Profetisk udsagn: Jesus siger "Jeg kommer snart"

Jeg så på satellit Sat-7 sende Live fra One Thing 2014
Live-udsendelsen sendes også på YouTube Sat7 Live ...
https://www.youtube.com/watch?v=kOO_LvTOLUw

Og jeg ku' selvfølge ikke lige dy mig for at sende en hilsen
('God musik' på arabisk, The servant of Michael)

Og da skete der følgende

Jeg hørte en røst fra Himlen (og det var Jesus) sige:
(2014-10-24, Friday, day no 297, CET 18:33, GMT 16:33)
- "I ... come ... soon"

Og dette profetiske budskab var selvfølgelig primært til
alle dem, der deltager (som en opmuntring).

Menn vi andre har også glæde af det, hvorfor det gengives

Last OUTPUT: 17799 news:m08afu$88a$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17867