Heaven-Break - ET-Interrupt in regard to the Mideast peace process

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/mideast-peace-p

-

Jeg var midt igang med min forbøn for familie, venner og bekendte, og
da jeg bad for Jødefolket om englevagt og for Jerusalems fred og for
Fredsprocessen i Mellemøsten ...

... Da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen (perhaps the voice of ET;
altså en udenjordisk civilisation på besøg i vort solsystem), der sagde:

(2013-04-24, Wednesday, day no 114, CET 10:27, GMT 08:27)
- "You can count on me."

Thank You, Sir! ... :-)

Last OUTPUT: 15430 news:51741c1f$0$32118$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 15475