1. Indicium: Meteor observation over Danmark 2015-02-09, CET 18:05. Vinklen er p� 60 grader (= T-0)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Friday, January 30, 2015, CET 09:24, GMT 08:24
Subject: Counter: T-31.
Hvorfor må bøsser ikke fravælge deres livsstil? -
Re: 2015 uge 05 (news samlet)
18164 news:54cb3fc4$0$291$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/L98Hztpm8_Q/q3X1kwbHw2UJ

> Input memory from ... (last "official" footstep) ...

Kommentar:

Nedtællingen til nul (T-0) indtræffer til tiden:
2015-03-01, Sundag, day no 60, around CET 03:20, GMT 02:20

Øh ...

En hidentil overset brik (i dette "puslespil") er følgende nyhed:

(Undskyld. Linket er desværre lidt upræcist)

http://stjerneskud.info/

Meteor observation
Dato: 2015-02-09
Klokken: 18:05 Dansk normaltid, UTC+1

[ ... ]

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

[ ... ]

Kurs 60 grader ...

(60 ... Det tal har jeg set før!)

Compare with ...

Kommentar:

Nedtællingen til nul (T-0) indtræffer til tiden:
2015-03-01, Sundag, day no 60, ...

Øh ...

Er dette en art "ordrebekræftelse", ET ?

Hmm ...

Counter at time-of-"ordrebekræftelse":

Day no 40, apropos Jonas-40-dommedagsvarsel!)

Nå da da!

Den kan blive ret ***alvorlig*** for "Sodoma"!

For en god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at der kan fuskes
med de her "tegn" (ude fra Rummet), men da det nok kun er de færreste,
der råder over en asteroide- og meteor-sten-slynge derude i Rummet,
begrænser det kolossalt eventuelt deltagere i konspirationsteorien, idet
man minimum jo må besidde rumfartsteknologi på et MEGET højt plan!

-

NB!
FUT sat til videnskabsgruppen, da der er tale om et videnskabeligt eksperiment
samt en UFO-efterforskning!

Har du evt. en politisk kommentar, da omdiriger venligst opfølgningen, så du
UNDGÅR at chikanere videnskabsgruppen!

På forhånd mange tak ... :-)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.