Re: Bæ-terapi

"Jesus-loves-you" skrev
6699 news:Fgphi.13$Qs7...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Smid "patienten/klienten" i kloakken, og se hvad der sker!

Terapien blev afprøvet - i ordets overførte betydning - under Balkan-krigen
i 1990'erne:

Radovan Karadzic havde truet med at atombombe bl.a. Italien, hvis vi
(Europa) blandede os i deres "interne" udryddelseskrig.

Mange folk, hovedsaglig serbere, betragtede denne "kristne" massemorder som
en folkehelt, og de kunne således ikke gennemskue bedraget ... :-(

Så hva' sku' vi gøre ?

Hmm ...

Måske en billed-illustration kunne hjælpe.

Et spørgsmål blev fremsat:

Hvad bliver *konsekvensen*, dersom man følger denne mand (og dermed giver
ham øget magt) ?

At Europa atom-sønderbombes ?

Selvfølgelig bluffede han, men man ved jo aldrig!

Og ville Europa i så fald finde sig i dette ?

Næppe!

Og så kører karrusellen non-stop ... :-(

(Det er jo - som bekendt - altid lettere at starte en krig, end at standse
den igen. Ihukom fx. mordet på Balkan i 1914, som gav anledning til 1.
Verdenskrig.)

Under kold-krigen var folk enige om, at en global atomkrig uundgåelig ville
medføre en A-vinter, hvor planter pga. manglende lys ville uddø.

Menneskeheden ville derfor også uddø fornær nogle få, som havde søgt ly i
atombunkers.

Men en dag vil provianten jo også her slippe op. Og hva' skal man så
spise ?

Tjah ... Man kunne jo fx. spise hinanden; altså kannibalismüs.

Men ... Når man så har spist alle de andre, hva' så ?

Tjah ... Så er der vel ikke andet tilbage end sin egen afføring.

Og det var med dén tanke, at jeg (og evt. andre) sendte hundelorte til
skiderrikken.

Arh ... Det passer nu ikke, fordi sæt nu disse post-pakker undervejs gik i
stykker. Det ville jo være synd for de stakkels postbud, ikke sandt ?

Så jeg (og evt. andre) sendte "rest-produktet" af lort (dvs. uorganisk støv,
jord).

Ved samme lejlighed fik det udemokratiske iranske styre også lige tilsendt
disse pakker, "uvist" af hvilken grund (se atomaftalen mellem Rusland og
Iran 1995-02-09) ... :-)

Virkede terapien ?
(kunne man så spørge)

Tjah ... Det er svært at sige. Givetvis ikke ... :-(

Folk fulgte fortsat skiderrikken på Balkan og var villige til fortsat at
begå drab på uskyldige mennesker.

Heldigvis blev disse massemord dog sidenhen standset, og de skyldige
efterlyst af den Internationale Domstol i Haag.

Spørgsmålet er (nu her mange år senere), om det iranske folk har lyst til at
leve i en kloak...

ET-Break:
(2007-06-30, Saturday, CET 12:39, GMT 10:39)
- "Let me find out!"

Memory on (irt. Patienterne/klienterne):

0293 news:yc23a.85323$Hl6.7...@news010.worldonline.dk

> Dagen i går blev for mig lidt ud over det sædvanlige. Jeg skulle passe min
> kræftsyge nabo, så at hans kone kunne få en fri-aften.
> Klokken ca. 19:42 afgår manden ved døden, og det lykkedes ikke for mig at
> genoplive ham (He) med kunstigt åndedræt og hjertemassage.
>
> Tanken kunne ikke lade være med at strejfe mit sind (det er ikke hver dag,
> at jeg står overfor sådanne begivenheder): Hvorfor lige nu? - Hvorfor
> skete det ikke for en uge siden eller om et år? -
>
> Har jeg andre "patienter", der er ved at afgå ved døden?

Det er ikke nemt nu-om-dage at være "terapeut".

"Patienten/klienten" har jo ingen *hjerne*.

(Han/de bruger den i hvert fald ikke !!!)

Input "ayatollah" Ali Khamenei simulering:

Mig ikke li' bæ...

12:50
- "Højt at flyve."

12:51
- "Og så kender du resten!"

(Jeg gør i hvert fald:)

6616 news:yYBdi.76$MV3...@news.get2net.dk

FUT News:dk.videnskab.psykologi

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB...@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6699 news:Fgphi.13$Qs7...@news.get2net.dk

Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6700

"Jesus-loves-you" skrev
6700 news:eMqhi.16$2r...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]

> at leve i en kloak...
>

> ET-Break:
> (2007-06-30, Saturday, CET 12:39, GMT 10:39)

[ ... ]

> Input "ayatollah" Ali Khamenei simulering:
>
> Mig ikke li' bæ...
>
> 12:50
> - "Højt at flyve."
>
> 12:51
> - "Og så kender du resten!"
>
> (Jeg gør i hvert fald:)
>
> 6616 news:yYBdi.76$MV3...@news.get2net.dk

News:

(Urban, tirsdag den 31. juli 2007, side 18, afsnit tilføjet)

=== citat start ===

Iran

Ayatollah død

Lederen af Irans magtfulde organ Ekspertrådet, ayatollah Ali Meshkini, er
død. Han blev 86 år.

Meshkini var en af de mest indflydelsesrige ayatollaher i den islamiske
stat.

Ekspertrådet er det organ, som har magten til at udpege Irans øverste
åndelige leder.

Rådet vælges af Irans førende teologer.

Ritzau

=== citat slut ====

and ...

http://www.msnbc.msn.com/id/20036525/

=== citat start ===

Updated: 1:08 p.m. ET July 30, 2007

TEHRAN - The conservative head of an Iranian clerical body which has the
power to appoint and even dismiss the country's supreme leader died on
Monday after an illness, Iranian media said.

Ayatollah Ali Meshkini headed the 86-member Assembly of Experts, an elected
body of senior Shi'ite Muslim theologians which chooses Iran's supreme
leader and supervises his work.

The official IRNA news agency said Meshkini, who was 86, had suffered from
lung disease.

=== citat slut ====

?

ET-Break:
(2007-07-31, Tuesday, CET 21:36, GMT 19:36)
- "Login."

Hmm ...

2007-07-30, day no 211, +/- Unknown
2007-06-30, day no 181, GMT 10:39-51
delta = 30 +/- unknown

Counter around 30 days.

30-markør memory on:

"Jesus-loves-you" skrev
6814 news:rRNri.80$FN...@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]

> Ayatollah død
>
> Lederen af Irans magtfulde organ Ekspertrådet, ayatollah Ali Meshkini, er

[ ... ]

> 2007-07-30, day no 211, +/- Unknown

[ ... ]

> Er bæ-terapien gået igang, oder was ?