Spørgsmål

Mr. D

Hi alle
Det er l�nge siden, jeg har deltaget i denne gruppe. Dengang var der en, som
hed J�rgen Vestergaard, der vistnok blev j�de sammen med Malka, er det ikke
rigtigt? Er J�rgen stadig aktiv her?
Mr. D

Vidal

Mon ikke det er Henrik Blunck, du t�nker p�? J�rgen Vestergaard
ved jeg intet om.

Venlig hilsen,

Vidal

"Mr. D" <si...@detiparantesenemail.dk> skrev ...

Sent: Saturday, July 28, 2012, CET 12:18, GMT 10:18
Subject: Spørgsmål
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/TA3Q7oMGotU/v9qeDV9t6hsJ

> Hi alle
> Det er længe siden, jeg har deltaget i denne gruppe. Dengang var der en, som
> hed Jørgen Vestergaard, der vistnok blev jøde sammen med Malka, er det ikke
> rigtigt? Er Jørgen stadig aktiv her?
> Mr. D

Hej Simon Griis,

Længe siden. Hyggeligt at hilse på dig igen ... :-)

Tillad mig at spørge dig ligefrem (fordi du ved andre lejligheder har været
en god og trofast/loyal repræsentant for Himmeriget):

Hvorledes forholder du dig som præst mht. vielse af fraskilte ?

Se evt. ang. dette emne i fx. følgende indlæg skrevet af mig:

Sent: Sunday, July 29, 2012, CET 06:39, GMT 04:39
Subject: Re: Spørgsmål til Pinsekirken ang. gengiftning af fraskilte
14516 news:5014be69$0$295$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/3UA6wAiU_YQ/cNl3483RpcUJ