BREAKING NEWS: HEALING RAIN is falling down - Re: 2019 uge 42 (news samlet)

Den 18-10-2019 kl. 13:08 skrev Kall, Mogens:
> BREAKING NEWS:  HEALING RAIN is falling down ...
> https://www.youtube.com/watch?v=88mCdRq0ZdI&list=RDGMEMMib4QpREwENw3_jAc0YgNw&start_radio=1

Læg hånden på det syge sted, og lad Gud helbrede dig, mens du hører på
musikken.

Udskrif fra "logbog":

Fra: Mogens Kall <...
Date: lør. 19. okt. 2019 kl. CET 07.12, GMT 05:12
Subject: Re: Bøn
To: ... (Classified , Alias-name: Anonymus nr 2189)

=== citat start ===

[ ... cut 07:16 ... ]

..., mens jeg læser min morgenandagt og bagefter bøn.

Og det er så her, at der under bønnen også er forbøn for
mennesker, heriblandt dig og dine børn ... :-)

Bagefter, og det er så nu (i mit program for i dag lørdag) har
jeg tændt for TV'et og hører halvt efter TV2-nyheder, mens jeg
læser på internettet andre nyheder, startende med de nyheder,
der er tikket ind på min mail-konto.

Og - som noget nyt - er der en ... (classified) ..., som ofte
skriver til mig, og det er så dig, Anonymus nr 2189 ... .-)

Det sjove er, at du *inspirerer* mig, så fx. dagen i går blev
til MERE end bare en kedelig rapport om nyheder + kommentarer!

*DU* fik mig til at håbe på og satse på, at Gud NU (netop i
det øjeblik vi talte sammen i går) ville lade Sin helbredende
Kraft strømme ud og ned på jorden.

Date: Fri, 18 Oct 2019 13:08:26 +0200
=== citat start ===
=== citat slut ===

+

Date: Fri, 18 Oct 2019 13:16:46 +0200
=== citat start ===

Læg hånden på det syge sted, og lad Gud helbrede dig, mens du
hører på musikken.

=== citat slut ===

Sjovt ikk' ?

Og det MERE spøjse ved det hele er, at det er som om, at Gud
lytter med (på vor samtale), fordi ... (input dagens Ord fra
andagt til lørdag den 19. oktober 2019, som har være planlagt
i FLERE ÅR) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+5&version=BPH

Johannes 5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Flere mirakler i Jerusalem

1
Senere tog Jesus igen til Jerusalem for at deltage i en
af jødernes højtider.

2
Inde i byen, i nærheden af Fåreporten, var der en dam,
som var omgivet af fem søjlegange. Den hed Betesda på
hebraisk.

3
Dér lå der en mængde syge, blinde, lamme og forkrøblede
mennesker. De lå og ventede på, at vandet skulle komme i
bevægelse.[a]

4
En Herrens engel kom nemlig nu og da ned og satte vandet i
bevægelse, og den, som derefter først steg ned i det, blev
helbredt, lige meget hvad han fejlede.

5
En af dem, der lå ved dammen, havde været lam i 38 år.

6
Da Jesus så ham og var klar over, at han havde været syg
længe, spurgte han: „Vil du være rask?”

7
Den syge mand svarede: „Mester, jeg har ingen til at
hjælpe mig ned i dammen, når vandet kommer i bevægelse.
Når jeg prøver at slæbe mig derhen, er der altid en anden,
der kommer først.”

8
Jesus sagde til ham: „Rejs dig op, rul din sovemåtte
sammen og gå på dine ben!”

9
Straks blev manden helbredt. Han rullede måtten sammen og
begyndte at gå omkring.

Kan du *genkende* noget her?

Du (og andre) er på en måde lidt som denne mand, der har været
syg i lang tid.

Du (og andre) håber, at om ikke ligefrem en engel dukker op og
skaber mirakler, så du kan blive helbredt, ...

Så håber du på, at Gud vil helbrede dig!

Og MÅSKE er det som om, at Gud (gennem denne andagtstekst,
som har været planlagt i mange år forud) siger - talt DIREKTE
ind i din (og andres) situation:

Da Jesus så ham og var klar over, at han havde været syg
længe, spurgte han: „Vil du være rask?”

Vil du være rask?

Og se:

HVIS Gud på denne måde blander sig, så vi mennesker ligefrem
kan få øje på, at Han° er til, skønt vi ikke direkte kan se
Ham° ansigt til ansigt, da kan ALT ske: [Både] tegn, undere
og mirakler!

Så fat mod:

Lyt til musikken igen ...
https://www.youtube.com/watch?v=88mCdRq0ZdI&list=RDGMEMMib4QpREwENw3_jAc0YgNw&start_radio=1
... og læg hånden på det syge sted og overlad til Gud resten,
mens du nyder den fred, som er så karakteristisk, når Gud har
nærkontakt med os, Hans° skabninger

OM du ikke er god nok?
OM du ikke har fortjent Guds mirakel i dit liv?

Disse tanker hørte jeg et menneske tænke, og hvem det var,
ved jeg ikke, men mange mennesker lytter med, Anonymus nr 2189!

Og derfor er mit svar følgende (til dig/Jer, der fik disse
tanker):

Gud giver, fordi Han°er god og ELSKER sin skabning, så det
afhænger slet ikke af din fortjeneste.

Lyt derfor til mit råd:

Gør som Brigitte (forhåbentlig gør):
Lyt til musikken igen ...
https://www.youtube.com/watch?v=88mCdRq0ZdI&list=RDGMEMMib4QpREwENw3_jAc0YgNw&start_radio=1
... og læg hånden på det syge sted og overlad til Gud resten!

Amen?

=== citat slut ===

Last OUTPUT: 21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21857

We are online now!

Tag imod Guds *godhed*.

Lad dig forvandle og blive den skabning...

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2019-10-19, Saturday, CET 07:25, GMT 05:25)
- "Jeg"

25
-"skabte"

25
- "i edens have."

26
- "Jeg ér"

26
- "den gode hyrde,"

26
- "som giver,"

26
- "fordi Jeg elsker"

26
- "jer,"

26
- "Mine skabninger."

Re: BREAKING NEWS: HEALING RAIN is falling down -

File 21.858 ...
The *word* of God (Ordet, Hebr. 4,12)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/the-word-of-god/21-858
Healing (Helbredelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/healing/21-858
Divine Healing (Guddommelig helbredelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/divine-healing/21-858
Revival (Awakening, Vækkelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/revival/21-858

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/revival/21-858

-

Subject: Re: BREAKING NEWS: HEALING RAIN is falling down -
Re: 2019 uge 42 (news samlet)
Date: Sat, 19 Oct 2019 07:28:36 +0200, GMT 05:28
21857b news:5daa9f15$0$699$1472...@news.sunsite.dk
[...]
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/Q7JOr0S1Q1M/UhoXZ53TCgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/2WQfuiVi22A/XHo6WLV9DQAJ
Og videre blev der sagt:

Fra: Mogens Kall <...
Date: lør. 19. okt. 2019 kl. CET 08.47, GMT 06:47
To: ... (classified, Alias-name: Anonymus nr 2189)

=== citat start ===

Den lør. 19. okt. 2019 kl. 08.24 skrev [Anonymus nr 2189]:

:-) Lyder sørme godt :-)

:-) Hvad laver du idag? :-)

[Mig, svar:]
I dag har jeg ... [ ... cut CET 09:05 ... ]

[Anonymus nr 2189]
:-) Noget spændende? :-)

[Mig, svar:]

Dagen i dag HAR ALLEREDE VÆRET spændende, fordi ...

Da jeg gik online med budskabet (en stump af vores private
samtale), da kom Guds Ord til mig!

Ordene var:

[ file 21.857b]
=== citat start ===

[...]

Det er dét, som gør, at jeg bliver glad, når jeg føler samvær
med min Skaber; at Han ikke blot er en-eller-anden 2000 år
gammel kærlig hilsen.

Jeg har brug for - ligesom med en ægtefælle - at være *SAMMEN*
med vedkommende.

Faktisk oplever jeg det lidt, som om vi er til en art
fodboldkamp, og Han er med på *VORES* hold. Og vi spiller
sammen som et stort TEAM.

Og se:

Det, der så er kunsten for alle kristne, er, at løbe bort med
bolden i et stor narcissistisk egotrip!

NEJ! Det passer ikke!

Idéen var jo netop, at vi skulle *samarbejde* og spille
bolden videre til en på samme hold.

Og ...

Det spændende er nu højdepunktet: at *SCORE* mål !!!

Men ...

Det er en særlig fodboldkamp, vi deltager i.

Det er *MIRAKLERNES* fodboldkamp; altså hvor det
*GUDDOMMELIGE* kommer på banen.

Og her må jeg jo så "tilstå", at jeg IKKE kan score mål, fordi
jeg er jo IKKE en Gud, vel?

(Og alle andre kristne kan forhåbentlig nikke *genkendende*
til dette: Vi er IKKE guder!)

Fidusen for mig som kristen (og måske også dig) er at spille
bolden til Ham°, der kan SCORE!

Og det er her, at det spændende kommer ind i billedet:

NOGENGANGE "leger" Gud med os som Hans° børn og faktisk
*SCORER MÅL*. Og dét er sjov ... :-)

At være i selskab med Gud får mig til at grine; nogengange så
jeg ligefrem SKRIGER af grin!

(
Og tak for det, Jesus! ... :-)
)

Og her må jeg IGEN præsentere dig for et *mysterium*, fordi ...

Andagtsteksten fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-19

Stol på Gud og træd ud i tro (2)

"Se dig ikke tilbage ..."
1.Mos 19,17

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-19

Stressfrakturer

"Han giver den udmattede kraft ..."
Es 40,29

[ ... ]

Du har brug for at komme ud og have det lidt sjovt. Ja, du
har også brug for at more dig! ...

=== citat slut ===

Det er som om Gud taler ind i vores aktuelle situation
(gennem andagtsteksten), endskønt denne tekst er nedskrevet
og trykt i hæftet for 1½ måned siden!

HVEM ellers vidste for 1½ måned siden, at dagen i dag lørdag
blev fuld af morskab på "fodboldbanen"?

Kun Gud (for mig at se)!

=== citat slut ===

Open the doors into Heaven and let it rain, DADDY ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=klIkZFAbsls&list=RDGMEMMib4QpREwENw3_jAc0YgNw&index=2

- "I heal you."