Tyske katolikker afviser katolske holdninger til sex - Re: 2014 uge 06 (news samlet)

File 17.063 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/sex/17-063

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Monday, February 03, 2014, CET 09:15, GMT 08:15
Subject: 2014 uge 06 (news samlet)
17054 news:52ef501e$0$302$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/tijUVYHB8fo/-RMwWztRPfEJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2014-02-03, Monday, day no 034 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Mekka-responce no 1, see ...

Skriv under:
Boykot Cannibalistan (China)
http://www.skrivunder.net/boykot_cannibalistan_china

Skriv under:
Boykot Psykopatistan (Russia)
http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia

Skriv under:
Boykot Fanatistan
http://www.skrivunder.net/boykot_fanatistan

For tiden findes der desværre mange fanatiske lande, hvor
Menneskerettighederne krænkes. Heriblandt:
Libyen
Saudi Arabien
Afghanistan
Pakistan
Iran

Skriv under:
børn og unge max 37 timers arbejdsuge i skolen og weekenderne fri
http://www.skrivunder.net/born_og_unge_max_37_timers_arbejdsuge_i_skolen_og_weekenderne_fri

> Underskriv:
> Direkte demokrati nu
> http://www.skrivunder.net/direkte_demokrati_nu
>
> -

Skriv under:
Forbud mod pyramidespil herunder aktier
http://www.skrivunder.net/signatures/forbud_mod_pyramidespil_herunder_aktier/

Skriv under:
Interstellart bryllup, ja tak
http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak

> Underskriv:
> Ja tak til alle, der kan, skal i arbejde
> http://www.skrivunder.net/ja_tak_til_alle_der_kan_skal_i_arbejde
>
> -
>
> Underskriv:
> Ja tak til, at det offentlige hjælper virksomheder igang
> http://www.skrivunder.net/ja_tak_til_at_det_offentlige_hjalper_virksomheder_igang
>
> -
>
> Underskriv:
> Jesu Krist Genkomst, Ja Tak
> http://www.skrivunder.net/jesu_krist_genkomst_ja_tak
>
> -

Skriv under:
Ophæv cølibatkravet
http://www.skrivunder.net/ophaev_coelibatkravet

> [...]
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 17028A news:52e16883$0$303$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17054

Tyske katolikker afviser katolske holdninger til sex

138
09:00

-

samt ...

08:42

-

134 SVT Text Torsdag 06 feb 2014
UTRIKES PUBLICERAD 6 FEBRUARI

Övergrepp mot kvinnor i Irak

Tusentals kvinnor sitter olagligt
häktade i Irak och många av dem är
utsatta för tortyr och sexuella
övergrepp, skriver människorätts-
människorättsorganisationen Human
Rights Watch i en rapport.

Många kvinnor sitter häktade i månader
och i vissa fall även år utan att få
träffa en advokat eller domare.

Polisen frågar ofta ut dem om deras
manliga släktingars aktiviteter i
stället för deras delaktighet i de
brott de anklagas för, heter det i
rapporten, som publiceras i dag. .

-

136 SVT Text Torsdag 06 feb 2014
UTRIKES PUBLICERAD 5 FEBRUARI

Beslut om bosättningar i Jerusalem

Israel har tagit ytterligare ett steg
mot att bygga 550 nya bostäder
i områden i östra Jerusalem.

Beslutet, fattat vid ett fullmäktige-
möte, innebär att tre privata bygg-
bolag får godkänt för att bygga
386 bostäder i Har Homa, 136 i Neve
Yaakov och 36 i Pisgat Zeev.

Fredsrörelsen Fred nu, som bevakar ut-
byggnaderna, kritiserade beslutet och
sade att en regering som vill ha en
tvåstatslösning inte skulle ha fattat
beslutet. Jerusalems fullmäktige
hävdade att beslutet byggde på planer
som godkänts för "flera år sedan".

-

Kina drukner i enlige mænd

6. februar 2014
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/544064
:Udland--Kina-drukner-i-enlige-maend

Kineserne har gennem de seneste tre årtier miste
35-40 millioner piger på grund af kønsbestemte aborter,
og derfor står millioner af mænd i dag uden en
ægtefælle. I 2020 vil det dreje sig om mindst 24
millioner mænd, der har udsigt til aldrig at blive gift.

Det er konsekvensen af tusindårige traditioner,
kombineret med de seneste tre årtiers et-barnspolitik.
Med diktatet om kun ét barn pr. familie i byerne og
højst to på landet er fordelingen mellem kønnene blevet
yderligere skævvredet.

Kommentar:

Det siger jo sig selv, at når man insisterer på at få en
søn fremfor en datter, da ... gak-gak!

Og ***ulykkelige*** mennesker har det med at lave krig
(for at forpeste tilværelsen for alle os andre) ?

Gak-gak!

-

Vladimir Putins olympiske vanvid

Kurt Strand | 6. februar 2014
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/544060
:Mediekommentar--Vladimir-Putins-olympiske-vanvid

-

Tyske katolikker afviser katolske holdninger til sex

6. februar 2014
http://www.kristendom.dk/artikel/543995
:Globalt-nyt--Tyske-katolikker-afviser-katolske-holdninger-til-sex

I en verdensomspændende undersøgelse foretaget af
Vatikanet har katolske præster i Tyskland taget
afstand fra den katolske kirkes holdninger om
prævention, homoseksualitet og skilsmisse

Tyske katolikker er ikke enige i Vatikanets
retningslinjer om seksualitet. Par, der gerne vil
giftes, bor sammen før ægteskabet. Færre end 3 procent
af de tyske katolikker benytter den katolske kirkes
anbefalede præventionsform: at følge kvindens cyklus.
Resten bruger kondomer, p-piller og lignende lige som
resten af samfundet. Og de tyske katolikker finder
synet på homoseksualitet og skilsmisse hjerteløst.

Kommentar:

Der står ikke noget om i Bibelen, at det er forbudt at
bruge prævention! Det, Vatikanet frygter, er måske
nok, at præventionen medfører utugt (altså sex udenfor
ægteskabets rammer fx. hos en luder)!

Så brug du bare prævention med god og ren samvittighed.
Gud ELSKER dig. Du er skabt af Ham som en seksuel
skabning. Denne ***sandhed*** må du ikke tilsidesætte.
Vort jordiske liv må faktisk godt ***nydes***, apropos ...

http://www.biblegateway.com/passage/?search=col+2%3A20-23&version=BPH

Da I nu ligesom Kristus er løst fra jeres gamle liv
og dermed ikke længere er underlagt denne verdens religiøse regler,
hvorfor så blive ved med at gå op i lovbud som f.eks.:

»Det må du ikke røre.«

Alle de ting, I ikke må røre, er jo bare almindelige ting,
som har en kort levetid og er beregnet til at blive brugt.
En sådan lære med bud og regler bygger på mennesketanker.

Det kan lyde vældig fromt, og man kan fristes til at tro,
at den slags ydre religiøsitet, påtaget ydmyghed og
asketiske påbud er udtryk for sand visdom,
men i virkeligheden er de uden værdi og effekt over for
hjertets ondskab.

(Kol 2,20-23)

se tillige ...

http://www.biblegateway.com/passage/?search=h%C3%B8jsangen+1%3A2&version=BPH
http://www.biblegateway.com/passage/?search=h%C3%B8jsangen+5&version=BPH
http://www.biblegateway.com/passage/?search=Ordsprogene+5%3A15-18&version=BPH

Gud under dig således det bedste!

Tag for dig af retterne ... :-)

Hmm ...

Det er godt, at Vatikanet fastholder ordren (fra Gud)
om, at man IKKE må bedrive hor, hvilket man gør, hvis
man lader sig skille og gengifter sig på ny!

Det er IKKE hjerteløst gjort, fordi HVIS man er uenig,
så kan man jo bare søge giftemål i det verdslige
samfund!

Men som Kirke har vi altså ikke mandat til at velsigne
synd, herunder hor.

På tilsvarende vis med hensyn til utugt (altså sex
udenfor ægteskabet herunder fx. praktsering af
homoseksualitet).

Hvis du er utilfreds med Kirken, da er der ingen, der
forbyder dig at søge græsgange andre steder, men Kirken
må altså nødvendigvis forblive sin Herre tro! Sorry!

Vous comprenez?

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus/figures/deformed-house

Et praktisk spørgsmål melder sig jo også:

Bliver disse mennesker mere lykkelige af at lokke
Kirken på afveje?

Jeg tvivler, oprigtig talt!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til
Menneskeheden), der sagde:
(2014-02-06, Thursday, day no 037, CET 09:58, GMT 08:58)
- "Amen."

:-)

-