Hans Berntsen i nykøbing

Jørgen

Hans Berntsen er i Nyk�bing F. p� L�rdag kl 15,00. Jeg vil gerne med, s� i
m� gerne bede for at jeg kan tage mig sammen og k�re derned og finde en
parkeringsplads.

mvh j�rgen.

Henrik Eriksen

> "Jørgen" skrev i meddelelsen
> Hans Berntsen er i Nykøbing F. på Lørdag kl 15,00. Jeg vil gerne med, så i
> må gerne bede for at jeg kan tage mig sammen og køre derned og finde en
> parkeringsplads.
>
> mvh jørgen.

Jørgen, dine første skriblerier herinde gav mig en mistanke om at du har
begyndende knald i låget, men nu skal man jo ikke dømme for hurtigt; Nogle
mennesker går højere op i deres lokale udgave af statssanktioneret overtro
end andre.

Men det her indlæg tager nu prisen! Vil du have folk beder for, at du kan
tage dig sammen til at tage til Nykøbing?
Vil du også gerne have at nogen beder for, at du kan tage dig sammen til at
gå på toilettet næste gang du har behov for det?
Er der andre af dine personlige behov vi skal bede for at du selv kan tage
dig sammen til at gøre noget ved?

Nu må du sgu holde op!

"Henrik Eriksen" <henri...@hotmail.com> skrev ...

Sent: Wednesday, September 26, 2012, CET 10:38, GMT 08:38
Subject: Re: Hans Berntsen i nykøbing
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/qRFCFdC45aw/ikHHA-nGlQgJ

Sent: Tuesday, September 25, 2012, CET 14:23, GMT 12:23
Subject: Hans Berntsen i nykøbing
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/qRFCFdC45aw/cHBVJXohMvoJ

Sent: Saturday, September 15, 2012, CET 10:38, GMT 08:38
Subject: Re: Et *profetisk* ord talt ind i situationen -
Var: USAs regering bøjer knæ for *afguden* og beder YouTube overveje film ...
2012 uge 37 (news samlet)
14655 news:50543e62$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/SoKx5eEwWY4/R1i_9reicVoJ

> [...]
>
> Bruger Gud så svage mennesker, fordi hans rige også kan
> udbredes med svag kraft ?
>
> Nej, omvendt:
>
> Gud bruger svage mennesker, for at den overvældende kraft
> skal være fra ham!
>
> -
>
> lev
>
> Læs problemkataloget i v 8-12, hvor Paulus både står ved
> problemerne og Guds svar på dem.
>
> Opstil dit problemkatalog for de nærmeste dage, læg det i
> Guds hånd, og vent på at han griver ind !
>
> === citat slut ===
>

> Meld dig i dag til tjeneste på Kommando-broen! ... :-)

Nøgleordene var:
Gud bruger svage mennesker, for at den overvældende kraft skal være fra ham!

Dit udsagn, Henrik Eriksen, viser - med al tydelighed - at du slet ikke har fattet,
hvad kristendom går ud på, for så havde du *elsket* din broder Jørgen (apropos
John 13,34-35) fremfor at vanære ham (pga. hans eventuelle åbenlyse svaghed)!

Next *PLONK* ?

Last OUTPUT: 14658 news:50556b5a$0$283$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14798

"Jørgen" <jorge...@mail.dk> skrev ...

Sent: Tuesday, September 25, 2012, CET 14:23, GMT 12:23
> [...]
> må gerne bede for at jeg kan tage mig sammen og køre derned og finde en

Gav du så Gud en chance i går, Jørgen ?

Og blev du helbredt bl.a. for din trinitus ?
(NB! Nogle mirakler er som en processe, der sættes i gang og tager flere dage/uger)

Last OUTPUT: 14658 news:50556b5a$0$283$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14705

Jørgen

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Gav du så Gud en chance i går, Jørgen ?
>
> Og blev du helbredt bl.a. for din trinitus ?
> (NB! Nogle mirakler er som en processe, der sættes i gang og tager flere
> dage/uger)

Hej Mogens.
Nej, jeg kom ikke afsted desværre. Men der er nye møder og muligheder i
fremtiden.

mvh, jørgen.

"J�rgen" <jorge...@mail.dk> skrev i en meddelelse news:50680231$0$287$1472...@news.sunsite.dk...

> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej Mogens.
> Nej, jeg kom ikke afsted desv�rre. Men der er nye m�der og muligheder i
> fremtiden.
>
> mvh, j�rgen.

Okay. Held og lykke med dette ... :-)

Last OUTPUT: 14658 news:50556b5a$0$283$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14708

Ole Madsen

"Henrik Eriksen" <henri...@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> J�rgen, dine f�rste skriblerier herinde gav mig en mistanke om at du har
> begyndende knald i l�get, men nu skal man jo ikke d�mme for hurtigt; Nogle
> mennesker g�r h�jere op i deres lokale udgave af statssanktioneret overtro
> end andre.

der er vel ikke grund til at tr�de p� andre?

Ole

Henrik Eriksen

> "Ole Madsen" skrev i meddelelsen
Undskyld J�rgen - og Ole, du har naturligvis helt ret.

Jeg blev bare s� befippet over J�rgens anmodning, at jeg seri�st overvejede
om han lavede grin med gruppen.

Lyrik

"Henrik Eriksen" wrote in message
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Din f�rste antagelse synes mere rigtig. Lad ikke bagvendterne forvirre dig.

Jens

Bo Warming

On Tue, 25 Sep 2012 14:23:50 +0200, Jørgen <jorge...@mail.dk>
wrote:

>Hans Berntsen er i Nykøbing F. på Lørdag kl 15,00. Jeg vil gerne med, så i
>må gerne bede for at jeg kan tage mig sammen og køre derned og finde en
>parkeringsplads.
Er gjort

>mvh jørgen.

Hvem er H . B. ?