Saltar al primer mensaje no leído

Kall, Mogens

no leída,
1 jul 2018, 9:08:211/7/18
Den 01-07-2018 kl. 13:59 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found Sikhote Alin (Russia) 1947 meteor/asteroide ET-*Copyright* -
(Videnskab news samlet fra 22. juni 2018)
Date: Sun, 1 Jul 2018 13:59:06 +0200, GMT 11:59
20714 news:5b38c1bc$0$711$1472...@news.sunsite.dk
Sikhote Alin:
https://sites.google.com/site/etbible/home/sikhote-alin/20-714
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/sikhote-alin/20-714
Tunguska:
https://sites.google.com/site/etbible/home/tunguska/20-714
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/20-714
https://sites.google.com/site/kallscie/home/000-files/20-xxx/20-714
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/X9MavcJAk_k/_-mZToh0AwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/aNssctuUC7A/WJqGJpnfBgAJ

Subject: Stephen Hawking - Vi bør holde lav profil ang. kontakt med aliens
Date: Mon, 17 Sep 2007 11:47:04 +0200, GMT 09:47
06960 news:N2sHi.26$Mo2...@news.get2net.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/06-xxx/06-7xx/06-960
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Mh92AqYHoDk/HR2KXmxuZVcJ

> Mht. Bruden konstaterer vi, at ...
>
> Subject: Hvad foretog ET sig under Holocaust ?
> 6059 news:dsNzh.108$lf4...@news.get2net.dk

> ... fortsættelsen lyder:
>
> ... *da* blev jeg i hans øjne som en,
> der finder fred.
> (Højs. 8,10)
>
> Det vil sige, at vi her har at gøre med ET's tanker.
>

> Den dag du har overvundet sin angst for det nye (og
> fremmede), Mankind, da er du giftefærdig ... :-) ...

Til Bruden°:

Hører du det ikke?

Sangens tid er kommet ... :-)
(Højs.2,12)

Last OUTPUT: 20700 news:5b307c1a$0$715$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/wUFj7TSEBQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20715

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

0 mensajes nuevos