Spiritual war (Åndelig krig) - Re: USA dræber iransk general - Re: 2020 uge 01 (news samlet)

Spiritual war (Åndelig krig) -
Re: USA dræber iransk general -

Spirit of fear (Fej ånd)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/spirit-of-fear/22.018
Spiritual war (Åndelig krig)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/spiritual-war/22.018
Excorsismus (Eksorcisme, dæmon- og djævleuddrivelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/22.018

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/spirit-of-fear/22.018

-

Subject: USA dræber iransk general -
Re: 2020 uge 01 (news samlet)
Date: Fri, 3 Jan 2020 17:35:11 +0100, GMT 16:35
22014 news:5e0f6d55$0$699$1472...@news.sunsite.dk
Iran (Fanatistan)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/22-xxx/22-014
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/7S165YGiYEk/whNIlJMiCAAJ
> -
>
>         DR   S158  fre 03 jan   15:17:10
>    3.januar       dr.dk/nyheder   03:32
>
>  DRÆBTE EFTER MISSILANGREB I BAGDAD
>  Flere personer er meldt dræbt efter
>  missilangreb nær lufthavn i den
>  irakiske hovedstad, Bagdad.
>
>  Det oplyser irakiske sikkerhedskilder
>  ifølge nyhedsbureauet AFP.
>
>  - Tre raketter har ramt den
>  internationale lufthavn i Bagdad,
>  skriver Iraks militær i en meddelelse.
>
>  Der er endnu ingen, der officielt har
>  taget ansvaret for angrebet.
>
>  Men en anonym amerikansk embedsmand
> [...]

*Fejhedens ånd* gik til angreb på os (allerede onsdag aften
den 11. december 2019 klokken ca. 19 CET) med et *tarveligt*
bagholdsangreb mhp. at ta' modet fra os og dermed afspore os!

Men Gud har - Gudskelov - IKKE givet os en fej ånd, hvor vi
går på kompromis mht. at *adlyde* Ham fremfor mennesker (og
alle deres krav om dit og dat (lige fra antisemitiske til hor
og utugt) for at behage synden, som bor i os, men som skal
*korsfæstes*, så den MISTER sin magt og herredømme over os )!

Ihukom Ordet (Hebr. 4,12):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Eph+6.12&version=DN1933
https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Eph+6.12&version=BPH

Efeserne 6:12, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Thi for os står Kampen ikke imod Blod og Kød, men imod
Magterne, imod Myndighederne, imod Verdensherskerne i
dette Mørke, imod Ondskabens Åndemagter i det himmelske.

Efeserne 6:12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Den kamp, vi står i, er jo ikke mod mennesker, men imod
åndelige magter, autoriteter og herskere i denne mørke
verden, mod en hær af onde ånder i himmelrummet.

Amen?

Last OUTPUT: 22017 news:5e0f7d03$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/rCpkCW-5CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22018