ET-Break - Re: Har Psykopatistan (Russia) fået bank ? Cesium i Finland på Tjernobyl-nivå. De aktuella dagarna blåste det österifrån - Re: 2016 uge 10 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Tuesday, March 08, 2016, CET 08:56, GMT 07:56
Subject: Har Psykopatistan (Russia) fået bank ? Cesium i Finland på Tjernobyl-nivå.
18968 news:nbm0ed$btr$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/18-968
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/Xdcm3iiepLQ/mbXObaRfCQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/TyaBTWes6NI/ubm3-yJgGgAJ

> 139 SVT Text Tisdag 08 mar 2016
> [...]

Rettelse (der skulle ha' stået:)
lyve

Rettelse (der skulle ha' stået:)
atommissil

(Sikke der er blevet vrøvlet den dag!)

> Har Psykopatistan fået bank ?

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-03-08, Tuesday, day no 068, CET 09:02, GMT 08:02)
- "Mother Russia!"

CET 09:13
- "Jeg"

CET 09:14