en drøm

Ole Madsen

Jeg havde en drøm i nat, som betegner godt at være i fængsel og ikke kan
bevæge sig frit

Jeg drømte jeg var med på et fodboldhold, af ikke særlig gode spillere,
og jeg og måske de andre havde en rustning på

nu var omgivelserne sådan at der var en gangbro hævet over jorden, men
jeg og de andre skulle krybe rundt under gangbroen og der var ikke ret
meget plads, meget klaustrofobisk

men det blev et billede for mig på at være i et fængsel, og så leve i
den frihed som Kristus har købt os

I Kristi frihed kan vi bevæge os frit, ånde frit

Vi er kaldede til et liv i tjeneste, ikke være underlagt omstændigheder,
men gjort frie til at leve et helt nyt liv

"Ole Madsen" <o-ma...@privat.dk> skrev i en meddelelse news:54df412d$0$23640$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
:-)

(I drømme kan Gud nogengange åbenbare sig for os mennesker, fordi vi i søvnen
IKKE har den kontrolfunktion tilsluttet, der filtrerer mange ting fra i vågen tilstand.
Gud talte til Abraham. Gud talte til Josef, Jesu jordiske far, og Gud vil måske også
tale til os.)

Last OUTPUT: 18000 news:5487e1ef$0$302$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18224