Re: Dobbeltasteroide var tæt på kollission med Jorden 2008-07-14, 61 dage efter 60 årsdagen for Israels oprettelse

File ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2008-07-14/14-939

-

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev ...

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Friday, June 12, 2009 8:26 AM
Subject: Dobbeltasteroide var tæt på kollission med Jorden 2008-07-14,
61 dage efter 60 årsdagen for Israels oprettelse
08824 news:4a32030b$0$90265$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2008-07-14/08-824
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/cc8b1bfaed53c533
http://groups.google.dk/group/dk.videnskab/msg/cc8b1bfaed53c533
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/cc8b1bfaed53c533

> [...]
>
> CET 08:54
> - "Si."
>
> (NB! Videnskabsgruppen bedes venligst se bort fra 08:52-afbrydelsen osv.,
> idet der her er tale om en såkaldt subjektiv information.)
>

> Har desværre endnu ikke fundet ud af, hvor dobbeltasterioden var tættest på Jorden ... :-(
>
> Men kanske nogen i videnskabsgruppen ved det ? ... :-)
>

> With kind regards,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
> --
> Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34-Jos.10,11)

Interrupt RETURN from ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/14-038

+

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/14-738

and ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/14-938

Sent: Wednesday, December 12, 2012, CET 10:34, GMT 09:34
Subject: Nordkorea affyrer omstridt raket. Obama fordømmer Nordkorea og støtter
syrisk opposition -
Re: 2012 uge 50 (news samlet)
14938 news:50c84f78$0$287$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/Q3nxu7IwslU/6JECEzpcIFEJ

DR S172 ons 12 dec 09:47:14
12.december dr.dk/nyheder 05:54

NORDKOREA AFFYRER OMSTRIDT RAKET

Der må en sten til, for at løse det her problem, ET!§

En hidtil overset brik ang. asteroiden (med markør 61 påhæftet), er
*kendsgerningen* , at datoen tilfældigvis indeholder visse *unikke*
oplysninger (som Menneskeheden først *sidenhen* har fået kendskab
til):

> 2008-07-14, Day no 196

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/14-xxx/14-921/cut-01