Profeti om Islams undergang

Udfordringen skriver torsdag den 14. april 2005:

(side 13)
=== citat start ===

Profeti udtalt på Aglows internationale konference i 1991, bekræftet i 1993
og 1995.

"For I har set det store mørke og ja, I har sagt, det er en frygtindgydende
fjende, og hvordan skal vi trænge igennem det mørke?

For ja, det tilslører nationerne, det tilslører de muslimske nationer, og I
siger til mig, åh, Herre min Gud, disse religiøse dogmer er indgroet og
indvævet i hele deres væsen, så hvordan skal de blive frie?

Men jeg siger til jer i aften, jo, de skal blive frie. For som det kun
kræver én tråd at trevle en klædning op, sådan vil jeg trevle islams
klædning op, ligesom jeg har trevlet kommunismens klædning op i denne time.
Ja, mit folk, jeg råber til jer, tag fat i den tråd i Min magt, og vi skal
afklæde islam dens klædning, siger Herren"

=== citat slut ====

Heaven-Break:
(2005-04-17, CET 21:47)
- "Amen!"

(Breaket kom, da jeg lige var blevet færdig med at indtaste citatet)

Havde tidligere på dagen nedskrevet et notat:

Halleluja, Herre vor Gud. Tak at Du i Din nåde opsøger og *frelser* det, der
allerede er gået fortabt ...

Heaven-Break:
(2005-04-17, CET 14:27)
- "Amen."

Fader! ...

DADDY-Break:
21:53
- "Ja ... her er Jeg."

Jeg elsker, når Du taler til mig ... :-)

... jeg ihukommer GT-profetierne om Ismaels afkom:

Isaiah ....... 42,11-16
Isaiah ....... 45,14-15
Isaiah ....... 21,10-14
Habakkuk ..... 03,02-08
Isaiah ....... 60,06-08
Isaiah ....... 60,09-10
Isaiah ....... 59,19-20
Isaiah ....... 19
Jeremiah ..... 48,47
Jeremiah ..... 49,06
Jeremiah ..... 49,39
Psalms ....... 72,09-10
Psalms ....... 72,15
Solomon's Song 03,06

Ihukom Dit ord, Herre ...

21:55
- "Det vil jeg."

... og Dine løfter ...

21:55
- "Det vil Jeg også."

Love You, DAD ... :-)

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )
File-number: 3946

Andreas Jensen

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse

> Heaven-Break:
> (2005-04-17, CET 21:47)
> - "Amen!"
>
> (Breaket kom, da jeg lige var blevet færdig med at indtaste citatet)

Gud taler altså til dig? Hvordan?

--
Andreas

"Pay no attention to that man behind the curtain!"

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> Ja, mit folk, jeg råber til jer, tag fat i den tråd i Min magt, og vi skal
> afklæde islam dens klædning, siger Herren"

News:

DADDY-Break:
(2005-04-18, CET 10:43)
- "Jo!"

Havde sagt til Gud: Skal vi ikke gå ud og "plyndre" og "røve" (fra Helvedets
forgård).

Memory:
0795 news:aHwwb.46380$jf4.2...@news000.worldonline.dk

> Are You IN or OUT (position Banq-robbery-de-la-Iblîs) ?

Havde selv lige læst fra www.ucb.dk ...

=== citat start ===

Mandag 18. april (2005, red.)
Jesus sagde: "Jeg er opstandelsen og livet." (Joh. 11:25) Så da Han talte
den dag var Lazarus nødt til at svare Herren over de levende og de døde. (se
Rom 14:9) Hvis Jesus ikke havde kaldt Lazarus ved navn, kunne nan risikere
at vække alle på kirkegården.

=== citat slut ===

Heaven-Break:
10:57
- "Amen ... så bestemt."

:-)

Seneste rapporterede døde-opvækninger, se ...
3651 news:LaEYd.104264$Vf.39...@news000.worldonline.dk

-

Jesus siger:

"Salige er de rene af hjertet, thi de
skal se Gud."
(Matt.5,8. Psalm 11,7; 24,4; 51,12; 73,1)

With kind regards,

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3953

"Andreas Jensen" skrev

[ ... ]

> Gud taler altså til dig? Hvordan?

Øh ... jeg er blot en kristen, Andreas ... :-)

Gud har mange måder at kommunikere med os på. Først og fremmest gennem Hans
ord i Bibelen, men også gennem vor samvittighed (Ordsp.20,27), eller
ligefrem gennem syner og drømme (Joel 3,1).

I GT-versionen var profeti m.m. noget enestående (4.Mos.11,25.29).

NT-versionen er (Gudskelov) noget anderledes:

Som du jo nok ved, ér Helligånden panten på vor arv (det evige liv hos Gud,
Ef.1,13-14). Og når Gud således har taget *bolig* i os (John.14,23), da er
Paradiset faktisk allerede blevet en realitet for os kristne. Jesus siger
jo: "Den, som lever og tror på Mig skal i al evighed ikke dø" (John.11,26)
samt (til den angrende røver): "I DAG skal du være med Mig i Paradiset"
(Luk.23,43).

Ergo er vi (som børn af Gud) i Paradiset, akkurart som Adam var det, inden
syndefaldet. Og Adam og Gud snakkede sammen ... You know: *samhørighed* ...
:-)

Der er således INTET specielt eller enestående ved dette. Det er et barns
"rettighed" ... :-)

-

Bevares! Nogengange kan vi som kristne godt tage fejl i dette. En af Jobs
venner kunne fx. IKKE skelne mellem, hvad der kom fra Gud, og hvad der
kommer andet-steds-fra (Job 4,12).

Vor egen underbevidsthed kan også nogengange spille os et puds. Vi må
*opøves* i at kunne skelne mellem vor egen ånd og Guds ånd (Rom.8,15-16).

Den unge profet Samuel kendte IKKE Guds røst (1.Sam.3,1-18), medens han
sidenhen klart og tydeligt fik instruktion af Herren (fx. 1.Sam.8,7) og
således kunne forkynde folket Herrens ord.

Derfor er det så vigtigt, at vi kender Guds Ord (Bibelen), således at vi
altid kan bedømme ånderne (1.John.4,1-)

-

Så svaret er 'jo' - Gud taler til mig ... Og Han ønsker at snakke med *alle*
Hans børn, fordi Han jo ELSKER os ... :-)

Der er ikke nogen mere dejligt end fx. et verbalt nuserkys af Farmand ...
:-)

Så min opfordring til mennesker er:

Tal direkte til din Gud og Skaber.

Tal med Ham om *alt*; både dine glæder og sorger.

Og hvis du er i alvorlige vanskeligheder, hvor selv ordene er blevet for
tunge at sige, da siger Guds ord, at Kristus *Hamselv* går i FORBØN for os
hos Gud Fader (Rom 8,26.34) ...

Heaven-Break:
(2005-04-18, CET 12:07)
- "Amen."

Øh ... det sker bare ... :-)

Det minder lidt om et fodbold-spil, hvor hele "legen" består i at spille
ego-flip ... nej, nej! Legen består i at spille sammen med hinanden og Gud
... you know: *Teamwork*; Family-business ... :-)

NEXT DADDY.

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3955

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [...]

> *samhørighed* ... :-)
>
> Der er således INTET specielt eller enestående ved dette. Det er et barns

Mht. NT-profeti, se ApG.19,6 og 1.Kor.14,1.

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk

Info: 3904 news:tWy7e.112614$Vf.41...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 3965

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [...]

Une inspiration:

"Og Gud gjorde usædvanlige under-
gerninger ved Paulus' hænder,
så man endog bragte tørklæder og
bælter fra hans legeme til de syge,
og sygdommene veg da fra dem, og
de onde ånder fo'r ud."
(ApG (Acts) 19,11-12, see also 1.Cor.12,9)

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm
or ...
(SAT7 - Arabic Website)
http://www.sat7.com/main_page.htm

:-)

With kind regards,
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk

Info: 3904 news:tWy7e.112614$Vf.41...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 3966

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> (ApG (Acts) 19,11-12, see also 1.Cor.12,9)

2005-04-18, CET 17-17:30

Made by God in Heaven ... :-)

*All* rights reserved His Majesty, King Jesus Christ.

Heaven-Break:
(2005-04-18, CET 17:39)
- "Amen."

With kind regards,