The CAT-dream - Was: De 4 verdenshjørner (quarter of the globe) - Was: The main-program (message from ET, Aliens)

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" wrote
(Sent: Sunday, October 15, 2006 CET 22:46, GMT 20:46)
5797 news:F6xYg.88$Bq1...@news.get2net.dk

[ ... ]
> ET Starmap *Copyright*:
>
> 7-stjernen (the Pleiades)
>

> Resumé:
>
> Der er tilsyneladende blevet fundet et stjernekort i Bibelen.
>
> (dets ægthed er ved at blive undersøgt)
>
> Opmålingen er sket udfra *galaksens* centrum, hvis eksistens man IKKE
> havde kendskab til for henved 2000-3000 år siden!
>
> Der er derfor god grund til at antage (midlertidigt), at stjernkortets
> oprindelse er *udenjordisk*, forstået på den måde, at der i oldtiden har
> været et besøg fra rummet - den såkaldte Liv-2 hypotese.
[ ... ]
> Men som den gæve læser måske har bemærket, kan Salmernes Bog umuligt
> angive hele himmelrummet, idet 150-600 tallene jo mangler !
>
> Det er derfor blevet relevant at komme ind på tesen om, at de resterende
> kort nr 2, 3 og 4 skal findes via. Bibelens *interne* syntax.

Interrupt from ...

Sent: Sunday, September 18, 2005 04:46, GMT 02:46
Subject: T-4
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> I mine drømme fik jeg et syn:
>
> Jeg tog min gamle Bibelen og åbnede den, men den indeholdt IKKE
> alle mine notater. Den var blank.
>
> Men så så jeg et stort, klart og tydeligt 4-tal og derefter
> (4-tallet var nu forsvundet) et stort, klart og tydeligt
> T-bogstav.
>
> Hændelsen indtraf i dag søndag 2005-09-18, CET 04:30

So - the dream was about the 4 ET Star-Maps (inside the Bible) ... :-)

Why ?

Well ... T does also means number 20 (see perhaps the many crossreference),
and if we ... well input Cygnus-A's position:

3469 news:whCwd.76070$Vf.36...@news000.worldonline.dk

> Cygnus-A's position på himlen:
[ ... ]
> Equatorial (J2000.0)
> RA 19h59m28.355s DEC +40d44m01.89s
>
> Galactic
> Longitude 76.1897864 Latitude 5.7554499

RA = around 20h, apropos T ... :-)

Hmm ... we need a counter now:

2005-09-18, CET 04:30, GMT 02:30, day no 261
2005-12-31, GMT 02:30, day no 361
delta = 104 days
2006-10-14, CET 16:35, GMT 14:35, day no 287
counter = 391 days, 12h 5m (unofficial)
2006-10-15, CET 22:46, GMT 20:46, day no 288

counter = 392 day, 18h 16m (official)

-

I had a "crazy" dream this night.
Jeg havde en "skør" drøm denne nat.

I can't remember the time exactly. I was sleeping between file-output ...
5844 news:%vT_g.781$n21...@news.get2net.dk
... and around 15 min. past eight

So I guess the clock must have beeen around:
Så jeg tror nok at klokken må have været omkring:

2006-10-23, Monday, CET 08:0x-10, GMT 06:0x-10

In my dream there a big cat.
I min drøm var der en stor kat.

I think it was a tiger.
Jeg tror (nok) at det var en tiger.

It was living in my "homeland" ...
Den levede i mit "hjemland"...

(where my parents lives), ...
(hvor mine forældre bor), ...

... in the garthen of some of the neighbours (number 38).
... i haven hos nogle af naboerne (nummer 38).

There was a fence to keep the tiger staying inside, ...
Der var et hegn for at holde tigeren indenfor, ...

but not a strong one, so the tiger could went out, ...
men ikke et stærkt it, så tigeren kunne komme ud, ...

if it wants to jump out.
hvis den ønskede det.

A man - I can't remember him exactly - ...
En mand - jeg kan ikke huske ham præcist - ...

he lived with this cat, ...
han levede med denne cat, ...

and had many good relationship with it.
og havde mange gode (familiære) relationer med den.

Oftenly they gave one another hugs, just like human beings does.
Ofte gav de hinanden omfavnelser, akkurat som mennesker gør.

In the dream I should look after this cat.
I drømmen skulle jeg passe denne kat.

I went over there in my neighbours garden, ...
I tog derover i min nabos have, ...

and I gave also the Tiger many hugs, ...
og jeg gav også tigeren mange omfavnelsen, ...

but I was afraid of it, ...
men jeg var bange for den, ...

because it could kill me at any time, ...
fordi den kunne dræbe mig når som helst, ...

if it whish to do so.
hvis den ønskede at gøre det.

(You know: a *wild*-cat)
(Du ved nok: en *vild*-kat)

In the dream I tryed to build up one more hegn, instead of only one.
I drømmen forsøgte jeg at bygge op endnu et hegn, i stedet for kun det ene.

Maybe I then could keep the Tiger inside, I whiched (in my dreams).
Måske jeg da kunne holde tigeren indenfor, ønskede jeg (i min drøm)

And then I wake up.
Og så vågnede jeg op.

-

Is this up-coming world-news, Sir ?

(irt the death-camps fx. inside Iran, North-korea, Cannibal-istan (China)
and so on)

Was/is the cat a terminator ...

5205 news:VauQf.8481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

> [ ... ]

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-03-10, CET 12:09:40, delay 0)
> - "Login (classified)."
[ ... ]
> 2006-03-11, CET 07:19:22, delay -00h01m26s)
> - "Login program."
>
> 07:19:48, delay -00h01m26s)
> - "Ready to fire!"

and ...

5225 news:7klRf.8545$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> (Var det) Einem "chirurgischëm" indgreb ?
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-03-13, CET 20:56:49, delay 0)
> - "Nemlig!"

?

"Jesus-loves-you" skrev
5845 news:MW%_g.12$%z5...@news.get2net.dk

[ ... ]

Hmm ... Your code has been identified, Sir!

Call up "USS Nimitz - verschollen ist".

Our decision is this, Sir:

You got geen-light. Go for target - in the name of the Father!

Interrupt over-and-out.

-

5846 news:4_%_g.13$lM...@news.get2net.dk

--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5847

Jan Pedersen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
????? Hvad helvede er det for en gang nonsens ?????
Er det skrevet af en person uden reel kontakt med den virkelige verden
??????
Dette er dk.politik !!!!!!!!!!!
Her formulerer vi os på dansk i et klart sprog som også folk der ikke er på
svampe og psykofarmaka kan læse og forstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Harald Mossige

Etter det jeg har forstått, arbeider han med et spill, og han bruker
Internet som lagringsplass. Imidlertid er der noe galt i oppsettet hans
slik at deler av oppdateringene av spillet havner på newsgrupper.
Beklageligvis skjønner han ikke at det er til skjenanse for andre. Jeg
vet ikke om han er istand til å rette feilen. Etter det jeg har er fart,
er han en av dem som kan finne på å argumentere for at ovnen er både
svart og kvit samtidig or ikke ser noen motsetninger der.

Jeg minner deg om at der finnes filtreringer for slike innlegg :-)

HM

gb

"Jan Pedersen" <epd...@gmail.com> wrote in

> Her formulerer vi os på dansk i et klart sprog som også folk der ikke
> er på svampe og psykofarmaka kan læse og forstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mogens Kall er skizofren, og har bragt lignende indlæg her i årevis.

PS: Lad venligst være med at citere alt hans pladder en anden gang. Læs
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html.

--
GB

Terje Henriksen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i melding

Saddam Hussein er et tigermenneske, som mange andre i den regionen.
Dessuten er han visstnok en gjenfødt konge.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Harald Mossige

Hei Terje.
Forsøk å skrive til "Jesus-love-you" privat. Jeg er sikker på at de har
svært mye felles.

HM

Benny den niende

så det er ikke en ham men en dem........

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Benny den niende

når to skizofrene boller - er det så gruppesex?

Jesus-loves-you

"Harald Mossige" skrev

> Jan Pedersen wrote:

[ ... file 5847 ... ]

> [...]
> svart og kvit samtidig or ikke ser noen motsetninger der.
>
> Jeg minner deg om at der finnes filtreringer for slike innlegg :-)

Okay - vi prøver igen Harald ... :-)

Der er blevet fundet et stjernekort i Bibelen, og fordi dette stjernekort er
opmålt udfra Galaksens Centrum - hvilket man jo dengang IKKE havde kendskab
til for henved 2000-3000 år siden - tyder meget på, at disse oplysninger
stammer fra en udenjordisk civilisation. Okay ?

-

Coming up:

1.
Message to Israel
(2006-10-22, Sunday, CET 19:56-57:20, delay 0)

2.
Checkpoint - The cross-reference (Enok 365, Rev 3,14-22; 15,5-16,21)

Found markpointer x-x-x-1-x-x-x and ...

3.
Found perhaps the Mira-symbol inside Psalm (version 1)

Last file-OUTPUT:
5855 ... still NOT on-line ... :-(
5854 news:YQJ%g.41$QM6...@news.get2net.dk

[...]

File-number: 5856

Jette-Kirsten Larsen

> [...]
> til for henved 2000-3000 år siden - tyder meget på, at disse oplysninger
> stammer fra en udenjordisk civilisation. Okay ?

Hvad er det for en omgang fis du lukker ud ??
Er du blevet hjernevasket eller ??

Vh
Jette-Kirsten
Venlig hilsen - Greetings from:
Jette-Kirsten Larsen

"Gør mod andre mennesker sådan,
som I vil, at de skal gøre mod jer!"
(Luk.6,31)

Jesus-loves-you

"Jette-Kirsten Larsen" skrev

[ ... file 5856 ... ]

> Hvad er det for en omgang fis du lukker ud ??
> [...]

Hej Jette,

Der er IKKE tale om hjernevask.

Det kan nu *bevises* VIDENSKABLIGT, at Stjernekortet i Bibelen er ægte.

Jeg ønsker meget gerne at *debattere* dette med dig, dersom du mener det
seriøst. Er det tilfældet ?

(Jeg har - med andre ord - brug for konstruktiv *kritik*)

Men jeg er endnu ikke færdig med alle undersøgelserne, hvorfor
bevis-førelsen kommer stump for stump og derfor kan virke ret forvirrende.
And I'm sorry for that ... :-) or :-(

Der kommer snart en opsamlingsfil (informationfile), hvor en
letgennemskuelig oversigt forhåbentlig forklarer det hele.

Indtil da kan denne måske hjælpe (en anelse):

5857 news:O3M%g.61$t61...@news.get2net.dk

-

5856 news:eVJ%g.43$mD5...@news.get2net.dk
5855 news:iTJ%g.42$LN...@news.get2net.dk
[...]

File-number: 5858

Benny den niende

i så fald er han ikke den eneste herinde

Harald Mossige

Egentelig ligger du i filteret mitt, men jeg ser innlegget ditt i svaret
fra en annen.

Fortell meg hvor i bibelen og hvordan du finner stjernekartet. Jeg synes
det er en sensasjon du burde meddele oss andre.

HM

Jesus-loves-you

"Harald Mossige" skrev

> [...]

> fra en annen.
>

> Fortell meg hvor i bibelen og hvordan du finner stjernekartet. ...

Øh ... det er et meget kompleks system. Jeg er selv kommet ind i
"programmet" ad mange omveje, og jeg er endnu ikke helt færdig med min
research mhp. at fremskaffe en forhåbentlig komplet *dokumentation*. Jeg har
været nød til at oprette mange understøttende "hjælpe"-filer, og dette
forvirret desværre mange ... :-(

Systemet er opbygget som en art kædebrev, dvs. at man kan følge sporet,
akkurat som når man er på jagt efter fx. et dyr (ude i skoven, bushen),
fordi det efterlader sig spor.

Undervejs i denne "jagt" bli'r det mer' og mer' tydeligt, at personen (eller
hvad vi nu skal kalde det) har kendskab til universets indretning.

Det er heri *beviset* fremkommer ... :-)

Jeg skal i den kommende tid forsøge at give en så enkelt og let oversigt
(over systemet), at alle får mulighed for at fatte det.

Please, hang on ... :-)

> ... Jeg synes

> det er en sensasjon du burde meddele oss andre.

Ja, i *særdeleshed*, Harald - the greatest news in human history ... :-)

-

Coming up:

1.
Message to Israel
(2006-10-22, Sunday, CET 19:56-57:20, delay 0)

2.
Chechpoint Gal.latitude (version 2, NT)

5860 news:wlT%g.98$KI7...@news.get2net.dk

[...]

File-number: 5861

Harald Mossige

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
>
> Jeg skal i den kommende tid forsøge at give en så enkelt og let oversigt
> (over systemet), at alle får mulighed for at fatte det.

Det er i alle fall en forklaring.
Som du har lagt merke til, så er der mange som betrakter meldingene dine
som "ikke off topic newsstoff. Jeg synes du burde ta hensyn til det.

Nå når harddisker er blitt så billige, burde du kjøpe deg et par passe
små disker som du kan speile, og så ha alle opplysningene lokalt.
Senere, når du skal publisere "spillet" kan du så legge alt ut på en
gratisblogg og heller bruke news for å peke på bloggen.

For min del aktiverer jeg filteret igjen, jeg kan ikke bruke noe av det
du skriver før du forklarer grundig om fremgangsmåten din.

HM

Jesus-loves-you

"Harald Mossige" skrev

[ ... file 5861 ... ]

[ ... ]

> [...]
> Senere, når du skal publisere "spillet" kan du så legge alt ut på en
> gratisblogg og heller bruke news for å peke på bloggen.

Input memory:

5818 news:IXlZg.20$zF...@news.get2net.dk

> ET Star-map *Copyright*:
>
> Alfa Centauri
>
> "Hacked" by:
>
> The servant of Michael, Mogens Kall
> Department: Fools of Christ, International ... :-)

apropos den, som kommer først til mølle ... (uvildig officiel *datering*
ønskes samt seriøs, konstruktiv kritik).

> For min del aktiverer jeg filteret igjen, jeg kan ikke bruke noe av det
> du skriver før du forklarer grundig om fremgangsmåten din.
>
> HM

Okay (Your problem, not mine) ... :-)

-

Coming up:

1.
Message to Israel
(2006-10-22, Sunday, CET 19:56-57:20, delay 0)

2.
Chechpoint Gal.latitude (version 2, NT), Part 3 (Åb 16)

5864 news:HP10h.23$Fk7...@news.get2net.dk

[...]

File-number: 5865

Andreas Falck

Den 25-10-2006, skrev Harald Mossige:

[ ... ]

> Egentelig ligger du i filteret mitt, men jeg ser innlegget ditt i svaret
> fra en annen.

Citer venligst korrekt så man kan *HVEM* det egentlig er du svarer!

Din citering er mere end direkte misvisende. Du svarer til Jette-Kirsten at
*HUN* er i dit kilfiler, - og jeg ser ingen steder at *HUN* skulle fremføre
påstand om at have fundet stjernekort i Bibelen.

Dit indlæg fremstår derfor som direkte løgn. Har du automatisk
syndsforladelse?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + DebatForum
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
5845 news:MW%_g.12$%z5...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Was/is the cat a terminator ...

Interrupt came at around:
2007-02-25, Sunday, CET 00:30-40
(2007-02-24, Saturday, CET 23:30-40)

Interrupt-code ...
6084 news:RzHDh.45$jO...@news.get2net.dk

Besynderlige skabninger, disse "tiger-dyr", ikke sandt ?

-

Last file-OUTPUT:
6088 news:2ZZDh.49$9E6...@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,