Re: 63 dræbte ved afghansk bryllup. Der er noget galt med en religion, når den legitimerer voldtægt og mord - Re: 2019 uge 33 (news samlet)

Re: 63 dræbte ved afghansk bryllup.
Der er noget galt med en religion,
når den legitimerer voldtægt og mord -

That is Christianity (Det er kristendom)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/that-is-christianity/21-712
https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/det-er-kristendom/21-712

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/that-is-christianity/21-712

-

Subject: 63 dræbte ved afghansk bryllup. Der er noget galt med
Date: Sun, 18 Aug 2019 09:47:48 +0200, GMT 07:47
21711 news:5d5902b1$0$702$1472...@news.sunsite.dk
Origin And Evolution Of Life in the Universe
(Livets oprindelse og udvikling i Universet)
https://sites.google.com/site/kallscie/home/origin-and-evolution-of-life/21-711
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/21-711
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/_CJMPWLK3ws/o8ERgzigAQAJ
> -

> [...]

Bombe dræber 63 ved afghansk bryllup og lemlæster mange
kl. 06:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/bombe-draeber-63-ved-afghansk-bryllup-og-lemlaester-mange

> [...]
> at levende biologiske organismer har det med at *uddø*, INDEN
> de når at sprede sig til andre dele af universet (biologisk
> decentralisering)! Som en kræftsvulst når den (eller
> psykopat-genet) at slå værtsorganismen ihjel, apropos ...
>
> 2358 days to Nuclearwar (± unknown)
>
> +
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+24.22&version=BPH
>
>     Matthæus 24:22, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
>     Hvis ikke Gud afkortede den periode, ville intet menneske
>     overleve. Men nu bliver den afkortet for de udvalgtes

"Måske" er det dét, Kristendommen primært handler om:

At ta' afstand fra psykopat-genet [som vi alle bærer rundt
på i vores DNA], fordi det - i sin *egoisme* - er ondt (og
en trussel mod [selve] Menneskehedens overlevelse)!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-08-18, Sunday, day no 229, CET 09:58, GMT 07:58)
- "Compra?"

NB! Der er tale om lydskrift.
Betydningen af ordet var: Forstået?

Last OUTPUT: 21700 news:5d4f0d11$0$694$1472...@news.sunsite.dk