Putin er givetvis Antikrist

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Wednesday, March 19, 2014, CET 08:01, GMT 07:01
Subject: Putin er givetvis Antikrist.
Clinton: Putin vil ændre grænser fra Anden Verdenskrig -
Re: 2014 uge 12 (news samlet)
17233 news:532940d7$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/17-233
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/antichrist/17-233
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/Vx3SmW3HB4k/a9ud5LvNvkwJ
> [...]
> 19. marts 2014, 05:04
> http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-03-19-clinton-putin-vil-%C3%A6ndre-gr%C3%A6nser-fra-anden-verdenskrig
>
> - Jeg håber ikke, at der kommer endnu en kold krig.
> Ingen ønsker naturligvis at se det. Det er primært op
> til Putin, lyder det fra den tidligere førstedame.
>
> Kommentar:
>
> Min erfaring med sindssygdom er desværre, at patienterne
> desværre IKKE selvstændigt er i stand til at distancere
> fra det sygelige. Det kræver psykiatrisk professionel
> hjælp at ***guide*** dem ud af labyrinterne og

http://www.biblegateway.com/passage/?search=rev+13%3A3&version=BPH

Jeg så, at et af uhyrets hoveder havde fået et dødeligt
hug, men det var helet igen. Hele verden beundrede
uhyret og fulgte det, ...

Åb. 13,3

> Apropos Sovjetunionens genopståen!
>

> Der er muligvis tale om selve Antikrist! ... :-(
>
> Og det vil så sige, at vi alle skal en tur ned i
> Afgrunden med atomragnarok og al anden ***dæmonisk***
> aktivitet! ... :-(
>
> -

Jesus siger:

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Johannes+11:25&version=BPH

Jeg er opstandelsen og livet. De, der tror på mig,
skal leve, selv om de dør; ...

John 11,25

See You in Heaven ... : -)

Last OUTPUT: 17114 news:530cd593$0$298$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17234

Ole Madsen

Den 19-03-2014 08:18, Kall, Mogens skrev:
> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

jeg tror mere på at putin er Gog fra Magogs land

desuden skal rusland og usa vippes af pinden for at det nye rige kan
komme frem hvor antikrist skal regere

nogle mener at det er paven der er antikrist, men jeg ved det ikke

Ole