Og Jesus sagde til sine disciple: Gå hen og myrd dem! Alle disse dumme svin, som IKKE vil anerkende Mig som profet! Oder was? - Re: Forbud mod Hitlers bog 'Mein Kampf' og Koranen i Danmark! - Re: 2018 uge 51 (news samlet)

Subject: Forbud mod Hitlers bog 'Mein Kampf' og Koranen i Danmark! -
Re: 2018 uge 51 (news samlet)
Date: Fri, 21 Dec 2018 09:42:04 +0100, GMT 08:42
21144 news:5c1ca765$0$674$1472...@news.sunsite.dk
Terror (abuse of power)‎:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/files/21-144
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/religious-liberty/21-144
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/religious-liberty/21-144
https://sites.google.com/site/snufo000/home/religionsfrihed/21-144
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ED7zzYTrzr4/dnUVSJFpCwAJ
> [...]
>     at tvinge andre med dit og dat (hvilket jo er terrorens
>     egentlige formål), fordi Kærligheden i sin natur jo
>     *respekterer* andre (OGSÅ selvom de måske er kommet ind på
>     et galt spor her i livet. Hver dag står Kærlighedens væsen
>     således og spejder efter sine kære og tænker: "Måske i dag
>     min elskede (søn og datter) vender hjem fra svinestien i
>     landet langt-langt-borte")!
>

> Og "kanske" ikke så få marokkanere er begyndt at få øjnene op
> for dette: Man kan IKKE med vold tvinge folk i Paradiset. Man
> opnår blot at affolke Paradiset (så fler og fler havner i

Herefter blev indlægget sendt til alle de politiske partier
i Danmark samt den danske presse.

Et udsagn:

Og Jesus sagde til sine disciple:

Gå hen og myrd dem! Alle disse dumme svin,
som IKKE vil anerkende Mig som profet!

Hørte jeg en klokke ringe?

Enhver må ha' ret til at *låse* sin hoveddør, så *uønskede*
personer IKKE får adgang til ens hjem!

Dette gælder OGSÅ nationen Danmark, skønner jeg!

Længere er historien altså bare ikke!

For øvrigt sagde Jesus IKKE noget hadsk (som ovenfor stående).
Se evt. ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+9.51-56&version=BPH

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack

Du MANGLER noget centralt i din religion (skønner jeg):

*Visheden* om at være ELSKET af Gud!

Og det er da muligt, at jeg er udsendt af Gud for at hjælpe
dig på vej med dette. Huske på må du jo, at selvom Gud HADER
synd, så *elsker* Han dog fortsat synderen og IKKE vil, at
denne går fortabt (heriblandt dig)! ... :-)