Dokumentation: Derfor stopper paven + Heaven-break - Re: 2013 uge 9 (news samlet)

Kall, Mogens

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Monday, February 25, 2013, CET 09:29, GMT 08:29
Subject: 2013 uge 9 (news samlet)
15239 news:512b20ee$0$285$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ucgn9cp4mDs/fpVANh44qUQJ

> [...]
>

> Try also ...
>
> Subject-translation: Melody mercy of the Coptic heritage
> http://www.youtube.com/watch?v=UkYz7dsCXd8
>

> God fornøjelse ... :-)
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

New update:

Re: Informationfile de la Mogens Kall (including UFO-indicators), file 08867
15250 news:512e3364$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/MYJ_5sYXo_QJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/MRWueyeFrn8/xHETfrVy44MJ

> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 15239

Dokumentation: Derfor stopper paven + Heaven-break

-

DR S167 ons 27 feb 15:33:49
27.februar dr.dk/nyheder 09:03

IRAN: 500 HENRETTET SIDEN OKTOBER
Iran har siden oktober sidste år
henrettet omkring 500 mennesker, siger
aktivistgruppen IHR, som opfordrer FN
til at reagere over for det iranske
styre.

- De fleste var dømt for narkotikafor-
brydelser. Vi har meldingerne fra sikre
kilder i Iran, oplyser organisationen
Iran Human Rights (IHR).

Meldingen er, at der siden oktober har
været henrettelser alle onsdag og alle
søndag - sommetider tre gange om ugen.

Forinden havde der været et ophold i
henrettelserne som følge af
internationale reaktioner. Ifølge IHR
bliver henrettelserne hemmeligholdt.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/02/27/0227090334.htm

-

DR S175 ons 27 feb 16:45:04
27.februar dr.dk/nyheder 11:40

IRAN HÅBER PÅ POSITIVT IRAN-SVAR
Vestlige lande håber, at Iran vil
reagere positivt på et forslag, som de
har stillet under nye forhandlinger om
Teherans omstridte atomprogram.

- Jeg håber, at den iranske side vil se
positivt på de forslag, som vi har
fremlagt. Vi må se, siger EUs udenrigs-
politiske chef, Catherine Ashton.

Irans og verdens stormagter enedes i
dag, onsdag, om at sende eksperter til
Istanbul 17.-18. marts, hvorefter nye
forhandlinger skal genoptages 5.-6.
april, siger Ruslands forhandler.

Ifølge Rusland har Iran fået tilbud om
en lempelse af sanktionerne, hvis
berigelse af uran til 20 pct. stoppes.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/02/27/0227114011.htm

-

Dokumentation: Derfor stopper paven

27. Feb. 2013 kl. 17:26
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/02/11/121543.htm

Paven træder tilbage på grund af sin alder, skriver han
selv.

Kommentar:

Men sandheden er nok snarere, at ... (pædofili) ... !

Et udsagn:

Mig helle-for-delle

Nej!

Årsagen til pædofili og homoseksualitet er primært
cølibatkravet, endskønt det ikke er nævnt i Bibelen, og
derfor må anses som hjemmefusk (a la Kol. 2,20-23).

Og et rimeligt krav (ikke mindst fra ofrenes side af in the
name of Love°) må derfor være, at cølibatkravet ophæves
OMGÅENDE, så Guds Kirke° kan fremstå ren (modsat disse ækle
vederstyggelige ***perversiteter***, såsom at voldtage
børn)!

Hmm ... (memory on from) ...

Et Ord til dagen

http://www.ccw.dk/dagensord/index.php?dato=02_28
http://www.ccw.dk/dagensord/index.php?dato=2013_02_28 (kommende link ?)

(NB! Andagtsteksten indtastet i hæftet *før* 23. nov. 2012)

=== citat start ===

Torsdag 28. bebruar (2013)

Om at udvikle sig i lederskab 1)

[ ... ]

... Det er kedeligt, at mange ledere, som når til tops
bruger tid på at skubbe andre tilbage. Så spiller de
"bjergets konge" på grund af umodenhed, usikkerhed og
konkurrencelyst.

Den slags går for en tid, men det holder ikke længe.

Hvis dit mål er at knuse andre, må du bruge al din tid og
energi på at være på vagt overfor folk, som kunne tænkes at
ville gøre det samme mod dig.

Jules Ormont sagde: "En god leder, sætter aldrig sig selv
højere end dem, han er leder for - undtagen når det gælder
at bære ansvar."

Hvis du er i en lederstilling, skal du ikke regne med at
din titel er nok til at får folk til at følge dig.

Opbyg relationer.

Vind mennesker.

Hvis du ikke elsker mennesker, er der ikke lang vej igen,
før du manipulerer dem.

Sker det, vil du få det svært.

=== citat slut ===

Dette vil SELVFØLGELIG også blive et krav til den kommende
Pave! Gud vil ha' sin Kirke° ren!...

Og i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2013-02-28, Thursday, day no 59, CET 09:28, GMT 08:28)
- "Husk det!"

Nå! Så er der åbenbart output-news!

-

15251