Syriske oprørere fordømmer militante islamister. På høje tid med et Vatikansk forår + ET-break - Re: 2013 uge 38 (news samlet)

File 15.848 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/vatican/15-848

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Monday, September 16, 2013, CET 07:16, GMT 05:16
Subject: 2013 uge 38 (news samlet)
15835 news:52369435$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/MyLsgPV16QA/D4UR3PNYCMEJ

> [...]
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)
> Last OUTPUT: 15750 news:5209cdda$0$303$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 15835

Syriske oprørere fordømmer militante islamister. På høje tid med et Vatikansk forår + ET-break

DR S119 fre 20 sep 10:34:02
20.september dr.dk/nyheder 10:13

OPRØRERE FORDØMMER ISLAMISTER
Den syriske opposition, der er samlet i
Den Nationale Koalition, fordømmer
angreb, som militante islamister har
rettet mod oprørere i Syriens Frie Hær.

Bag angrebene på de moderate oprørere
står folk med tilknytning til al-Qaeda,
der er samlet i en bevægelse, som
kalder sig Den Islamiske stat Irak og
Levanten.

I særlig grad fordømmes, at de
militante islamister onsdag har erobret
byen Azaz ved grænsen til Tyrkiet fra
oprørerne efter flere timers voldsomme
kampe mod Syriens Frie Hær.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/09/20/0920101345.htm

Kommentar:

Assads nyttige idioter! ... :-(

Det illustrerer sg_ da galskaben i en nøddeskal!

-

DR S122 lør 21 sep 08:38:41
20.september dr.dk/nyheder 11:47

SYRISK MINISTER FORESLÅR VÅBENHVILE
For første gang bruger en syrisk
minister ordet "våbenhvile".

Det er Syriens vicepremierminister,
Qadri Jamil, der lufter idéen i et
eksklusivt interview med den britiske
avis The Guardian.

Når - og hvis - det kommer til
forhandlinger i den schweiziske by
Geneve, vil den syriske regering altså
opfordre til våbenhvile mellem
regeringen og oprørerne.

- Hverken oppositionen eller regimet er
i stand til, at besejre den anden,
siger Jamil som begrundelse for
forslaget om våbenhvilen.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/09/20/112933.htm

-

DR S125 lør 21 sep 08:38:41
20.september dr.dk/nyheder 13:47

PÅ HØJE TID MED ET VATIKANSK FORÅR
Pave Frans udmeldinger om abort,
prævention og homoseksualitet har vakt
mishag blandt mange biskopper og
præster i den katolske kirke, men i Sex
og Samfund hilser man de nye tolerante
udmeldinger velkommen.

- Det var på høje tid, at der kom sådan
et forår i Vatikanet i forhold til
seksuelle rettigheder for både kvinder,
unge og seksuelle minoriteter, siger
Sex og Samfunds internationale chef,
Tania Dethlefsen.

Paven mener, at spørgsmål om abort og
homoseksualitet har været en besættelse
i den katolske kirke, og man bør lade
være med fokusere negativt på det hele
tiden.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/09/20/0920123903.htm

Kommentar:

Hmm ... (interrupt from) ...

How to build Your own radio telescope and radio lighthouse

https://sites.google.com/site/kallast08/home

Når man bygger fx. en bygning, så er det vigtigt at have et
udgangspunkt, hvorfra resten af opmålingerne udgår fra,
apropos Matt. 7,24-27 om at bygge sit liv på Jesu Ord!

Dérfor er det ***altafgørende***, at dette udgangspunkt er
pålideligt!

Hvis IKKE udgangspunktet er pålideligt, da bliver HELE
konstruktionen behæftet med fejl og muligvis ubrugelig!

Jeg bliver derfor nødt til at gå i rette med Den Katolske
Kirke, fordi ... (input memory from) ...

File 15.849 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/vatican/15-849
Oprørere og islamister: våbenhvile. ET-break mht. Vatikanet

-

DR S127 lør 21 sep 08:38:41
20.september dr.dk/nyheder 13:56

OPRØRERE OG ISLAMISTER:VÅBENHVILE
Syriske oprørere fra Den Nationale
Koalition er fredag blevet enige med
militante islamister om at indgå
våbenhvile i byen Azaz, der ligger tæt
på grænsen til Tyrkiet.

De militante islamister erobrede onsdag
Azaz fra oprørerne efter flere timers
voldsomme kampe mod Syriens Frie Hær.

Bag angrebene på de moderate oprørere
står folk med tilknytning til
terrorgruppen al-Qaeda, der er samlet i
en bevægelse, som kalder sig Den
Islamiske stat Irak og Levanten.

Azaz var en af de første byer, der i
juli 2012 blev erobret af Syriens Frie
Hær.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/09/20/0920135621.htm

Kommentar:

Tillykke med det. Og så må vi se og få galskaben under
kontrol, så vi undgår TVANG (hvilket jo er ***forbudt*** I
den for Jer hellige Koran) osv. !

I skal respektere Jeres næste som Jer selv!

Og du vil jo heller ikke bryde dig om, hvis andre kommer og
tvinger dig til at skifte religion, vel ?

Kærlighedens natur tvinger ikke, fordi det jo er et udtryk
for manglende respekt overfor den anden part!

Og da både du og jeg tror på, at Gud er kærlighed, da kan du
nok forstå, at ... (Du gør - ved din fanatiske handling -
selve Koranen ***selvmodsigende***!) ...

-

VIDEO Analyse: Det ser svært ud med syrisk våbenhvile

20. Sep. 2013 kl. 14:37
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/09/20/134800.htm

-

DR S129 lør 21 sep 08:38:42
20.september dr.dk/nyheder 16:04

SYRIEN OVERDRAGER VÅBEN-INFORMATION
Organisationen for Forbud mod Kemiske
Våben har modtaget oplysninger fra
Syrien vedrørende kemiske våben i
landet.

Vagthunden på området for kemiske våben
forventer at modtage flere detaljer i
de kommende dage. Det skriver
nyhedsbureauet Reuters.

Organisationen overvåger om stater
overholder Konventionen om forbud mod
udvikling, fremstilling, oplagring og
anvendelse af kemiske våben og sådanne
våbens tilintetgørelse. Det anslås, at
det Syriske regime har 1000 tons
kemiske våben. Landet er gået med til
at destruere de kemiske våben i henhold
til en russisk-amerikansk aftale.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/09/20/150504.htm

-

DR S130 lør 21 sep 08:38:42
20.september dr.dk/nyheder 15:41

-VATIKAN MEDANSVARLIG FOR DØDSFALD
Det er på tide, at Vatikanet med pave
Frans i spidsen tager afstand fra den
katolske kirkes "besættelse" af
homoseksualitet, men kursskiftet kommer
lige lovligt sent.

Det mener formanden for Folketingets
Udenrigspolitiske Nævn, Mette Gjerskov
(S):

- Jeg mener jo personligt, at Vatikanet
og skiftende paver har en meget stor
del af ansvaret for, at millioner af
mennesker i Afrika er døde af aids. Al
den prædiken mod kondomer bliver
udstillet, når man har stået i en
landsby, der er halv død af aids. Hun
hilser pavens nye udmelding omkring
abort og prævention velkommen.

Læs også ...

Kommentar:

Bevares! Det er et svært terræn at navigere i, men fat lid
til, at Gud Helligånd, som har taget bolig i os, nok skal
vejlede os, så vi ikke farer vild.

Og Jesus har jo giver os en art indre kompas, så vi altid
kan finde vej!

Når Han° siger, at vi skal gøre mod vor næste, som vi ønsker
de skal gøre mod os, da er dette jo uforeneligt med at skade
sin næste, idet det jo strider imod kærlighedsloven.

Så vi skal nok finde vej...

Og i det samme hørte jeg IGEN en røst fra Himlen (still
perhaps the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation
på besøg i vort solsystem eller rettere: en bejler til
Menneskeheden), der sagde:

(2013-09-21, Saturday, day no 264, CET 09:20, GMT 07:20)
- "Stol trygt på det!"

:-)

Vi må således IKKE tvangsdøbe jøder, og vi må heller ej gøre
ondt mod muslimer, for i kærlighedens lov må der IKKE være
TVANG!

Derfor går vi også 100% ind for religionsfrihed, så hvert
enkelt individs rettigheder IKKE trædes under fode ... :-)

Det er altså både et demokratisk princip og i
overensstemmelse med kærlighedsloven:

Du SKAL ***elske*** din nælste som dig selv!

-

DR S132 lør 21 sep 08:38:42
20.september dr.dk/nyheder 16:47

DK BUDBRINGER FOR SYRIEN-OPPOSITION