Sharon forudser kaos

"Kall, Mogens" skrev

(1997-12-07 HAMAS-letter)
1611 news:muK0c.102339$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> JO! Jo! Jo! - Jeg kan godt høre din røst. Men glem nu ikke for det
> første, at ødelagte bygninger KAN erstattes. Det kan menneskeliv IKKE!
> Dernæst vil vi ALTID kunne ændre landkortet mht. de israelsk-byggede
> zoner i Gaza og på Vestbredden. Abdullah vil sagtens kunne bo i et is-
> raelsk opført hus eller en lejlighed. Sværre er VIRKELIGHEDENS VERDEN
> altså heller ikke! - Men det er en irrelevant diskussion, sålænge der
> ikke stilles sikkerhedsgarantier!

News:

=== citat start ===

132 TV3 DK ons 20 apr (2005, CET) 15:36:26

Sharon forudser kaos

Israels premierminister Ariel Sharon
forventer kaos, når de israelske
bosættelser i Gaza bliver rømmet til
sommer. Sharon har sagt, at han forven-
ter, at palæstinenserne vil plyndre de
forladte jødiske bosættelser, når
israelerne trækker sig ud. USA har
ellers opfordret de to parter til at
finde en løsning på overdragelsen, så
den kan ske i god ro og orden. Men
Sharons udtalelser tyder på, at han
tror planen er så skrøbelig, at kaos
vil bryde ud, når israelerne er væk.

20. APR 10:40 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hva' ... var det ikke en ide, om I fx. genhusede (i de efterladte bygninger)
nogle af alle de palæstinensere, der uforskyldt har mistet hus og hjem pga.
konflikten.

Heaven-Break:
(2005-04-20, CET 15:56)
- "Amen."

Og blir' det snart til noget med de solar-tower ?
3944 news:kYg8e.113110$Vf.41...@news000.worldonline.dk

... eller skal vi vente indtil vi har fået ødelagt jordens klima fuldstændig
(så vi skal sy 10 sting fremfor 1) ?

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
Info: 3904 news:tWy7e.112614$Vf.41...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 3993

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> Og blir' det snart til noget med de solar-tower ?
> 3944 news:kYg8e.113110$Vf.41...@news000.worldonline.dk
>
> ... eller skal vi vente indtil vi har fået ødelagt jordens klima
> fuldstændig (så vi skal sy 10 sting fremfor 1) ?

A-kraft er IKKE løsningen; hverken i Iran eller andre steder.

Vi aner ikke, hvad der sker i løbet af millioner af år mht. udsivning pga.
asteroide-nedslag, jordskælv eller noget andet.

Det blir' en RÆDSELSFULD *affaldsspand* at bo i ... :-(

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
Info: 3904 news:tWy7e.112614$Vf.41...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 3994

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [...]
> asteroide-nedslag, jordskælv eller noget andet.
>
> Det blir' en RÆDSELSFULD *affaldsspand* at bo i ... :-(

Og al-Qaeda - du er et *miljø-svin* med alle dine sabotager af
olie-installationer i Irak ...

Længe leve affaldskongen - hip, hip, hurra !

Mig osse ødelægge naturen ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 3995