Underskrift-indsamling: Ja tak til Jesu Kristi Genkomst

Jeg blev "fristet" over emne til at oprette følgende underskrift-indsamling:

http://www.skrivunder.net/jesu_krist_genkomst_ja_tak

=== citat start ===

Ja tak til Jesu Kristi Genkomst

Se evt. også:
Andre underskrift-indsamlinger ...

https://sites.google.com/site/skrivunder/

=== citat slut ===

Formålet hermed skulle være at undersøge, OM der sker noget i den åndelige verden,
når vi kristne bekender åbenlyst, at vi ser frem til Jesu Kristi Genkomst.

Et sted i Bibelen tales der jo ligefrem om, at vi kan ***fremskønne*** denne Genkomst!
Se evt. ...

http://www.biblegateway.com/passage/?search=2.pet+3%3A12&version=DN1933

idet I forvente og fremskynde Guds Dags Tilkommelse, ...

(2.Pet. 3,12)

Last OUTPUT: 17028A news:52e16883$0$303$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17052

auror...@post.tele.dk

Den søndag den 2. februar 2014 17.08.30 UTC+1 skrev Kall, Mogens:
> Jeg blev "fristet" over emne til at oprette følgende underskrift-indsamling:
>

> http://www.skrivunder.net/jesu_krist_genkomst_ja_tak

Der er åbenbart kun en´ som har skrevet under. Det virker ikke til at nogen ønsker Jesu genkomst, lige her og nu ihvertfald!

mvh Jørgen.

Andreas Falck

Eller også anser man det for at være unødvendig pjat med en sådan
underskriftsfidus.
Andreas Falck
http://bibeltro.dk/

<auror...@post.tele.dk> skrev ...