Når djævelen IKKE vil gi' slip på sine fanger!? + Heaven-break - Re: 2019 uge 45 (news samlet)

Når djævelen IKKE vil gi' slip på sine fanger!? + Heaven-break

File 21.895 ...
Excorsismus (Eksorcisme, dæmon- og djævleuddrivelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-895
Catholic Church (Den Katolske Kirke)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/catholic-church/21-895
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/21-895

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-895

Other news:

Berygtet krigsherre får 30 år by ICC

2276 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Jesus siger:)

Uden Mig° kan I intet udrette.

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Act+4&version=BPH

Apostelenes gerninger 4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Peter og Johannes for Det jødiske Råd

Så blev de to mænd kaldt ind for Rådet igen og fik besked
på, at de fra nu af aldrig mere måtte tale om Jesus eller
viderebringe hans lære.

19
„I mener altså, at vi skal adlyde jer i stedet for Gud?”
sagde Peter og Johannes.

20
„Nej, vi kan ikke holde op med at tale om det, vi har set
og hørt.”

[ ... ]

Menigheden beder om frimodighed og fyldes med Helligånden igen

[ ... ]

Menighedens fællesskab og Barnabas

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+22.23-33&version=BPH

Matthæus 22:23-33, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Saddukæernes spørgsmål om genopstandelsen fra de døde

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jam+5.7-&version=BPH

Jakob 5:7-20, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Hold ud, mens I venter på Herrens komme

[ ... ]

Om bønnens kraft og hjælp til en vildfaren synder

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-11-08

Du skal kende formålet med dit liv

"For hans værk er vi, skabt ... til gode gerninger ..."
Ef 2,10

Bibelen siger, at vi er "... skabt i Kristus Jesus til gode
gerninger, som Gud forud har lagt til rette for os at vandre
i." Søg Gud og hans ledelse, før du bestemmer dig for en
karriere eller for noget, du vil vie dit liv til. Intet kan
erstatte kendskabet til Guds vilje. Hvis du ikke kender den,
vil du reelt set risikere at bruge dit liv på noget forkert.
Selvom dit valg bliver godt betalt, vil du opleve en tomhed
og mangel på tilfredsstillelse i dit indre.

Den østrigske psykiater Viktor Frankl, som overlevede en
nazistisk koncentrationslejr, sagde: "Alle har sit eget
specifikke kald eller sin egen mission i livet ... en konkret
opgave, der kræver at blive opfyldt. I den opgave kan ingen
erstattes ... enhvers opgave er lige så unik som den
pågældendes særlige muligheder."

Gud skabte dig til et bestemt formål. Det er dit ansvar (og
din glæde) at finde frem til det og identificere det. Her er
fire spørgsmål du kan stille dig selv, når det handler om at
identificere dit livs formål:

[1.]
Hvad søger jeg efter? Vi har alle et stærkt ønske i vores
hjerter; noget der taler til vores dybeste tanker, længsler
og følelser; noget der sætter vores sjæle i brand.

[2.]
Hvorfor blev jeg skabt? Tænk på den unikke blanding af evner,
relationer og ressourcer, du har til rådighed, din
personlige historie og alle de muligheder, der naturligt er
til stede. Disse er alle retningsbestemmende pejlemærker.

[3.]
Tror jeg på mit potentiale? En ledelses-ekspert siger: "Ingen
kan konsekvent handle på en måde, der er uforenelig med hans
eller hendes syn på sig selv."

[4.]
Hvornår skal jeg begynde? Svaret på dette spørgsmål er: "Nu!"

=== citat slut ===

Som nogen af Jer måske ved, så er jeg midt i en processe, som
munder ud i - OM Gud vil - at jeg konverterer og bliver
katolsk-kristen.

Og jeg har bedt Gud om *Guddommelig ledelse* i denne
forbindelse, så jeg IKKE vælger at gøre noget som en såkaldt
død-handling; altså hvor Gud Helligånd IKKE er med i det.
Abraham lavede en sådan død-handling, da han ville hjælpe
Gud med at opfylde profetien om en arving, skønt han og konen
Sara allerede var al for gamle til at kunne få børn! Den
døde-handling blev sønnen Ismael, født IKKE af Sara men af en
trælkvinde!

Nå, men ...

I den forbindelse skal jedg bruge en dåbs-attest (som desværre
er bortkommet), således at jeg IKKE bliver gen-døbt, som jo
strider mod Ordet, idet der jo står skrevet:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eph+4.5&version=BPH

Efeserne 4:5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Der er kun én Herre, én tro, én dåb

Men da jeg så henvender mig på det lokale sognekontor, og de
her svarer mig med ordene (i en mail):

Fra: ... [classified] ... Sogn <...
Date: tor. 7. nov. 2019 kl. CET 09.27, GMT 08:27
Subject: SV: Dåbsattest
To: Mogens Kall
=== citat start ===

Kære Mogens Kall

Mange tak for din besked, og jeg beklager ikke at have taget
højde for, at du ikke har ... [classified] ... .

Du er altid velkommen til at komme her på kirkekontoret, jf.
åbningstiderne nedenfor, for så kan udskrive en attest til
dig med det samme.

Du skal blot huske at medbringe billedlegitimation.

Med ønsket om en god dag og venlig hilsen
... [classified] ...
Kordegn/Personregisterfører

=== citat slut ===

Jeg henvender mig så selvsamme dag (altså i går)og får en
attest, men hvad jeg desværre IKKE bemærker er, at denne
attest IKKE er en dåbsattest men derimod en person-attest
(endskønt jeg udtrykkeligt bad om en dåbsattest)!

HVORFOR alle disse besværligheder?

Søger man at *forhindre* "faneflugt" (ligesom man gør i en
*sekt*), oder was?

Fordi ...

I så fald minder det mig "lidt" for meget om, at djævelen
IKKE vil gi' slip på sine fanger!

Det er jo - reelt set - ham, der står bag *afgudsdyrkelsen*
med hensyn til at tilbede hor- og utugtsdæmonen (i bl.a.
Folkekirken)...

[
Følgende indskrevet EFTER Heaven-break CET 08:38:

, og som er årsagen til, at jeg nu forlader den synkefærdige
skude, fordi ...

Hvis først Gud Helligånd has left the building, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+2.1-7&version=BPH

Aabenbaringen 2:1-7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Budskabet til menigheden i Efesos

4
Men jeg har det imod dig, at du har mistet din første
kærlighed.

5
Tænk derfor over, hvorfra du er faldet. Kom tilbage og
gør, som du gjorde i begyndelsen. Ellers kommer jeg og
flytter din lysestage fra dens plads. Det vil jeg gøre,
hvis du ikke lægger kursen om.

+

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+15.1-5&version=BPH

Johannes 15:1-5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Vinstokken og grenene

(Jesus siger:)

5
De, der bliver i mig, bærer megen frugt, men uden mig kan
I intet udrette.

+

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+127&version=BPH

Salme 127, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

1
Hvis ikke Herren bygger huset,
er håndværkernes arbejde forgæves.
Hvis ikke Herren vogter byen,
våger vagterne forgæves.

2
Det er til ingen nytte at slide og slæbe
fra tidlig morgen til sen aften, ...

Hvis først Gud Helligånd has left the building, så er
arbejderne møje forgæves!

Amen?

Min handling er altså et *tegn* på, hvad der vil ske, hvis
ikke man vender om fra denne *afgudsdyrkelse*!

Det er en *profetisk* handling!
]

Og derefter sagde jeg direkte henvend til djævelen:

(
Giv slip, din skiderik! Jeg er købt og betalt og tilhører en
anden: ...

Ekstra kommentar:
Disse ord var *bortklippet*, efter hacker-angrebet CET 09:46.
)

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2019-11-08, Friday, CET 08:38, GMT 07:38)
- "Min søn,"

Meningen skulle nok ha' været:
Giv slip, ...! Jeg er købt og betalt og tilhører en
anden: Guds søn, ...

39
- "som ofrede sig"

39
- "på golgatas kors"

39
- "for din"

39
- "og mange andres"

39
- "skyld."

40
- "I er købt og betalt"

40
- "med Hans dyrebare blod!"

40
- "og tilhører nu Ham"

40
- "for evigt."

40
- "Når I kommer til Mig,"

41
- "Jeres Gud,"

41
- "og"

41
- "har iført Jer"

41
- "Hans blod,"

41
- "da er I UDEN synd,"

42
- "for"

42
- "Hans blod"

42
- "gør"

42
- "Jer til ét med Ham!"

42
- "Amen?"

42
- "spørger Jeg,"

42
- "Gud HERREN"

43
- "Den Almægtige°"

43
- "Himlens og jordens Skaber°"

CET 09:10
- "I er renset for skyld"

10
- "i kraft af,"

10
- "at Jesus"

10
- "allerede"

10
- "har"

10
- "betalt"

11
- "for straffen,"

11
- "I ellers skulle ha' haft!"

11
- "I er købt fri,"

11
- "og djævelen har derfor IKKE længere krav på Jer!"

Og en anden stemme fra Himlen sagde derefter:

12
- "Løskøbt ved Mit blod,"

12
- "som dækker Jer"

13
- "for Faderens° Åsyn!"

Meningen skulle nok ha' været:
I er løskøbt ved Mit blod, som dækker Jer for Fars Åsyn.

Og medens jeg var ved at gøre klar til output, da hørte jeg
nogle stemmer sige:

CET 09:22
- "*Min* fange!*"

Og en anden stemme svarede:
09:22
- "Nej!"

23
- "Han tilhører Mig!"

24
- "Jeg har købt ham,"

24
- "og du har ikke længere krav på ham!"

Hmm ... (input memory from) ...

Udskiftning af dørlås

Date: Mon, 4 Nov 2019 07:39:17 +0100, GMT 06:39
21889 news:5dbfc7a7$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/wlsYEFAtUtk/h3cpLsDrAAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

DR S118 tor 07 nov 22:42:53
7.november dr.dk/nyheder 11:50

BERYGTET KRIGSHERRE FÅR 30 ÅR
Den Internationale Straffedomstol i
Haag har torsdag idømt Bosco Ntaganda
fra DRCongo 30 års fængsel for en lang
række forskellige krigsforbrydelser.

Det er den strengeste straf, som
domstolen nogensinde har afsagt.

Den ledende dommer, Robert Flemr,
sagde, at "et stort antal
krigsforbrydelser", som omfatter
sexslaveri, fører til en overordnet dom
på 30 års fængsel.

Straffedomstolen fandt i juli den
tidligere militsleder skyldig i
grusomme forbrydelser. Blandt andet
drab, voldtægter og organisering af
børnesoldater.

-

DR S121 tor 07 nov 22:42:19
7.november dr.dk/nyheder 13:45

PRÆSIDENT: NATO ER I HJERNEDØD FASE
Frankrigs præsident, Emmanuel Macron,
mener, at Nato er inde i en fase, hvor
alliancen er "hjernedød".

Han siger, at det er en følge af
manglende koordinering mellem Europa og
USA. Han henviser også til det vigtige
Nato-land Tyrkiets aggressive
handlinger i Syrien.

- Vi har ingen koordinering overhovedet
med hensyn til strategibeslutninger
mellem USA og dets europæiske
allierede. Ingen overhovedet.

- Vi ser samtidig en ukoordineret
aggressiv aktion udført af en anden
Nato-allieret, Tyrkiet, i et område,
hvor vore interesser er på spil.

-

DR S131 tor 07 nov 22:42:19
7.november dr.dk/nyheder 22:37

KAN STOPPE UDLEDNING AF KLIMAGASSER
Danske forskere er tæt på et
gennembrud, som vil kunne fjerne køers
udledning af den skadelige gas metan,
der er et af landbrugets største
klimaproblemer.
Det skriver Jyllands-Posten.

De seneste forskningsresultater viser,
at et endnu hemmeligholdt stof gør det
muligt helt at eliminere køernes
udledning af metan. Foreløbig bliver
stoffet kaldt "X".

Professor Mette Olaf Nielsen fra Aarhus
Universitet præsenterede torsdag
resultaterne ved Landbrug & Fødevarers
delegeretmøde i Herning.

Kunstner forarger i Guds hus – maleri inspireret af Inger Støjberg
skaber debat
07. nov. 2019, 09:30 ...
Beboelseskvarter ramt af fire brande i nat - meget alvorligt, siger politiet
7. nov. 2019, 09:49 ...

-

NRK:
7. november 2019 kl. 10:07