Military official: Iran can sink U.S. warships + ET-break - Re: 2019 uge 21 (news samlet)

Military official: Iran can sink U.S. warships + ET-break

Other news:

Hvorfor træder ET ikke offentlig frem ?:
USA vurderer å benåde krigsforbrytere

S med nye krav: - Når religion og demokrati støder sammen,
har Gud vigepligt + Heaven-break

Iben Thranholm: Stram Kurs er for kristne, men, men, men ...

File 21.490 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-490
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/21-490
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-490
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/blasphemy/21-490
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/islamofobi/21-490

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-490

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/21-490

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/blasphemy/21-490

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/islamofobi/21-490

-

I Danmark er der udskrevet valg, og man kan bl.a. stemme på
- fatte det, hvem der kan - *Forbryder-banden* med
selskabstømning og hele molevitten!
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/forbryder-banden

Andre muligheder er ...

Idiot-partiet:
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiot-partiet/

Partilederen siger, at høn er chokeret over, hvor fattige
navnlig unge er i Danmark, at de går rundt med huller i
bukserne og åbenbart ikke har råd til nye!

:-)

Og som noget helt nyt har også et afsider-parti meldt på banen.
På spørgsmålet om hvem de vil pege på ved en dronningerunde,
svarede partiet: Det ved jeg ikk'!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+5&version=BPH

Daniel 5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Skriften på væggen

23
Tværtimod har De vist foragt for ham! De beordrede, at man
skulle hente sølv- og guldbægrene fra hans tempel, og
sammen med Deres embedsmænd, koner og medhustruer drak De
af dem og skålede for Deres afguder af guld og sølv,
bronze og jern, træ og sten, afguder, som hverken kan høre
eller se eller fatte noget som helst.

Der står: MENÉ, MENÉ, TEKÉL og PARSÍN[a]

[ ... ]

Footnotes:

5,25 Ordene er i sig selv ikke så vanskelige at forstå.
MENÉ betyder „talt” og gentages to gange for at vise, at
sagen allerede er afgjort. TEKÉL minder om både „vejet” og
„fundet for let”, mens PARSÍN hentyder både til „deling”
og „Persien”. Det største problem var at tyde gåden.

Kommentar:

Med ordvalget 'gåden' konstaterer vi, at der ér opsat gåder i
Bibelen, og formålet hermed KAN være, at der skal findes en
skat, apropos UFO-jagten.

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Sa+10.17-27&version=BPH

1 Samuel 10:17-27, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Samuel salver Saul til konge, fortsat)

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+22.17-29&version=BPH

Ordsprogene 22:17-29, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

30 vise ordsprog

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-05-25

Bliv ved at stole på Gud

"... han, som har begyndt sin gode gerning i jer, vil
fuldføre den indtil Kristi Jesu dag."
Fil 1,6

=== citat slut ===

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-05-24, CET 11:3x, GMT 09:3x:

Jesus replied, "I tell you the truth, everyone who sins is a
slave of sin."
John 8:34

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 21 (news samlet)
Date: Mon, 20 May 2019 08:03:45 +0200, GMT 06:03
21482 news:5ce2434a$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/DXh_jWoAjb0/4TJokR8BAwAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> Last OUTPUT: 21400 news:5cb4a3c0$0$696$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/J0vVN0erCgAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21482

S med nye krav: - Når religion og demokrati støder sammen,
har Gud vigepligt + Heaven-break

Hvorfor træder ET ikke offentlig frem ?:
USA vurderer å benåde krigsforbrytere

Iben Thranholm: Stram Kurs er for kristne, men, men, men ...

Military official: Iran can sink U.S. warships + ET-break

S med nye krav: - Når religion og demokrati støder sammen, har Gud vigepligt
24. maj. 2019, 14:19
http://nyheder.tv2.dk/2019-05-24-s-med-nye-krav-naar-religion-og-demokrati-stoeder-sammen-har-gud-vigepligt

Subject: Afsløring: Kina står bag voldsomt udslip af ozon-skadende CFC-gas -
Re: 2019 uge 21 (news samlet)
Date: Fri, 24 May 2019 11:09:31 +0200, GMT 09:09
21489 news:5ce7b4d1$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/DXh_jWoAjb0/fm8ROEDnAAAJ

http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-05-24-kristendom-ventes-at-ryge-ud-af-rodt-regeringsgrundlag

> I det nuværende regeringsgrundlag lyder det, at Danmark er et
> kristent land. Men en rød regering vil formentlig ikke
> genbruge formuleringen.
>
> Kommentar:
>
> Efter at ha' åndeligt *voldtaget* Folkekirken har vi ABSOLUT
> INTET til fælles længere!
>
> Eller ...
>
> Synes du det er OK, at din ægtefælle bliver voldtaget?
>
> I så fald er du en *hykler*!

Det er soleklart, at når folk fra Mellemøsten vil gi' os
mundkurv på, så vi ikke kan sige, hvad vi mener (herunder vores
mening om Muhammed und so weiter), da er der grund til at råbe
'vagt i gevær', fordi religionen jo går ind og vil diktere
dagsordenen i det *verdslige* samfund (og dermed *krænker* den
enkeltes ret til selv at bestemme, hvordan man skal leve sit
liv)!

Men når man i det verdslige samfund OGSÅ vil bestemme, hvad
der skal ske INDENFOR Kirkens mure (herunder al det der mht.
velsignelse af hor og utugt), da har man jo gjort præcis det
samme som de folk fra Mellemøsten, der ikke respekterer andres
ret til selv at bestemme!

Kirken er jo IKKE Socialdemokratiets (eller noget andet partis)
ejendom.

Det er heri, at det *blasfemiske* kommer ind i billedet!

Og det kaldes *hovmod* på dansk (når man på den måde vil
diktere, hvad Kirken skal tro og mene)!

Hmm ...

Et Skriftsted (Dagens Ord) "strejfer" tilfældigvis mit sind:

[...]

Det er muligt, at I lige nu-og-her har magten (ligesom kong
Belshazzar af Babylonien), men det er IKKE endbetydende med,
at det vil fortsætte sådan!

Men i modsætning til de religiøse *fanatikere* fra Mellemøsten,
så tror vi kristne IKKE på, at man må begå selvtægt! Blandt
andet BURDE alarmklokken jo lyde: "Sæt nu man har taget fejl.
Kan man da tillade sig at tvinge andre mennesker til dit og
dat?"

Men i modsætning til de religiøse *fanatikere* fra Mellemøsten,
så tror vi kristne altså IKKE på, at man må begå selvtægt.
HVIS der er noget om snakken, at I *krænker* (den levende) Gud,
da må Han *selv* irettesætte Jer. HVIS Han ikke er i stand til
det, da er forklaringen så, at Han nok slet ikke findes!

Åh ...

Gid alle I hjernevaskede idioter fra Mellemøsten kunne indse
dette (fremfor med vold og magt at ville tvinge Jeres
medmennesker til betingelsesløs underkastelse)!

For det er jo bl.a. dét, Socialdemokratiet (og vi andre)
*protesterer* over MED RETTE!!!

Hvad der foregår i det *verdslige* samfund, har det religiøse
samfund IKKE ret til at diktere over!

Hvad der til gengæld foregår i det religiøse samfund, har det
verdslige samfund heller ej ret til at blande sig i, hvis bare
der IKKE foregår noget ulovligt såsom pædofili und so weiter!

Jamen hvad nu hvis der foregår kvindeundertrykkelse i disse
religiøse samfund? - Skal samfundet så blande sig?

Tja ...

Hvis folk frivillig tillader andre at undertrykke dem, er det
jo på en måde deres egen skyld.

Men faktisk ser vi i sekter en udspekuleret måde de
indoktrinerer folk på; så udspekuleret at almindelige mennesker
ikke altid kan gennemskue det (måske fordi de er midt i en
livskrise fx. i forbindelse med dødsfald i familien)!

Så ...

Det er da muligt, at partiet 'Det ved jeg ikke' har en mening
om dette!

Skal vi som samfund *beskytte* folk mod indoktrinerende
overgreb?

Er det ikke dét, man har valgt i Rusland mht. Jehovas Vidner?

Jamen HVORNÅR er det så et indoktrinerende *overgreb*, der
finder sted (og ikke "blot" almindelig undertrykkelse)?

Bliver folk udsat for et overgreb, når Kirken IKKE tillader
gengiftning und so weiter?

Nej, vel!

Og HVORFOR ikke?

Fordi du jo altid bare kan gå op på rådhuset og blive gift!

Men når du *forlanger* Kirkens velsignelse og dermed Guds
accept af dit seksuelle forhold, da *voldtager* du Gud, fordi
det står udtrykkeligt i Bibelen, at den slags ting er syndige
handlinger!

Åh ...

Gid alle I hjernevaskede idioter i Socialdemokratiet kunne
indse dette, havde jeg nær sagt! ... :-)

Men I vil hellere *lefle* for folk (koste, hvad det koste må,
for at få flest mulige stemmer).

Og ved I , hvad det hedder på dansk?

Det hedder *magtbegær*!

Og så er vi tilbage til kong Belshazzar af Babylonien med al
hans *tyranni*!

Tænk hvis I blev udsat for en tilsvarende *krænkelse*, fx. at
Jeres ægtefæller blev voldtaget!

Ville I finde Jer i det?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-05-25, Saturday, day no 145, CET 09:04, GMT 07:04)
- "Nej vel!"

Med venlig hilsen dem, der har barrikaderet sig bag Alteret
(i Folkekirken): Mené, mené, tekél og parsín.

-

Mere end 1000 voldssager i København er ikke efterforsket
24. maj. 2019, 19:06
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2019-05-24-mere-end-1000-voldssager-i-koebenhavn-er-ikke-efterforsket

-

Brækkede næsen og fik slået tand ud: Politiet kom ikke, da vennen
ringede efter hjælp
24. maj. 2019, 22:58
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2019-05-24-braekkede-naesen-og-fik-slaaet-tand-ud-politiet-kom-ikke-da-vennen-ringede-efter

Kommentar:

Vold er - næst efter drab - det værste, vi mennesker kan komme
ud for, fordi man jo IKKE kan erstatte tabet (i modsætning til
fx. et indbrud).

Så ...

Der er desværre en *helt forkert* prioritering hos politiet!

-

Ung kvinde alvorlig kvæstet i gaderæs
25. maj. 2019, 09:19 ...

-

104 SVT Text Lördag 25 maj 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* EU-positivt parti i täten i Irland 130
* Minst 29 döda i fängelseupplopp....131

* USA: Domare stoppar ny abortlag....132
17 döda i skolbrand i Indien.......133

Flera skadade i explosion i Lyon...134
Häktade katalaner mister makt......135

Indonesien: Valresultat överklagat 136

Kenya: Nej till homoäktensap.......137

-

NRK:
24. mai 2019 kl. 09:53 - 25. mai 2019 kl. 05:23, error

25. mai 2019 kl. 05:23
USA: Nord-Korea bryter resolusjoer
https://www.nrk.no/nyheter/1.14564217

President Donald Trumps nasjonale sikkerhetsrådgiver, John
Bolton, sa i en uttalelse lørdag at Nord-Korea med sine
prøveoppskytinger bryter FNs resolusjoner. Han sier
sanksjonene mot landet må fastholdes.

Kommentar:

Også her er der som sagt brug for et "kirurgisk" indgreb, ET!

-

25. mai 2019 kl. 06:04
Vurderer å benåde krigsforbrytere
https://www.nrk.no/nyheter/1.14564219

President Donald Trump vurderer å benåde flere militære som er
dømt eller anklaget for å ha begått krigsforbrytelser. Den
amerikanske presidenten svarte på spørsmål om benådning i
forbindelse med Memorial Day, dagen til minne om USAs falne i
krig.

Kommentar:

Og det er lige præcis dérfor, at vi skal ha' en international
Domstol til at dømme i disse sager, så domsafgørelsen IKKE
undergraves!

For ellers kan jo hvem-som-helst forlange at blive benådet!

Og ...

HVORFOR skal Ratko Mladic og Radovan Karadžic benådes?

Ville det ikke være bund hamrende uretfærdigt?

Svar mig!

Det er det rene *hykleri* det her!

Og det er "måske" derfor, at ET tøver med at træde frem
offentligt!

De gider simpelt hen ikke være vores barnepige!

Eller ...

Har du lyst til at være barnepige for en *møgunge*?

Nej, vel!

De vil møde os face-to-face; altså som ligeværdige *partnere*!

Og vi ville få alvorlige mindreværdskomplekser, dersom de blev
TVUNGET til at gå i rette med os ang. dette *misbrug* af magt,
som benådningen jo - reelt set - er!

Så ...

Drop det!

-

25. mai 2019 kl. 09:32

-

Israel fordømmes i WHO – men får større støtte end tidligere
Af Anders Hjorth Vindum 24. May 2019
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/israel-fordoemmes-i-who-men-faar-stoerre-stoette-end-tidligere

Tyskland går nye veje og støtter Israel - men kan ikke
forhindre absurd fordømmelse.

-

Kronik
Iben Thranholm: Stram Kurs er for kristne
24. maj 2019, kl. 21:00
https://www.kristeligt-dagblad.dk/kronik/iben-thranholm-stram-kurs-er-kristne

Hvad har du gang i, Iben Thranholm? Hvordan kan du som kristen
stille op for Stram Kurs? Flere læsere har her i avisen
kritiseret Iben Thranholm for hendes beslutning om at blive
kandidat for Stram Kurs. Nu kommer hun selv til orde i dagens
kronik

Kommentar:

Jeg ville ikke give Iben taletid (her på min kanal), men så
hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps the voice of ET; altså
en udenjordisk civilisation på besøg i vort solsystem eller
rettere: en bejler til Menneskeheden), der sagde:
(2019-05-25, Saturday, day no 145, CET 09:47, GMT 07:47)
- "Gør det (kommentér debatindlægget)."

Okay:

Dét, jeg kom til at tænke på, var:

News:dk.videnskab.psykologi
Subject: Re: Psykoterapeutisk Homework -
Re: Nu forstår jeg meget bedre, HVORFOR der IKKE er
vækkelse i Danmark!
Date: Mon, 14 Jan 2019 18:40:19 +0100, GMT 17:40
21194 news:5c3cc98b$0$688$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/therapy/21-194
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/21-194
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/3mFIfHdXI8s/12Xeb43zEgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.psykologi/VhjAKmp8nVE/KuFWaHvWDwAJ

> [...]
> komme af med dine frustrationer! Du afreagerer på dem! Dit
> egentlige problem er, at du er sur og desværre endnu ikke har
> lært, hvordan man skal håndtere sådanne følelser! Men det
> berettiger dig IKKE til, at det skal gå ud over uskyldige ofre!
>
> Mvh
> Monner
>
> === citat slut ===
>
> (
> Han har IKKE svaret mig herpå endnu, men jeg har mødt ham og
> her sagde han, at jeg ikke skulle bestemme over ham, apropos
> *trodsalderen*. Siden da har han nægtet at hilse på mig!

Mit problem her var, at disse muslimske unge piger ville kunne
gå i rette med mig (som kristen) og sige:

Du siger (som kristen) Monner, at du skal elske din næste
som dig selv (herunder også muslimer).

Men ...

Det er da en mærkelig måde at vise det på, at Jesus elsker
os!

Du ku' da i det mindste ha' gået i rette med din ven og
taget afstand fra hans *hadske* ytringer ang. os muslimer!

Og på tilsvarende vis skønner jeg, at 'Stram Kurs' IKKE styres
af en kærlig Ånd (fra Gud) men derimod af en hadets ånd (som
kommer fra den onde og hans helvede)!

Så ...

HVIS jeg skulle bidrage med noget, da ville jeg nok langt
hellere fremhæve, at vi i Bibelen har fundet en art
*Ophavsret*, som om forfatteren har haft kendskab til moderne
astronomi og atomfysik, men vi *ingenting* har fundet i
Koranen, hvilket *afslører*, at Koranes påstand om, at vi
kristne (og jøder) har forfalsket bibelen, er *LØGN*!

Vi konfronterer dem med *sandheden*, som bevares er ubehagelig
men ABSOLUT nødvendig at fortælle dem, men vi gør det IKKE på
en måde, hvor de som mennesker føler sig uværdige (og dermed
IKKE elskede af Gud)!

Amen?

-

U.S. deploys 1,500 troops to Middle East, blames Iran for tanker attacks

"Right now, I don't think Iran wants to fight. And I certainly
don't think they want to fight with us," Trump said.

By REUTERS
May 24, 2019 21:59
https://www.jpost.com/Middle-East/US-deploys-1500-troops-to-Middle-East-blames-Iran-for-tanker-attacks-590609

+

Military official: Iran can sink U.S. warships with 'secret weapons'

Western experts say Iran often exaggerates its weapons
capabilities, although there are concerns about its missile
program and particularly its long-range ballistic missiles.

By REUTERS
May 25, 2019 09:5
https://www.jpost.com/Middle-East/Iran-can-sink-US-warships-with-secret-weapons-military-official-says-590622

Kommentar:

Ja, ...

Hypotetisk set kan alt jo lade sig gøre, men ...

Det diktatoriske styre i Iran ved så til gengæld også, at
landen vil blive bombet sønder og sammen af atombomber igen og
igen og igen, indtil der IKKE mere liv er i landet!

(Et demokrati har ret til at forsvare sig selv, men det har et
diktatur IKKE; apropos Hiroshima og Nagasaki. *Misforstå*
endelig IKKE vores vrede, at når vi begynder at hamre i bordet,
så er det alvor. Så er vi MEGET tæt på, at fars hammer falder!)

Så ...

Jeg vil *fraråde* ethvert angreb på et amerikansk hangarskib!
Det kan simpelt hen udløse ragnarok over Iran!

Og hvis du angriber en af deres tanks, så kan du OGSÅ risikere,
at helvede bryder løs!

Vi finder os nemlig ikke i som demokrati, at et diktatur skal
hundse med os!

Det er Jer, der er gået fuldstændig fejl i byen (med Jeres
religiøse *galskab*, ligesom japanerne under 2. Verdenskrig)!

I risikerer at vække en kæmpe til live med fast beslutsomhed
(om at straffe og gengælde ondskab)!

Kan I hjernevaskede idioter forstå dette, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+22.3&version=BPH

Ordsprogene 22:3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Den fornuftige ser faren på forhånd og undgår den,
en tåbe vader videre og må tage konsekvensen.

Der bli'r IKKE noget paradis; hverken for dem, der begår
selvmord-terror eller Jer andre!

Hvis ikke lektien læres nu, da ender det nok med en atomkrig,
hvor Iran udslettes!

Og spørgsmålet er, OM det var det, I ønskede?

I TVINGER os (med Jeres *fanatiske* nidkærhed om at ville
atomsønderbombe os) til at udslette Jer *præventivt* (for selv
at beholde livet)!

Er det så svært at forstå?

Har jeg ikke ret til at forsvare min kone...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps the
voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg i vort
solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden), der
sagde:
(2019-05-25, Saturday, day no 145, CET 10:37, GMT 08:37
- "Spørger jeg!"

Kom nu til fornuft, I *galninge*!

Jeres vanvittige forståelse af virkeligheden bliver IKKE et
hak mere korrekt af at flyve ind i vores skyskrabere (for at
ihjelslå så mange civile som overhovedet mulig for at skræmme
os) eller hvad I nu kan finde på!

HVORFOR skal alle jøder udryddes?

Det ér da regulær vanvid!

Ville I selv bryde Jer om, dersom andre higede efter dagen 'lang at
myrde Jer?

Næppe!

Så kom dog nu til fornuft!

Vi behøver ikke denne atomkrig (med uoverskuelige konsekvenser)!

Alt, hvad vi beder Jer om, er, at I opfører Jer normalt (ligesom
alle os andre)!

Nej! Vi stræber IKKE efter at udrydde andre mennesker, for vi
mener nemlig, at alle mennesker har ret til liv...

CET 10:49
- "Fatter I dette,"

49
- "Spørger jeg."

ET! De er *indoktrineret* (af Konanen?) til at tro, at det er
normalt at stræbe efter at udrydde jøderne, fordi ...

Så længe der er jøder til på jorden (og den jødiske tro), da
beviser det jo indirekte, at Koranen må ha' taget fejl!

Og jeg tillader mig at spørge: HVORDAN kan det være, at vi har
fundet *beviser* på i Bibelen, at Forfatteren har haft kendskab
til moderne astronomi og atomfysik, mens vi INTET har fundet i
Koranen?

KUNNE forklaringen være, at Koranen IKKE er, hvad den foregiver
(og gør krav på) at være?

I så fald:

Er det ikke et udtryk for regulær (religiøs) *galskab* at
udslette hele planeten bare på grund af en løgn (der skal
forsvares med næb og klør)?

Vil du give mig ret heri, ET?...

CET 10:54
- "Jo,"

54
- "min ven."

Åh ...

Gid jeg ku' overtage disse tåber (så vi undgår helvede på
jord)!

Men jeg har også lært, ET, at Homo sapiens er et *flokdyr*,
der for at overleve, IKKE tør modsætte sig flertallet/flokken!

Her i Danmark kommer det til udtryk i form af Janteloven:

Janteloven
https://da.wikipedia.org/wiki/Janteloven

Jantelovens 10 bud lyder som følger:

"Du skal ikke tro, du er noget."

Og derfor adlyder folk bare betingelsesløst UDEN at spørge,
OM det nu også er så smart bare at gøre, hvad andre forlanger!

Åh, ET! ...

Gid jeg ku' lave om på dette, så folk blev sat i frihed til at
tænke og mere, hvad de selv fik af tanker, fremfor at få det
dikteret af andre!

Så ville folk nok næppe ofre deres liv i en selvmordsaktion.

For HVORFOR ofre sit liv for en død sag?

Kun en idiot gør sådan noget! En person, der IKKE tænker
selvstændigt!

Nå, men ...

... (Vi kommer nok ikke videre i dag, ved mindre I, ET, gør
et-eller-andet) ...

Hvad står der på min Goodwill-konto, ET?

Hvor meget har jeg "Kanzi" opsparet?

Kan jeg få dig til at lave et lille "kirurgisk" indgreb?

Fordi ...

Kan man lære det iranske diktatoriske styre noget?

Ja, det tror jeg faktisk, ET!

HVIS du har medvirket til Tunguska i 1908 og Chernobyl i 1986,
så ...

Så ér det min vurdering, at I har *viljen* til at blande Jer
i Menneskehedens historie, og det er NU, at et lille kirurgisk
indgreb KUNNE få nogle på bedre tanker, ikke sandt?

Så ...

Hvad står der på min Goodwill-konto, ET? - Jeg vil gerne hæve
et passende beløb til at *irettesætte* nogle hjernevaskede
idioter i Iran (der desværre IKKE kan skelne højre fra venstre,
godt fra ondt)!