Google グループは Usenet の新規の投稿と購読のサポートを終了しました。過去のコンテンツは引き続き閲覧できます。

Bær over med ham, fordi mander er narcissistisk personlighedsforstyrret + Heaven-break - Re: 2019 uge 34 (news samlet)

閲覧: 5 回

未読、
2019/08/21 4:53:232019/08/21
To:
Bær over med ham, fordi mander er narcissistisk personlighedsforstyrret
+ Heaven-break

File 21.720 ...
https://sites.google.com/site/kallfiles1/science/psychology/psychiatric-diagnosis/narcissistic-personality-disorder/21-720
https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/dynamisk-psykiatri/21-720
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/greenland/21-720
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/21-xxx/21-720

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfiles1/science/psychology/psychiatric-diagnosis/narcissistic-personality-disorder/21-720

Other news:

2355 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+14&version=BPH

Matthæus 14, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Herodes funderer over, hvem Jesus er

[ ... ]

Bespisningen af de 5000

[ ... ]

Disciplenes tøvende tro

[ ... ]

Peter kravlede ud over bådens ræling og gik på vandet hen mod
Jesus. 30 Men da han så stormens rasen omkring sig, blev han bange, og
han begyndte at synke.

[ ... ]

Helbredelser i Genesaret området

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+16.24-28&version=BPH

Matthæus 16:24-28, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Det koster dyrt at følge Guds vilje

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+15.1-16&version=BPH

Anden Kongebog 15:1-16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Uzzija af Juda

Forskellige konger i Israel

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-08-21

Om at løse problemer (7)

"... at Guds visdom i al sin mangfoldighed nu ... kan
blive gjort kendt ..."
Ef 3:10

=== citat slut ===

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-08-20, CET 11:3x, GMT 09:3x:)

... for you are still controlled by your sinful nature. You
are jealous of one another and quarrel with each other.
Doesn't that prove you are controlled by your sinful nature?
Aren't you living like people of the world?
1 Corinthians 3:3

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 34 (news samlet)
Date: Mon, 19 Aug 2019 08:37:23 +0200, GMT 06:37
21715 news:5d5a43b0$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/wNz8c63lq9g/qx2xZPXqAQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Præsident Trump aflyser besøg i Danmark

Den italienske premierminister trækker sig
20. aug. 2019, 16:00 ...

-

NRK:
20. august 2019 kl. 11:27

-

Præsident Trump aflyser besøg i Danmark

Subject: Trump advarer Kina: Vold mod demonstranter vil skade
handelsaftale -
Re: 2019 uge 34 (news samlet)
Date: Mon, 19 Aug 2019 10:02:24 +0200, GMT 08:02
21716 news:5d5a579e$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/wNz8c63lq9g/lJjfM5nvAQAJ

https://www.dr.dk/nyheder/indland/mette-frederiksen-nu-stopper-snakken-om-saelge-groenland

> [...]
> Good Friday 1998 - var en *terrororganisation*! ...
> https://en.wikipedia.org/wiki/Good_Friday_Agreement
> https://en.wikipedia.org/wiki/Irish_Republican_Army
> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_designated_terrorist_groups
> https://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Ireland_peace_process
>

> Vær IKKE *naive*:
>
> Psykopater HELE TIDEN vil forsøge at finde sårbarheder/brister
> i vores forsvar!
>
> -

Bær over med ham, fordi mander er narcissistisk personlighedsforstyrret!

Denne type psykiatriske patienter har en nedsat eller ligefrem
manglende evne, hvad angår empati!

Og det er jo i grunden forfærdelig, ikke sandt?

Tænk sig ustandselig at *vanære* og *fornærme* andre
mennesker; dét KAN jo ikke andet end medføre i længden, at
man bliver venneløs!

Og se!

Det er først da, at denne type patienter søger lægehjælp,
fordi de jo ligesom alle os andre har brug for at tilhøre et
fællesskab (fremfor at være udenfor flokken).

Den svenske psykiater Cullberg skriver:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/dynamisk-psykiatri

Dynamisk psykiatri
Af Johan Cullberg
Hans Reitzels Forlag
3. udgave
ISBN 87-412-3982-2

Del IV
Neuroser og neuroselignende tilstande

20. Den narcissistiske personlighed, 195
Dynamik, 196
Tilpasning 196
Behandling 197
Ikke al narcissisme er patologisk 197

Side

Nå!

Jeg HAR allerede gjort forarbejdet én gang:

Sent: Thursday, August 25, 2016, CET 07:37, GMT 05:37
Subject: FN slår fast: Syriens hær og IS har brugt kemiske våben -
Re: 2016 uge 34 (news samlet)
19253 news:npm07h$aeh$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/n2WSN8_b2UE/HGmXYrpyBgAJ

http://www.dr.dk/nyheder/udland/ny-biografi-viser-trump-som-overfladisk-og-uden-naere-venner

https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychiatric-diagnosis/narcissistic-personality-disorder/01-159

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/mqA_cUbgd_8/tvTgwvzx-ikJ

> Det siger sig selv, at en narcissistisk
> personlighedsforstyrrelse, hvor sygdommen bl.a. kommer til
> udtryk i et usundt behov for at absorbere og konsumere alle
> andre, derved uværgerligt også kommer til at gøre patienten
> alene og ensom!
>
> For hvem gider blive kontrolleret (som en art fjernstyret
> robot)?
>
> Da vel kun en idiot!
>
> -

*Nøgleordene* var, at Mette (og vi andre) blev udsat for ...

Og behandlingen er selvfølgelig derfor også følgende:

Se lidt kritisk på din egen adfærd!

Vil du fx. bryde dig om, dersom ... (input memory from) ...

Subject: Iran nöjt med kärnavtalsmöte + ET-break -
2378 days to Nuclearwar (± unknown) -
Re: 2019 uge 31 (news samlet)
Date: Mon, 29 Jul 2019 09:07:11 +0200, GMT 07:07
21675 news:5d3e9b2a$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-675
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-07-25-a/21-675
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ppaFhvg0gRg/v5ntZsoNEAAJ

> Vi andre tror - som sagt - IKKE på Allah! Vi tror, at I er
> blevet *bedraget*, og på grund af Jeres *kulturbaggrund*, hvor
> autoriteter IKKE må anfægtes, TØR I ikke stille spørgsmålstegn
> ved Koranens hadfyldte budskab om, at jøder skal myrdes,
> endskønt det er antisemitisme!
>
> Åh ... Gid jeg dog ku' tale Jer til fornuft!
>
> Hvad ville I sige til, dersom jeg dyrkede en gud, der forlangte
> alle arabere myrdet.
>
> Ville I (der er arabere) ikke finde denne min religion en
> "anelse" urimelig?...

Åh, sorry! Wrong text!

Men du forstår nok, hvad jeg mener!

Ellers må vi ta' den éen gang til for prins Knud:

Hvor meget koster Alaska?

Mit råd er derfor FORTSAT, Hr. Præsident:

Se lidt *kritisk* på din egen adfærd! Man kan faktisk godt
"gætte" sig til, hvad den anden part *føler*, ved at vende
tingene 180° (mod en selv) og så *indleve* sig i hvilke
*følelser* det fremkalder! Disse *følelser* vil din modpart
nemlig med stor sandsynlig OGSÅ ha'!

Og hva' så, kunne du hertil svare!

Og se! Så ér det, Hr. Præsident, at filmen allerede "knækkede"
IGEN, fordi du jo STRAKS blev *ligeglad* med de andre, apropos
den manglende empati!

Kunsten består altså i at kunne *distancere* til *usunde*
(eksempelvis *egenkærlige* *egoistiske*) iboende følelser, der
hele tiden popper op fra underbevidstheden.

HVORDAN?

Lige så snart man er sig bevidst om en ting, da kan man
benytte *Veto-retten*, således at man ikke (som en slave) bare
adlyder og gør al det, underbevidstheden finder på!

Og det kræver *viljestyrke*, JA!

Men prognosen er - som sagt - ret god, HVIS man kan tåle at
se lidt *kritisk* på sin egen adfærd!

Skulle det da vise sig, at man her kommer i tanke om noget
ubehageligt (fx. fra barndommen), ...

Tja ...

Så ville jeg nok gå i psykoterapi med det formål at få
*bearbejder* disse følelser, der er kommet i klemme!

Det kan være fx. ubehagelige følelser af mindreværd, skyld og
skam.

For ligeså snart disse følelser er færdigarbejdet, da er du
IKKE længere bundet af dem, men kan som et *frit* menneske
FORTSÆTTE din vandring i livet OGSÅ mht. det at blive en
helstøbt personlighed!

Og til alle Jer, der her undervejs snubler (og får lyst til
at gi' op), har jeg en lille opmuntring:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+8.32&version=BPH

Johannes 8:32, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Jesus siger:)

I vil lære sandheden at kende, og sandheden skal sætte
jer fri.”

Huske på må vi jo alle, at vi er skabt af Gud (ifølge
Bibelen). Og Gud sagde, at Hans skaberværk (INKLUSIV *dig,
UANSET hvordan dit selvbillede er) er såre godt!

Du må muligvis lære at elske dig selv (også med alle de fejl
og mangler, vi mennesker nu engang kan have), apropos Ikke al
narcissisme er patologisk!

Vi er faktisk efterhånden en hel del mennesker, der har
oplevet, at denne *Guds* kærlighed har skabt noget NYT i vort
indre mennesker, så vi begynde at holde af os selv på en sund
måde (fremfor den umodne og barnagtige egocentriske
egenkærlighed).

Og fordi vi nu *ved* os elsket (af Skaberen), har vi fået
*overskud* til OGSÅ at elske andre end blot os selv!

Og det er nok lidt dét, Jesus her taler om.

Så er du et ulykkeligt menneske, da hent kraft fra Ham, som
skabte dig, og som ELSKER dig...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden,
men i dette specifikke tilfælde var det nu nok Gud Hamselv),
der sagde:
(2019-08-21, Wednesday, day no 232, CET 10:41, GMT 08:41)
- "UFATTELIGH

41
- "HØJT,"

41
- "Min elskede"

41
- "skabning."

(
Og her var så en lille hilsen fra din Skaber, som du måske
endnu ikke har lukket ind i dit hjerte og derfor har svært
ved at høre, hvorfor Han så bruger mig, Mogens Kall, som en
art transmitter; øh ... et mellemled, så Han ALLIGEVEL kan
komme i nærkontakt med *dig*, fordi - som sagt - Han ELSKER
dig. Og den, man elsker, søger man *samværd* med, ikke sandt?

- "Mine kære"

46
- "børn."

46
- "Tro mig"

46
- "at jeg er den, jeg er."

46
- "kommet"

47
- "for at frelse jer"

47
- "fra fortabelsen."

47
- "Mørket"

47
- "Ensomheden."

48
- "Vil du?"

48
- "Vil I?"

48
- "gerne"

48
- "leve"

48
- "et lykkeligt liv,"

48
- "da fat"

48
- "mod"

48
- "og håb"

48
- "og tillid"

48
- "til mig."

49
- "For jeg er den,"

49
- "der genskaber"

50
- "det gode i mennesket"

50
- "Jeg kan gøre ALT *nyt*."

Nå, ...

Dette var et lille sidespring.

(Output-ordre!)

Tilbage til den konkrete sindssygdom.

Æhm ...

(
Jeg skal lige for en god ordens skyld UNDERSTREGE, at der IKKE
er tale om *psykopati*. Det er en helt anden type
*sindssygdom*!
)

Andre politiske patienter med tilsvarende *sindssygdom*:

(Jeg håber, I alle kan *genkende* symptomerne)

1
Hugo Chávez

2
Recep Tayyip Erdoğan

Jeg håber, I alle kan *genkende* symptomerne, fordi ...

Jo bedre du bliver til dette, desto bedre bliver din egen
prognose mht. at distancere fra *indoktrineringen* /
*hjernevasken*!

(*Spejlning* hedder det vist nok i fagsproget psykologi.

Nøgleordene var:
Se lidt kritisk på din egen adfærd!

Med hensyn til OM vi som demokratiske samfund (herunder
Danmark OG USA) *bør* beskytte os mod denne type ledere, må
svaret være helt klar 'ja', når vi taler om psykopati, fordi
de er og bliver til *fare* for Verdensfreden!

Anderledes bør vi nok forholde os til den narcissistiske
personlighedsforstyrrelse. Her er der jo IKKE tale om
mennesker, der på grund af lidelsen begår kriminalitet (fx.
ved at oprette *udryddelseslejre*, således som Nazi-Tyskland
og Sovjetunionen gjorde og desværre også Cannibalistan
FORTSAT gør i Kina)!

Men det siger sig selv - SOLEKLART - at HVIS man gerne som
nation vil opretholde GODE relationer med andre, da *bør* man
nok vælge sin Øverstbefalende med omtanke!

Og ...

(Her SKAL man bruge *forstanden*:)

Bl.a. er en *isoleret* Øverstbefalende langt mere SÅRBAR
overfor en fjende (og dennes *manipulering*) end en med sunde,
gode, raske, normale relationer til andre mennesker!

Vi så - under Cuba-krisen i 1962, hvor verden nær var havnet
i Atomafgrunden - at præsident Kennedy, der var sund og rask
i sindet, begyndte at *kæderyge* (har jeg ladet mig fortælle).

Og HVAD kan så en *isoleret* præsident (med *mangler* i
sindet) finde på?

Kan man i *affekt* tilstand (med *ukontrollerede* følelser
af vrede, had, mindreværd og skam) finde på at trykke på
knappen?

Og HVEM skal - i så fald - standse *galningen (?)* (førend det
er for sent)?

Hmm ...

Det kan da godt være, at vi som demokratier OGSÅ bør beskytte
os mod dette - i TIDE - FØREND skaden - Gud FORBYDE dette -
eventuelt er sket!

Som PM sagde (i "Yes, Prime Minister"):

Jamen! Er der da ikke nogen, der vil standse mig?
(i at trykke på den røde knap)

Sæt nu jeg havde drukket mig fuld!

NEXT 2304!

21720