Jeg græder tårer i stride strømme, for folket holder ikke længere Dine bud, o Gud - Re: 2019 uge 44 (news samlet)

Jeg græder tårer i stride strømme,
for folket holder ikke længere Dine bud, o Gud

File 21.886 ...
Prophecy ( Profeti )
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-886
Salvation (Frelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/salvation/21-886
Wrong Doctrine (Vranglære)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-886
The gate to hell (Fortabelsen)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/the-gate-to-hell/21-886

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-886

Other news:

Jeg græder tårer i stride strømme, for folket holder ikke længere Dine
bud, o Gud

2282 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

Jeg græder tårer i stride strømme, for folket holder ikke
længere Dine bud.

(Salme 118,136)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+19&version=BPH

Johannes 19, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Pilatus bliver presset til at lade Jesus korsfæste, fortsat)

[ ... ]

Jesus bliver korsfæstet og derefter hånet af de jødiske ledere

[ ... ]

Jesus dør

[ ... ]

Jesus lægges i graven

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jak+4.11-5.6&version=BPH

Jakob 4:11-5:6 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Fordøm ikke hinanden

[ ... ]

Undgå selvsikkert praleri

[ ... ]

Advarsel til rige og vantro mennesker

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+118.1-14&version=BPH

Salme 118:1-14, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Lovsang som tak for sejr

Kommentar:

Da jeg skulle slå op i min bibel for at finde Sl 118 faldt
mine øjne over en understregning, jeg i sin tid havde gjort
mig, og jeg fornemmede, at Gud Helliånd ønskede dette
skriftsted citeret i dag online:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+119.136&version=BPH

Salme 119:136, Bibelen på hverdagsdansk (BPH) fra 1992

Jeg græder tårer i stride strømme, for folket holder ikke
længere Dine bud.

(Salme 119,136)

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2019-11-02, Saturday, CET 09:28, GMT 08:28)
- "De røver og bedrager"

28
- "Min ejendom,"

29
- "så hverken"

29
- "stor eller lille"

29
- "kan fatte"

29
- "Mit Ord,"

29
- "som det lyder"

30
- "i Bibelen."

30
- "*AFGUDSDYRKERE*"

30
- "er de!"

30
- "Omvend Jer"

30
- "og få"

30
- "genoprettet"

30
- "Jeres forhold"

31
- "til Mig,"

31
- "HERREN, Jeres Gud!"

(
Med ordvalget 'HERREN' hentydes der til det jødiske Guds navn
JHVH, Jahve, Jahveh.

- "Hor og utugt er Mig en vederstyggelighed."

36
- "Navnlig"

36
- "pædofili"

36
- "væmmes Jeg ved,"

36
- "fordi så mange mennesker"

36
- "tager skade af denne"

37
- "perversitet!"

37
- "Men også hor"

37
- "væmmes Jeg ved,"

37
- "fordi din ægtemand og ægtekvinde"

38
- "*forrådes*!

38
- "Amen?"

38
- "Er I enige med Mig?"

Ja, Herre!

Hjælp os til at indse og erkende, hvori vi har vanæret Dig
ved at begå disse synder og vranglære!

Frels os fra fortabelsen; thi vi er havnet i svinestien og
kan ikke længere finde vej hjem igen, Himmelske Fader!

40
- "Jeg vil ihukomme"

40
- "Jesu offer"

40
- "på Golgata"

40
- "for Jer,"

41
- "og her møder I Mig!"

41
- "HVIS I holder Jer skjult for Mit Åsyn,"

41
- "ved at *tildække* Jer Jesu blod,"

42
- "så I kommer til at ligne Ham,"

42
- "da vil Jeg lade Nåde og barmhjertighed"

42
- "gå forud for Ret!"

43
- "Så skynd Jer"

43
- "hen til Min Nådetrone"

43
- "NU!"

44
- "Inden"

44
- "Dommen° falder."

44
- "For der kommer en dag,"

44
- "hvor det kan blive fór sent!"

44
- "Dette er Mit Ord!"

45
- "Sådan lyder Mit røst!"

Og medens jeg så forberedte this text to output online, da
hørte (CET 09:49) jeg en musik fra Himlen, som lød således:

HEALING RAIN - LET IT RAIN - MICHAEL W. SMITH
https://www.youtube.com/watch?v=klIkZFAbsls&list=RDGMEMMib4QpREwENw3_jAc0YgNw&index=3#t=03m14

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-11-02

At kende Guds vilje - det er der styrke i!

"... ved at lade os kende sin viljes hemmelighed ..."
Ef 1,8-9

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-11-02

Om at flytte sit bjerg

"Den, der siger til dette bjerg: Løft dig op og styrt dig
i havet! og som ikke tvivler i sit hjerte, men tror, at
det, han siger, vil ske, for ham sker det."
Mark 11,23

=== citat slut ===

Kommentar:

Pas på!

Dette bibelvers og lignende er blevet *misbrugt* af fremgangs-
og herlighedsteologer, hvor alting pludselig afhænger af, at
*du* skal præstere noget (gennem din tro), og Jesus bliver
*redukseret* til blot en art vejleder, der står ude på
sidelinien og INTET kan gøre UDEN *din* præstation (i form af
din tro)!

Sammenlign med andagtsordet fra Catholic Online (Rom 5,6):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+5.5-11&version=BPH

Romerne 5:5-11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

6
Mens vi endnu var magtesløse og ugudelige, kom Kristus i
rette tid og ofrede sit liv for at redde os.

Her-ud-af lærer vi, at det IKKE afhænger af os (og *vores*
præstation) men UDELUKKENDE af *Guds* initiativ!

Gud havde nemlig ikke bare medlidenhed med os (Hans *fortabte
skabninger), men valgte at gå helt med ud i svinestien, og
her redde os fra fortabelsen (skønt vi var *magtesløse* og
dermed IKKE selv kunne finde vej tilbage til far, vor Gud i
Himlen)!

Amen?

Se evt. også mere om dette emne i fx. bogen ...

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/aandelig-manipulation-og-hjernevask

Åndelig manipulation og hjernevask.
Trosbevægelsen som jeg oplevede den
af Torbjörn Swartling
ISBN 9788774254218
Dansk Luthersk Forlag

https://www.saxo.com/dk/aandelig-manipulation-og-hjernevask_torbjoern-swartling_haeftet_9788774254218

Originaltitel:
Tankekontroll

Kommentar:

Forfatteren beretter om manipulation og hjernevask i
sekten Livets Ord.

Se evt. også om præstationsløs tro og identitet i fx.
bøgerne:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/naade-eller-praestation

Nåde eller præstation?
David A. Seamans
Pionerforlaget, 1989
ISBN: 87 87093 86 3
https://bibliotek.dk/da/work/870970-basis:07089554

Original titel:
Healing Grace
https://www.ebay.co.uk/itm/292694359533
+

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/prestasjonsloes-tro

Prestasjonsløs tro
Sven Reichmann
Rex Forlag A/S, 1991
ISBN 82-7388-222-5

Originalens tittel: Prestationslös tro
1986 InterSkrift, Stockholm

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-11-02
Daily Reading for Saturday November 2, 2019

Reading 1, Wisdom 3:1-9
Responsorial Psalm, Psalms 23:1-3, 3-4, 5, 6
Gospel, John 6:37-40
Reading 2, Romans 5:5-11
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=O-gpuSDldTk

=>

[...]

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-31, CET 11:3x-5x, GMT 09:3x-5x:)

Everything is pure to those whose hearts are pure. But
nothing is pure to those who are corrupt and unbelieving,
because their minds and consciences are corrupted.
Titus 1:15

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 44 (news samlet)
Date: Mon, 28 Oct 2019 00:27:20 +0100, GMT 23:27 (27/10-19)
21873 news:5db627e7$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/uwqbI2X6FY0/GD3IVwkNCwAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Frost driller igen letbanen – her kører der ingen tog
01. nov. 2019, 07:12 ...
V-formand vil stå sammen med rød blok om klimalov
01. nov. 2019, 05:55 Opd. 01. nov. 2019, 07:43 ...

-

NRK:
1. november 2019 kl. 08:00