Hærprovst: Naturligvis tror jeg, at udøbte børn er dømt til ”evig død” - Re: Iran ... (cut) - Re: 2019 uge 03 (news samlet)

Den 15-01-2019 kl. 10:51 skrev Kall, Mogens:

Subject: Iran restarting uranium enrichment, nuclear chief says -
Re: 2019 uge 03 (news samlet)
Date: Tue, 15 Jan 2019 10:51:01 +0100, GMT 09:51
21196 news:5c3dad0f$0$678$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/T7MN5kMtbFM/MTydhk_BEwAJ
> [...]
> 15. januar 2019, kl. 0:00
> https://www.kristeligt-dagblad.dk/debatindlaeg/haerprovst-naturligvis-tror-jeg-udoebte-boern-er-doemt-til-evig-doed-og-pine-uden
>

> Kommentar:
>
> Sikke en omgang *bræk*! Gud torturerer altså IKKE sin skabning
> (fx. med pine uden ophør), fordi i så fald ville Han jo være
> en sadistisk *tyran* (ligesom fx. "visse" afguder (møgguder),
> hvor kynismen har taget overhånd, skønner jeg)!
>
> Og HVIS Gud er en *tyran*, så er jeg skredet! Så kan han
> beholde sit "Paradis" (Læs: *Torturkammer*) for sig selv!

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab.psykologi
Subject: Re: Psykoterapeutisk Homework -
Re: Nu forstår jeg meget bedre, HVORFOR der IKKE er
vækkelse i Danmark!
Date: Mon, 14 Jan 2019 18:40:19 +0100, GMT 17:40
21194 news:5c3cc98b$0$688$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/therapy/21-194
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/21-194
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/3mFIfHdXI8s/12Xeb43zEgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.psykologi/VhjAKmp8nVE/KuFWaHvWDwAJ

Og mht. dåben:

Børnene er under forældrenes dåb og dermed også forældrenes
ansvar (indtil de selv bliver myndige). De er således OGSÅ
*beskyttet mod al det dæmoniske*, ved mindre forældrene selv
åbner op for okkulte kræfter (ved fx. at bedrive hor, idet
man jo så er en *frafalden* og trænger til omvendelse på ny)!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 21100 news:5bfd5d70$0$688$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/FY50cw_HAwAJ