Selvmordsbombe udløser religiøs uro i Nigeria + Heaven-break - Var: 2012 uge 44 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 29, 2012, CET 00:58, GMT (28/10-12) 23:58
Subject: 2012 uge 44 (news samlet)
14794 news:508dc6a6$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/52dxE6jGhoY/PNi0SqXQEs4J

> [...]
>
> -
>
> PS!
> Ignorér venligst stalkningen i opfølgningerne (der er jo tale om en psykisk lidelse).
> Se tillige fx. ... http://da.wikipedia.org/wiki/Stalking
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)
> Last OUTPUT: 14791 news:508d8306$0$285$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14794

Selvmordsbombe udløser religiøs uro i Nigeria + Heaven-break

ROJ i retten igen: Få overblik over sagen om terror-tv eller ej

29. oktober 2012 06:30
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/10/26/135510

- Det handler primært om to ting: Er PKK en
terrororganisation, og udsender ROJ TV propaganda for PKK?

Anklager: Kurdisk tv skal stoppes

Mandag d. 29. okt. 2012 kl. 05:24 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59339393
:anklager-kurdisk-tv-skal-stoppes.html

130 SVT Text Måndag 29 okt 2012
UTRIKES PUBLICERAD 29 OKTOBER

All kollektivtrafik i New York stoppad

All trafik med tunnelbanor, bussar och
tåg i New York är nu stoppad, uppger
myndigheterna. Skälet är fruktan för
kraftiga översvämningar och den hårda
vinden från orkanen Sandy.

Enligt vädertjänsten kan vattnet stiga
upp till omkring 3,5 meter. New Yorks
borgmästare Michael Bloomberg uppmanar
stadens befolkning att hålla sig
inomhus under det väntade ovädret.

Gatorna var också påfallande folktomma
natten till måndagen, vilket är en
sällsynthet i staden som sägs aldrig
sova.

-

131 SVT Text Måndag 29 okt 2012
UTRIKES PUBLICERAD 29 OKTOBER

Uppgifterna om när ovädret når USA är
osäkra och varierar mellan måndag
kväll och lunchtid på tisdag. Enligt
prognoser når Sandy först land strax
söder om New York.

Totalt är 50 miljoner människor
berörda i de sju delstaterna som
utfärdat beredskapstillstånd på USA:s
östkust. Skolor och arbetsplatser,
bland dem FN, håller stängt i dag.

Minst elva miljoner pendlare blir utan
allmänna kommunikationer i området och
tusentals flyg har ställts in. Flyg-
platserna i New York och New Jersey
kommer att hållas stängda minst måndag
och tisdag och stora störningar i
trafiken väntas också under onsdagen.

-

Selvmordsbombe udløser religiøs uro i Nigeria

29. oktober 2012
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/484390:Udland--Selvmordsbombe-udloeser-religioes-uro-i-Nigeria

Unge kristne indledte i går hævn-aktioner mod muslimer,
efter at en bilbombe dræbte otte og sårede over 100 i en
katolsk kirke i byen Kaduna

Kommentar:

De første kristne blev smidt for løverne og drabt!
Alligevel valgte de at følge Jesus!

Også vi nu her 2000 år senere bliver testet, men lad dig
IKKE rive med af strømmen, når djævelen hærger på vor
planet, så du selv også bliver et djævelens barn, der som
en slave må adlyde hans vilje. Frugten *afslører* jo,
med al dens grusomme vold og mord og død og ødelæggelse,
at det næppe kan være den ægte Guddom, der står bag, for
Gud er jo - ifølge Bibelen - kærlighed (1.John 4,8). Og
kan kærlighed behandle sine medmennesker så ondt ?...

Og netop i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra
Himlen, der sagde:
(2012-10-24, Monday, day no 303, CET 07:52, GMT 06:52)
- "Spørger jeg."

Ihukom hvad Jesus sagde: Mit rige er IKKE af denne verden.
Havde Mit rige været af denne verden, så havde Mine
disciple kæmpet med næb og klør, men nu er Mit rige IKKE
af denne verden (John 18,36)

Jeg ved godt, at det er møgsvært, men prøv om muligt at
holde fred med alle. Gengæld i hvert fald ikke ondt med
ondt! Det er i hvert fald lige dét, satan prøver på, at
få dig til!

Og kan du bringe de døde tilbage ved selv at blive en
voldsmand og morder ?

> [...]

> Og netop i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra
> Himlen, der sagde:
> (2012-10-24, Monday, day no 303, CET 07:52, GMT 06:52)

Kanske det var en engel, der her talte,
kanske det måske var vores venner ude i Rummet,
og kanske det var Jesus Himself, der talte!

Sent: Saturday, October 27, 2012, CET 09:52, GMT 07:52
Subject: 53 civile dræbt under våbenhvile i Syrien -
Var: 2012 uge 43 (news samlet)
14783 news:508b92a8$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/BZAHak0zVQ0/1yR6eBd-pHQJ

> Hajj-pilgrimme stener djævlesøjler
>
> Fredag d. 26. okt. 2012 kl. 13:03 af ritzau, tv2.dk
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59271541
> :hajjpilgrimme-stener-dj%C3%A6vles%C3%B8jler.html

Hvorledes bekæmper man djævelen?

Ved at holde hadets flammer igang?

Næppe!

Men hvis vi hiver al brændstoffet ud af hadets flammer, ligesom når
man hiver brændet ud af et bål, mon ikke så ilden vil gå ud (helt af
sig selv)?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 29, 2012, CET 00:58, GMT (28/10-12) 23:58
> [...]
> https://sites.google.com/site/kallpol4
> >
> [ ... ]
> [ ... 2012-10-29, Monday, day no 303 in the year ... ]

Forbryderen Assad fortsat på fri fod (= lovløs planet, ifølge din nabo, Mankind)
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Ikast-Brande kommune inviterer okkulte kræfter indenfor!

-

DR S136 lør 03 nov 11:12:26
3.november dr.dk/nyheder 08:40

KOMMUNE BETALER CLAIRVOYANTER
Tre lokale clairvoyanter skal til næste
år give Ikast-Brande Kommune gode råd
til, hvordan kommunen kan løse
velfærdsopgaver på en alternativ måde.

Det sker som et led i kommunens projekt
"Mental Frikommune", skriver Kristeligt
Dagblad.

Som led i projektet har kommunen
inddraget en lokal kunstnergruppe, og
den har nedsat et spirituelt råd med de
tre clairvoyante som et kunstværk.

De tre skal være med til mellem fire og
seks møder med borgere, medarbejdere og
muligvis politikere.

Læs også ...

https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/possession/00-024

Sent: Saturday, October 05, 2002 1:06 PM
Subject: Undskyld afbrydelsen
00024 news:IEAn9.74008$Qk5.3...@news010.worldonline.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/0b8241fc26b7338a

___ quote begin ______________

[ ... ]

Hej Anders,

[ ... ]

... og det leder os hen på dit spørgsmål:
> Hvorlænge har du været kristen og hvordan er du blevet det?

Som barn og ung var jeg religiøs. Jeg troede på Gud, men Han var IKKE
personlig for mig. Jeg havde ikke læst Bibelen. Mit kendskab til Jesus var
yderst sparsomt. Åndens frugter manglede da også (jeg var en tyv)!

Følgen blev da også, at jeg fór vildt. Jeg eksperimenterede med afguder. På
et tidspunkt fangede bordet. Jeg havde åbnet mit hjertes dør for dæmoner
(der foregav at være fra Gud). Jeg blev besat af djævelen. Når-som-helst
kunne han trænge ind i mit væsen (billedlig talt: som om han havde min
hoveddørsnøgle) og gøre, hvad der passede ham. Jeg havde ganske simpelt ikke
kræfter til at smide ham ud, selvom jeg strittede imod med al min
menneskelige kraft. Mit liv blev til et mareridt. Det stod på i henved et
til to år.
Undervejs skreg jeg i min sjæl efter Gud. Jeg erfarede, at når jeg
bad/tikkede om hjælp, kom der en art Åndsmagt mig til hjælp. Ham og dæmonen
(eller hvad det nu var) kunne kæmpe/slås i timevis. Jeg kaldte hændelsen
"Kampen mellem Mørkets og Lysets sønner". Den Lyse Åndsmagt vandt altid
krigene (i mit legeme), så jeg begynde mer og mer at sætte pris på ham. Der
opstod et personligt forhold mellem ham og jeg. Mange gange spurgte jeg ham
om hans navn. En dag sagde ham, at han hed Mikael. Det sagde mig intet
(først nu her år senere ved jeg, at det var Ærkeenglen Mikael, for ham
kæmpede mod den onde (det onde) og vandt.
Han (Mikael) førte mig til Golghata's kors, og jeg fik regnskabet gjort
op. Fra da af kunne den onde ikke længere røre mig. Guds magt var/er
suveræn!

I am "The servant of Michael".

and ...

https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/possession/00-740

Sent: Sunday, November 16, 2003 9:34 AM
Subject: Re: Sjælevandring - løgn, gøgl ellerbedrag?
00740 news:sEGtb.34421$jf4.1...@news000.worldonline.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/7ba9cb56e48791d8

___ quote begin ________________

"Claus Jørgensen" skrev (news:BBD9B2A8.E166%cla...@post8.tele.dk...):

> Hvordan forholder man sig til når TV2 viser en stribe udsendelser, der
> kommer med stærke indicier på at ihvertfald NOGLE har levet før?
> Afviser vi det som løgn, gøgl, bedrag og TV-fup (en lækker bidske for
> boulevardpressen at afsløre!!!).
> Eller er det mon noget, der kun gælder for folk, der IKKE er kristne?
> Eller er det noget som tidlige kirkefædre har bortcensureret fra de
> hellige skrifter?
> Eller skal vi bare lukke øjnene og sige at det kommer slet ikke os ved, så
> det kan vi bare lade som om ikke eksisterer?
> Jeg ville godt høre nogle bud!

DADDY-Break (2003-11-16, CET 08:59):
- "Det skal du (Output to Claus)."

Bibelen taler MEGET klart i denne sag:

Der må ingen findes hos dig (Guds Menighed), som lader sin søn eller datter
gå igennem ilden, ingen, som driver spådomskunst, tager varsler, er
sandsiger eller øver trolddom, ingen som foretager besværgelse eller gør
spørgsmål til genfærd og sandsigerånder og henvender sig til de døde
(5.Mos.18,10-11).

Hævder en såkaldt kristen noget andet (og kommer med klare "beviser"); da
tag dig i agt, for det er muligvis Herren (JHVH), som tester din troskab mod
Ham (5.Mos.13,1).

Bibelsk set skal begrebet 'NOGLE har levet før' forstås på følgende måde:

Der findes ikke genfærd, og mennesker har ikke levet før, men Iblîs
(Djævelen) bilder folk det ind (2.Tess.2,9-10).

Spørgsmålet er så, om informationer fra fortiden via Iblîs kan overføres til
sådanne folk, således at de kan fortælle om ting og hændelser, de ikke har
kendskab til ?

Muligvis er svaret "Ja". Alle skabninger (inklusiv Iblîs) kan trække på
erfaringer fra fortiden. Fremtiden derimod (The FUTURE) har Herren (JHVH)
ophavsret på (Es.42,8-9)

Hvis man først inviterer det *okkulte* indenfor - også
selvom man troede, det var det gode - da skal man nok
heller ikke regne med, at livet bliver en dans på roser!

-

Syrisk pige: Jeg kan se min far blive dræbt på facebook

3. november 2012 12:09
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/11/03/120059.htm

133 SVT Text Lördag 03 nov 2012
UTRIKES PUBLICERAD 3 NOVEMBER

Syriska rebeller angriper flygbas

Rebeller har påbörjat en omfattande
offensiv mot en flygbas i nordvästra
Syrien, uppger oppositionella grupper.

Operationen ska syfta till att "befria
flygbasen Taftanaz", enligt aktivist-
gruppen Syriska revolutionens general-
kommission.

Enligt BBC är det fem olika enheter
som med hjälp av raketer, granater och
andra vapen försöker ta över flyg-
basen.

Taftanaz har använts av regeringen för
att skicka stridsflyg mot rebell-
kontrollerade områden.

-

NRK 134

14 kidnapparar drepne i Nigeria

-

NRK 133

Hjelpearbeider-gisler satt fri

... i Niger ... holdt fanget ... i Mali. ...

-

Syriske oprørere angriber luftbase i Idlib

3. november 2012
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/485150:Udland--Syriske-oproerere-angriber-luftbase-i-Idlib

-

Kritik af at kommune bruger penge på clairvoyante

3. november 2012
www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/485099:Kirke---tro--Kritik-af-at-kommune-bruger-penge-paa-clairvoyante

Hvordan løser man velfærdsopgaver på den bedste måde? Det
skal et spirituelt råd hjælpe Ikast-Brande Kommune med at
finde ud af