan ikke tillade at hans kirke infiltreres af Rom, som protestanterne
i USA er blevet det. Trump er helt modsat Putin og absolut ukritisk overfor
katolikkernes indflydelse på USA.

Trump`s USA:

/Senator Lee Introduces a Bill to Protect Religious Liberty

"Trump has promised to sign it, if he wins."

"In conjunction with his recent rollout of a Catholic advisory group,
Donald Trump articulated his dedication to a number of issues of critical
importance to American Catholics, including his hard-line defense of
religious freedom."
http://www.nationalreview.com/article/440502/

Putin`s Rusland:

/Thousands fast and pray after Vladimir Putin signs Russia law banning
evangelism outside churches
http://christiantimes.com/article/thousands-fast-and-pray-after-vladimir-putin-signs-new-russian-law-restricting-religious-freedom/58896.htm

Konklusionen er den at medmindre du er parat til at underkaste dig Rom,
findes der ikke noget realistisk fudament, som du kan bygge dit kristne
verdensrige på. Du drømmer Lyrik!

Ps

‘After the collapse of the USSR, the main enemy of the USA will be the
Russian Orthodox Church’. - Zbigniew Brzezinski

--

E.Dalgas

Oleg Smirnov

Lyrik, <news:nvuc2g$bt0$1...@dont-email.me>

> Forbrødring mellem USA og Rusland! Fred og sikkerhed og
> det største kristne verdensrige verden nogensinde har set.

Trump seems to be more sane than the delusional aggressive 'liberal left' in
the US, but it's far from a forbrødring, the Americans keep latent hostility
and negative attitudes towards Rusland, and it hardly can be changed quickly.

Oleg Smirnov

Vidal, <news:8da6bc5b-0475-4369...@googlegroups.com>
<http://archive.is/1WwXZ>

"What Jesus really meant is that he brought a new paradigm that would
provoke heated discussions and division among people so that even close
friends or members of one family may become hostile to each other."

;)

Vidal

Rev 9:13 ff
Åbenbaringen 9:13 ff

:(

Vidal

:-)

Vidal

Den 09-11-2016 kl. 13:42 skrev @:
> tør du tage et væddemål-
>
> 10 mod 1 på at armageddon ikke kommer inden for de næste to år?

Det vil jeg gerne. 100 kr.

Ikke Armageddon, men indenfor to år har vi en
*verdenskrig* , med Rusland på den ene side.

Send dine data til mig: vi...@webspeed.dk, så aftaler vi videre.

@

On Thu, 10 Nov 2016 08:54:59 +0100, Vidal <vi...@invalid.com> wrote:

>Det vil jeg gerne. 100 kr.
>
>Ikke Armageddon,

altså alligevel ikke

Bjarne

Lyrik <jenser...@gmail.com> Wrote in message:
> Forbrødring mellem USA og Rusland! Fred og sikkerhed og det største
> kristne verdensrige verden nogensinde har set.

Lige et citat fra Jesus.

Når de siger fred og sikkerhed, vil undergangen komme over dem.
Citat slut

Tankevækkende ikke?

--
Bjarne

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Bjarne

"@" <Sna...@snabel.net> Wrote in message:
> [...]

Nævn blot en spådom i biblen der ikke er sandt, og som ikke har
holdt stik.
Det kan du ikke for de har alle indtil i dag vist sig at være
fuldstændig korrekte.

Bjarne

"E.D" <e....@live.dk> Wrote in message:
> [...]

Rusland har nu forbudt al jehovas vidners aktiviteter.
De bliver fængslet og deres bygninger beslaglagt.

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Yes it can!:-)

jens

Lyrik

Den 10/11/2016 kl. 15.37 skrev Bjarne:

> Lige et citat fra Jesus.
>
> Når de siger fred og sikkerhed, vil undergangen komme over dem.
> Citat slut
>
> Tankevækkende ikke?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvis noget er tankevækkende, så er det ikke dit bord!;-)

jens

Bjarne

Lyrik <jenser...@gmail.com> Wrote in message:

Prut.

E.D

On Thu, 10 Nov 2016 15:46:57 +0100 (CET), Bjarne wrote:

> Rusland har nu forbudt al jehovas vidners aktiviteter.
> De bliver fængslet og deres bygninger beslaglagt.

Russia Uses Anti-Extremism Law as Ploy to Criminalize Jehovah’s Witnesses
https://www.jw.org/en/news/releases/by-region/russia/anti-extremism-law/

/The Supreme Court in Russia's southern city of Belgorod has ruled for a
local Jehovah's Witnesses group to be disbanded as an “extremist”
organization, the RAPSI legal news agency reported Thursday.

Prosecutors told the court that the religious organization “tore” apart
families and tried to entice young people into the group.

Kilde:
https://themoscowtimes.com/news/jehovahs-witnesses-banned-in-russian-belgorod-for-tearing-apart-families-53246

Det er selvfølgelig kritisabelt at Rusland gennemføre det her. Men det er
ikke uden grund at de gør det. Valget står mellem at bevare den nationale
sammenhængskraft eller tillade fremmede "ekstremisters" underminering af
landets kultur og religion.

Se på Ukraine, se på det arabiske forår, se på Syrien og forstå at Rusland
tager sine forbehold. Hvis Trump får normaliseret forholdet til USA vil det
også lempe på den strenge religiøse lovpakke som bla. rammer JV i Rusland.

--

E.Dalgas

@

On Thu, 10 Nov 2016 15:41:28 +0100 (CET), Bjarne
<Bjarn...@gmail.com> wrote:

>Nævn blot en spådom i biblen der ikke er sandt, og som ikke har
> holdt stik.
>Det kan du ikke for de har alle indtil i dag vist sig at være
> fuldstændig korrekte.

nej,

endda selveste guden(i skikkelse af Jesus) kom med en
spådom(forudsigelse) som ikke holdt -

Matt. kap. 12 versene 39 og 40
den holdt ikke en meter,

Matt. kap. 16 versene 27 og 28
holdt heller ikke,

Markus kap. 9 vers 1
heller ikke,

Joakim v And

"Oleg Smirnov" skrev i meddelelsen news:o0024h$ppe$1...@solani.org...
***

Hope not. Hostile attitude from the Americans? Where? Maybe if Trump forces
Putin to pull out his thugs from Ukraine, we could talk about an act of
hostility. But so far the US has given Putin green light to annex huge
tracts of Ukraine. You should be very greatful towards the Americans, left
ot right, instead of bashing them.

Vidal

Armageddon er et sted, ikke en begivenhed, og hvis du
endelig vil knytte det til en begivenhed, er det ikke
den jeg har hentydet til. På dansk er ordet blevet brugt
om jordens undergang. Og det har jeg ikke gjort nogetsteds.

Skal man strække det langt kan man sige, jeg taler om den
vestlige civilisations undergang.

Men dine misforståelser er jo legendariske

I biblen står der:

"Og han samlede dem på det sted, der på hebraisk hedder Harmagedon."

Så hvad du forstår ved det, kan jeg jo ikke rigtigt vide.

Men jeg er stadig frisk på væddemålet, hvis min egen forståelse
af det jeg siger stadigt gælder

Lyrik

Den 11/11/2016 kl. 06.14 skrev Joakim v And:

> [...]
> hostility. But so far the US has given Putin green light to annex huge
> tracts of Ukraine. You should be very greatful towards the Americans, left
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

"The thugs in Ukraine" are the Ukrainians!
Ukraine is Russia! The first capital of Russia was Kiev!

The falling apart of the "USSR" left an open question to all the parts:
" Do you want to be a part of the new born Russia"?

Ukraine who for a big part had been on the Nazi side during WW2 "Wanted
to be on their own! Contrary to the history of the country! One of their
Nazi heroes were "Bandera":
https://www.youtube.com/watch?v=ZhL1iL6iAxU

After the separation, they wanted to kill Russian speaking Ukrainians
who amounted to 8 million people. "Julia Timoschenko", their spiritual
leader, said she would nuke the "Russian population".

The Russian speaking population had to defend their homes. But homes are
being shelled! The population are being bombed!
Russian speaking citizens homes.
The Russian army has not attacked Ukraine even when those citizens are
shelled. That shows the restraint of "Vladimir Putin".

Crimea has always been "Russia". During the USSR, everything was Russia.
One of their leaders was Kruschov, who as an Ukrainian decided to let
Crimea be administered from the area of USSR Ukraine.
But it was still Russian!
After the split, Ukraine wanted to make an "Anschluss" of Crimea into
the failing state of Ukraine.
The Russians of cause was appalled by such a crime and made a referendum
of the Crimean population. They overwhelmingly wanted to restore
themselves as Russians.
It happened without war. Because, what was there to make war about?

You-Joakim-are taking the Jewish neocon possition of endless agression
towards Russia. To no avail! Crimea is an eternal part of the holy
Russian empire.

With your opinions, why do you not join the Jewish neocons in US? They
would adopt you into the family of Victoria Nuland!;-)
Don't go to Israel! They have enough "American nuts-Jews" to struggle with!

Merry Christmass

jens

@

On Fri, 11 Nov 2016 08:14:09 +0100, Vidal <vi...@invalid.com> wrote:

>Armageddon er et sted, ikke en begivenhed,

det er så din het subjektive udlægning, men hvad med bare at indrømme
at du ikke tør tage væddemålet,

<<<<<<<<
https://da.wikipedia.org/wiki/Armageddon
Armageddon det bibelske navn for dommedag

Lyrik

Den 09/11/2016 kl. 21.47 skrev Oleg Smirnov:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Very fast! Actually right now!!:

https://www.youtube.com/watch?v=BsbtFuOIUng

This will be the best Christmass ever!

jens

Lyrik

Den 10/11/2016 kl. 15.46 skrev Bjarne:

> Rusland har nu forbudt al jehovas vidners aktiviteter.
> De bliver fængslet og deres bygninger beslaglagt.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Når du bringer propagandistiske løgnehistorier, så bør du lade medfølge
et link!
Så vidt jeg kan se er det ikke "Rusland" men regionen "Belgorod" som har
reageret på JVs ødelæggelse af familielivet!:

https://themoscowtimes.com/news/jehovahs-witnesses-banned-in-russian-belgorod-for-tearing-apart-families-53246

Hvornår reagerer Danmark, på amerikanske sekterers ødelæggelse af dansk
familieliv?

jens

Bjarne

> det er så din het subjektive udlægning, men hvad med bare at indrømme
> at du ikke tør tage væddemålet,
Vidal har altså ret, det er præcis hvad der står i Bibelen.
Så du har tabt ser det ud til.
> <<<<<<<<
> https://da.wikipedia.org/wiki/Armageddon
> Armageddon det bibelske navn for dommedag
> <<<<<<
>

> og hvis du

Bjarne

Lyrik <jenser...@gmail.com> Wrote in message:
Ja som du kan se, bliver også denne bibel profeti opfyldt.

Bjarne

> [...]
>

> jens

Når de siger fred og sikkerhed, vil undergangen komme over dem.
Citat af Jesus.

Lyrik

Den 11/11/2016 kl. 08.14 skrev Vidal:
> Den 10-11-2016 kl. 15:04 skrev @:

> Men dine misforståelser er jo legendariske
>
> I biblen står der:
>
> "Og han samlede dem på det sted, der på hebraisk hedder Harmagedon."
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

"Bibelen" er ikke en bog. Lige så meget som "Leksikon" ikke er en bog.
Så udsagnet-I leksikon står der: Giver ingen mening!

I en af artiklerne i leksikon står der, giver mening.
I en af artiklerne i bibelen står der: giver mening

Det burde følges op af, "Men den artikel i leksikon modsiger andre
artikler i samme leksikon", og har derfor ikke megen vægt.

Eller "Den artikel og det udsagn i artiklen Apokalypsen, er ikke omtalt
andre steder. Endvidere modsiges den af at det paradis vi ser frem til
er uden legemets forfald. Apokalypsen er det eneste udsagn om et jordisk
tusindårsrige.
Den modsiger Guds kærlighed til Verden! Joh.3:16!

Apokalypsen har været betvivlet fra starten! Men på grund af at man var
sent ude til at kvalitets-checke udsagnene, så var der allerede en
"Harry Pottersk" begejstring for den, således at den ikke stod til at
fjerne.

jens

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

???

jens

Vidal

Den 11-11-2016 kl. 11:22 skrev @:

> [...]
>

> <<<<<<<<
> https://da.wikipedia.org/wiki/Armageddon
> Armageddon det bibelske navn for dommedag

Jeg har *intetsteds* nævnt Armageddon, hverken her
eller andetsteds og da slet ikke som en begivenhed.
Det er din opfindelse.

Jeg tager gerne væddemålet, hvis det er mine egne ord
det er baseret på og ikke dine eller Kruses opfindelser
om mig.

Lyrik

Den 11/11/2016 kl. 12.06 skrev Bjarne:

> Når de siger fred og sikkerhed, vil undergangen komme over dem.
> Citat af Jesus.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Er du debil?

jens

Bjarne

Kender du da ikke dette citat?

Bjarne

Jesus fortalte sine disciple at et kendetegn for endens tid vil
være at de falske religioner vil forfølge de sande kristne.

Og se nu bare hvem det er de falske kristne nu er begyndt at
forfølge, selv her i landet.

Og hvad mener du med at Danmark skal reagere?

Lyrik

Den 11/11/2016 kl. 12.12 skrev Bjarne:

> Kender du da ikke dette citat?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Lokal eller global? Hvem handlede det om da Jesus sagde ordene?

Det handlede om de farisæiske jøder og Jerusalem og Israel.
Først blev jerusalem omringet af romerne. Men så trak de sig væk!
Jøderne jublede og erklærede fred og ingen fare!
Men de kristne var advaret:
Mat.24;
" 15 Når I ser ›den afskyelige ødelægger‹, som profeten Daniel[a]
taler om, stå i helligdommen,« (må de, der læser det, forstå alvoren i
det) 16 »så skal de, der er i Judæa, flygte op i bjergene."

" Cestius Gallus, legat i Syria, bragte forstærkninger til de trængte
romerske styrker i Iudaea, men han led et stort nederlag i slaget ved
Ben Horon. Under tilbagetrækningen mistede en af legionerne endda sin
standart."
Det var i år 66.

Hurra! Fred og ingen fare!

Men de kristne flygtede til bjergene.

Så kom undergangen over dem:

"Nero blev afsat i 68, og Vespasian blev med støtte fra hæren udråbt som
ny kejser i 69. Han forlod nu Iudaea for at tage til Rom og overlod
kommandoen til sin søn Titus.

Jerusalems fald:
Belejringen af Jerusalem var begyndt allerede i den tidlige fase af
krigen. Men de romerske tropper var ikke i stand til at bryde gennem
byens stærke forsvarsværker og havde bygget en permanent lejr uden for
den. De byggede en grav og en vold, der var lige så høj som bymuren, som
omringede hele byen. Alle flygtende, der blev pågrebet, blev korsfæstet
på volden vendt mod Jerusalem. Efter byens fald var den omgivet af
titusindvis af korsfæstede.[3]

Titus ledede den sidste fase af belejringen og den endelige storm på
byen. Under de første kampe i byen blev forrådet af tørret mad med vilje
brændt af for at forsvarerne skulle kæmpe mod indtrængerne til det
sidste frem for at overgive sig; det betød, at mange af byens indbyggere
og soldater døde af sult. Tempelpladsen blev forsvaret af zeloter under
Eleazar ben Simon, mens sicarii under Simon ben Giora forsvarede den
øvre by. De dele af byen faldt som de sidste.

Skatte fra Jerusalem, afbilledet på Titusbuen i Rom.
I sommeren 70 e. Kr. gennembrød romerne første gang bymuren og plyndrede
og brændte næsten hele byen. Romerne havde startet angrebet på det
svageste sted: den tredje mur som kun var blevet færdig kort før
belejringen og derfor ikke havde den samme kvalitet som de øvrige. I
slutningen af maj brød romerne gennem den vigtige anden mur og stod nu
foran den øvre by. I august blev det sidste angreb indledt og d. 29.
eller 30. august faldt tempelpladsen. Den samtidige romerske historiker
Tacitus berettede, at Jerusalem under belejringen rummede mere end
600.000 mennesker, og at alle, der kunne løfte et våben, havde kæmpet og
at alle havde udvist samme forsvarsiver og havde fortrukket at dø frem
for at overgive sig. Alle tre bymure blev revet ned sammen med templet.
ifølge datidens etik blev helligsteder normalt skånet også i krigstider,
men romernes argument var, at dette tempel var blevet omdannet til et
forsvarsværk og derfor et legitimt militært mål. Yohanan mi-Gush overgav
sig i Agrippa III’s borg, Jotaphta, og idømt livsvarigt fængsel.

Titusbuen viser på reliefferne de skatte de romerske soldater tog med
til Rom efter deres erobring af Jerusalem. En af dem er menorahen, den
syvarmede lysestage som stod i templet."

https://da.wikipedia.org/wiki/F%C3%B8rste_j%C3%B8disk-romerske_krig

Du kan ikke overføre de begivenheder til enhver som falder dig ind!

jens

Oleg Smirnov

Joakim v And, <news:o03k2j$sb0$1...@dont-email.me>
> "Oleg Smirnov" skrev i meddelelsen
You are such a kewpie.

Thank you for your insight.

Oleg Smirnov

Lyrik, <news:o04357$k6c$1...@dont-email.me>

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>

> "The thugs in Ukraine" are the Ukrainians!
> Ukraine is Russia! The first capital of Russia was Kiev!

It is not quite correct. The very first capital was Novgorod. Russia
was originated as an alliance of Slavic-Finnic-Batlic clans in the
area where they were in the neighborhood <http://tinyurl.com/gtwzo8s>

The alliance was formed mainly due to a business interest related to
the Volga trade route. Soon they decided to master the alternative
Dnieper trade route, and conquered Kiev due to that. The Moscow area
was within Russia from the very beginning, even earlier than Kiev
became the second Russian capital.

And it's true that in the 10 - 12 centuries Kiev was a central city.
The Russian state was not strongly centralized though, it rather was
a friable confederation of principalities united by kinship ties of
their rulers. This friability played a negative role in the defense
against 'the Mongols' in the 13 century, but it'd be another story ;)

Joakim v And

"Oleg Smirnov" skrev i meddelelsen news:o04acn$c9k$2...@os.motzarella.org...

You are such a kewpie.

Thank you for your insight.

***
You're welcome comrade.

Vidal

Den 11-11-2016 kl. 12:06 skrev Lyrik:

> [...]
> tusindårsrige.
> Den modsiger Guds kærlighed til Verden! Joh.3:16!

Så bliver det af kærlighed til mennesket Gud vi
forårsage de kommende begivenheder.

> [...]
> sent ude til at kvalitets-checke udsagnene, så var der allerede en
> "Harry Pottersk" begejstring for den, således at den ikke stod til at

Ja, ja, sig det til de bibeltro i dk.livssyn.kristendom. ;-)

Isachsen

Hva skal vi med Lügenpresse når vi har slike kilder?

Isachsen

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)

Den 09-11-2016 kl. 06:27 skrev Lyrik:

> Forbrødring mellem USA og Rusland! Fred og sikkerhed og det største
> kristne verdensrige verden nogensinde har set.

Nu er kristendom ikke ligefrem nogen garanti for fred, tværtimod. En
borgerkrig stod på i årtier på grund af religiøs uenighed, nemlig
Nordirland. Jo længere man kan komme væk fra religionsvanvid, desto
større chance er der for fred.

Donald Trumps planer om måske at droppe musketer-eden i Nato udgør den
største fare for Europa nogensinde siden anden verdenskrig. Den mand er
en enorm fare for verdensfreden. Lad os håbe på at en tilspidset
situation ikke opstår så længe han sidder ved magten i det ovale værelse.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
Den Republikanske Grundlovsbevægelse: http://drgb.dk
E-mail: kl2...@gmail.com

Lyrik

Den 12/11/2016 kl. 00.13 skrev Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
> [...]
> en enorm fare for verdensfreden. Lad os håbe på at en tilspidset
> situation ikke opstår så længe han sidder ved magten i det ovale værelse.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du er da en knold at høre på! Hvem er det som er en trussel for Danmark?
Hvem skal NATO forsvare os imod? Ziiiiiip!!
NATO er en forældet kolos på lerfødder. Væk med dette intetsigende
musketerforsvar.

Hvem vil komme Tyrkiet til hjælp hvis de bliver angrebet af Kurdere?
Danmark??;-)

Rusland har gravet beskyttelsesrum. 40 millioner Moskovitter var nede og
afprøve dem sidste måned!;-)
Er det tegn på at de vil udvide deres alt for store territorie, til de
invader-invaderede konfliktstater i Europa? Hangarskibe og baser er tegn
på angreb. USA har baser rundt om Rusland og rykker nærmere og nærmere.
De har masser af hangarskibe til angrebsformål! Rusland har siger og
skriver ét hangarskib.

Så USA har under Obarma og Hillary forberedt et angreb imod Rusland!!
Nu bliver det afviklet af Donald Trump hvis de ikke myrder ham inden.

jens

@

On Sat, 12 Nov 2016 00:13:42 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
eller Datemas.de) <kl2...@gmail.com> wrote:

>Nu er kristendom ikke ligefrem nogen garanti for fred, tværtimod. En
>borgerkrig stod på i årtier på grund af religiøs uenighed, nemlig
>Nordirland.

mon ikke snarere det er Storbrittaniens annektering af en del af
Irland der er stridspunktet?

>Donald Trumps planer om måske at droppe musketer-eden i Nato udgør den
>største fare for Europa nogensinde siden anden verdenskrig. Den mand er
>en enorm fare for verdensfreden.

mon ikke de NATO-lande der ikke lever op til de forpligtelser der
følger med et NATO-medlemsskab selv er ansvarlige for at USA nu er
blevet trætte af at yde meget mere til samarbejdet end der er rimeligt

> Lad os håbe på at en tilspidset
>situation ikke opstår så længe han sidder ved magten i det ovale værelse.

lad os hellere håbe at Danmark hurtigst muligt får opbygget et stærkt
og troværdigt forsavr

@

On Sat, 12 Nov 2016 01:51:17 +0100, Lyrik <jenser...@gmail.com>
wrote:

>Rusland har gravet beskyttelsesrum. 40 millioner Moskovitter var nede og
>afprøve dem sidste måned!

40 MIO moskovitter!!!!!!!!!!!!

prøv lige at få styr på fakta

Ejvind Kruse

Lyrik wrote:
> [...]
> Danmark??;-)
>
> Rusland har gravet beskyttelsesrum. 40 millioner Moskovitter var nede og

Flot at en by med godt 12 millioner indbyggere
kan stille med 40 millioner testpersoner.

--
Ejvind Kruse

Ejvind Kruse

Vidal wrote:

> Det der skal ske, vil ske.

Villy har talt, amen.

--
Ejvind Kruse

Ejvind Kruse

@ wrote:

> altså alligevel ikke

Havde du forventet det?

--
Ejvind Kruse

Ejvind Kruse

Jeg synes du skal printe nogle af dine indlæg ud og tage
dem med op til lægen og få en snak med ham om dem.

--
Ejvind Kruse

Ejvind Kruse

Bjarne wrote:

> Rusland har nu forbudt al jehovas vidners aktiviteter.
> De bliver fængslet og deres bygninger beslaglagt.

Det var sgu da heller ikke for tidligt, magen til svindelfortagende
skal man da lede længe efter.

--
Ejvind Kruse

Ejvind Kruse

Det snerper vist der henad?

--
Ejvind Kruse

Vidal

Jeg vil jo ikke vædde om noget, jeg ikke har skrevet.

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
OK det var i Moskva området og 40 millioner afprøvede beskyttelsesrummene.
Derfor brugte jeg udtrykket. Det var en "begivenhed", ikke et tal på
hvor mange der bor i Moskva.

jens

@

det er en forbrydelse at tillade religiøse svindelbutikker,

det er klogt at få dem forbudt før de laver for megen skade

Ejvind Kruse

Om du kalder dine asparges for asparagus officinalis
eller for almindelig asparges kommer vel ud på et?

--
Ejvind Kruse

Ejvind Kruse

Helt enig.