Feriekalender med kristne sommercamps og lejre (uge 21-33) - (Kristen news samlet fra 12. marts 2017)

De kristne nyhedsindlæg bliver løbende samlet i et DATA-arkiv.
Se ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/files

NB!
Mange af Link'ene kræver betaling for at kunne læses i deres helhed,
men som regel efter en uges tid bliver de frigivet og kan derefter
læses gratis. God fornøjelse ... :-)

Vigtige overskrifter:

Feriekalender med kristne sommercamps og lejre (uge 21-33)
Retssag om stat og kirke afgøres torsdag
Paven: Ældre gifte mænd skal kunne blive katolske præster

-

Årsmøde om ’Abort som tabu’
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/aarsmoede-abort-tabu/

-

KD er tættest på at være i mål med nye vælgererklæringer
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/kd-taettest-paa-vaere-maal-nye-vaelgererklaeringer/

-

Inger ta’r venner med til Israel
17. marts, 11, 2017 Henri Nissen
https://udfordringen.dk/2017/03/inger-tar-venner-israel/

-

Kristendommen gøres kriminel
17. marts, 11, 2017 Iben Thranholm
https://udfordringen.dk/2017/03/kristendommen-goeres-kriminel/

En skinnende orangefarvet bus med med anti-transseksuelle
budskaber på siden som “drenge har penisser og piger har vulvaer
– lad dig ikke narre” er for nylig blevet tvunget væk fra vejene
i Spanien. Det sker efter protester fra aktivister, fagforeninger
og byrådet i Madrid.

Bag bussen står den katolske gruppe Hazte Oir, som ...

-

En åndelig årsag bag nogle psykiske sygdomme?
17. marts, 11, 2017 Henri Nissen
https://udfordringen.dk/2017/03/aandelig-aarsag-bag-psykiske-sygdomme/

Mark med sine sygejournaler fra psykiatriske hospitaler. Snart
udgiver han sin bog, der kan være en øjenåbner for mange.

Kommentar:

Hmm ... (input memory from) ...

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/sjaelesaar/citater

Sjælesår
af David A. Seamands
ISBN 87 7247 988 4
Forlaget Scandinavia, 1987
https://bibliotek.dk/da/work/870970-basis:20550198

Notat 2017-03-18

side 15 (1/3 nede)

___ citat start ___

Men kun forsigtige, modne, åndsfyldte og meget bedende
kristne bør indlade sig på noget i retning af eksorcisme.
Jeg bruger megen tid som sjælesørger på at forsøge at samle
stumperne sammen af mennesker, der er blevet totalt
desillusionerede og ødelagte, fordi umodne kristne har
forsøgt at uddrive imaginære dæmoner af dem.

___ citat slut ____

-

Ikke som de andre
17. marts, 11, 2017 Bo Henriksen
https://udfordringen.dk/2017/03/ikke-som-de-andre-2/

Enhver, som bliver født på ny, modtager i et splitsekund hele
pakken af kraft og salvelse. Han hedder Helligånden. Vi er nu
ombord på et krigsskib og står midt i en åndelig kamp.

Kommentar:

Nok IKKE lige det allerklogeste at præsentere psykiske syge for!

"Kanske" man hellere overfor dem skal fokusere på Jesu Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+11.28&version=BPH

Matthæus 11:28, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kom til mig, alle I, som er trætte og tynget ned af byrder -
og jeg vil give jer hvile.

-

Det rigtige lys
17. marts, 11, 2017 Udfordringen
https://udfordringen.dk/2017/03/patina-kroellet-originalt-2/

-

Indland

-

Natasha er ny reality-stjerne
17. marts, 11, 2017 Steen Jensen
https://udfordringen.dk/2017/03/natasha-ny-reality-stjerne/

-

Overnaturligt, undervisning og lovsang på GOD TV
17. marts, 11, 2017 Lisbeth Thomsen
https://udfordringen.dk/2017/03/overnaturligt-undervisning-lovsang-paa-god-tv/

-

KLF med i protest mod porno i TV
17. marts, 11, 2017 Henri Nissen
https://udfordringen.dk/2017/03/klf-protest-porno-tv/

-

Senior Sommerdage 2017 i Nyrup
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/senior-sommerdage-2017-nyrup/

-

Kvindenetværk mødes i Assentoft
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/kvindenetvaerk-moedes-assentoft/

-

Indre Mission holder årsmøde i Skjern
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/indre-mission-holder-aarsmoede-skjern/

-

Gatten Camp 2017 ser Guds trofasthed gennem 35 år
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/gatten-camp-2017-ser-guds-trofasthed-gennem-35-aar/

-

Feriekalender med kristne sommercamps og lejre
17. marts, 11, 2017 Udfordringen
https://udfordringen.dk/2017/03/feriekalender-kristne-sommercamps-lejre/

-

Ungdomskonsulent: ’Vi skal turde tale med teenagere om tvivl, alkohol og
sex’
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/ungdomskonsulent-vi-skal-turde-tale-teenagere-tvivl-alkohol-sex/

-

Murermester har købt katolsk kirke i Assens
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/murermester-har-koebt-katolsk-kirke-assens/

-

Retssag om stat og kirke afgøres torsdag
17. marts, 11, 2017 Henri Nissen
https://udfordringen.dk/2017/03/retssag-stat-kirke-afgoeres-torsdag/

-

Citykirken har vokseværk
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/citykirken-har-voksevaerk/

-

Udland

-

Hvem var den irske helgen med trekløver?
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/hvem-irske-helgen-trekloever/

-

Bulgarsk kirke indstillet til Nobel-pris for hjælp til jøder under krigen
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/bulgarsk-kirke-indstillet-nobel-pris-hjaelp-joeder-krigen/

-

Otte kidnappede nødhjælps-arbejdere frigivet i Sydsudan
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/otte-kidnappede-noedhjaelps-arbejdere-frigivet-sydsudan/

-

Paven: Ældre gifte mænd skal kunne blive katolske præster
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/paven-aeldre-gifte-maend-skal-kunne-katolske-praester/

Kommentar:

Nej! OGSÅ unge mænd (der er gift eller som gerne vil giftes)
skal kunne blive katolske præster!

Drop Cølibatkravet. Det står jo ingen steder i Bibelen, så det
er noget kristne mennesker har fundet på for at "hjælpe" Gud,
akkurat ligesom Abraham ville "hjælpe" Gud ved at avle en søn
(Ismael) gennem konens slavinde. Og dét kom der en skrækkelig
masse forkert ud af (som Menneskeheden fortsat *plages* af i
dag). 'Døde gerninger' kaldes det, bibelsk set!

-

Når frygten sidder i kroppen
17. marts, 11, 2017 Svend Løbner
https://udfordringen.dk/2017/03/naar-frygten-sidder-kroppen/

Iraks fordrevne lever med traumerne fra mødet med IS.

-

Kina: Masseudvisning af kristne missionærer fra Sydkorea
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/kina-masseudvisning-kristne-missionaerer-sydkorea/

-

Advokat truet i kinesisk fængsel: ’Din eneste rettighed er at adlyde’
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/advokat-truet-kinesisk-faengsel-din-eneste-rettighed-adlyde/

-

Dokumentarserie om Israels betydning
17. marts, 11, 2017 Udfordringen
https://udfordringen.dk/2017/03/dokumentarserie-israels-betydning/

-

Hvordan gik det Hollands kristne partier ved valget?
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/hvordan-gik-hollands-kristne-partier-ved-valget/

-

Frygt for forfædre og traumer fra krigen præger folk i Cambodia
17. marts, 11, 2017 Udfordringen
https://udfordringen.dk/2017/03/frygt-forfaedre-traumer-krigen-praeger-folk-cambodia/

-

Danskere samler ind til indisk børnehjem
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/danskere-samler-indisk-boernehjem/

-

Ung Udfordring

-

OPSTANDEN fortsætter lidt endnu
17. marts, 11, 2017 Udfordringen
https://udfordringen.dk/2017/03/opstanden-fortsaetter-lidt-endnu/

-

Navne

-

Arlette – ’Pigen fra Auschwitz’ – besøger Torsdagcafé i Kolding
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/arlette-pigen-auschwitz-besoeger-torsdagcafe-kolding/

-

Cafébussens leder skal lede Region Aarhus
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/cafebussens-leder-skal-lede-region-aarhus/

-

Pinsekirke-netværk bliver til MOSAIK
17. marts, 11, 2017 Henri Nissen
https://udfordringen.dk/2017/03/pinsekirke-netvaerk-mosaik/

-

Tværkulturel ildsjæl 60
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/tvaerkulturel-ildsjael-60/

-

Karen og Niels Sørensen rejser til Mellemøsten for Tearfund
17. marts, 11, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/03/karen-niels-soerensen-rejser-mellemoesten-tearfund/

-

Brevkasse

-

Kan man misbruge forbøn?
17. marts, 11, 2017 Orla Lindskov
https://udfordringen.dk/2017/03/kan-man-misbruge-forboen/

-

Hvordan forklarer darwinismen næstekærlighed?
17. marts, 11, 2017 Karsten Pultz
https://udfordringen.dk/2017/03/hvordan-forklarer-darwinismen-naestekaerlighed/

Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 19600 news:oabtts$uqg$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19605

Terje Henriksen

Hva om de har ekte demoner?

> [...]
>
> Kommentar:
>
> Nok IKKE lige det allerklogeste at præsentere psykiske syge for!

Hvem kaller du psykisk syke? De som defineres som psykisk syke av
multikriminelle fagfolk i helsevesenet som bruker løgn som metode, eller
hva?

Psykisk sykdom er en illusjon. Problemene oppstår når åndsparasitter
raner og stjeler hellige og får dem til å tro på løgner og
vrangforstilliner i stedet for på sannheten, som fagfolkene i
helsesystemet kaller "psykoser". De verste "psykosene" finne man nemlig
blant psykologer, professorer og psykiatere.
Det står visst i Bibelen, ifølge min hukommelse, at prester kun skal ha
en hustru. Ellers oppfordres man til å gifte seg.

--
Terje Henriksen
Kirkenes