Ryds Vâstkust Combi Jolle 1030

Jan M.

Er der nogen som kender noget til en sådan jolle.
Jeg mangler billeder eller anden dokumentation om hvordan
sænkekøl-ophalet ser ud i den forreste del af båden. Der, hvor der er et
hjul til at føre kablet, der trækker kølen op efter brug, er befæstet.
Ryds fabrikken har ikke længere dokumentation. Jeg har købt en ældre båd
jeg er ved at sætte i stand, og kunne godt bruge et foto eller lignende,
da jeg ikke ved om der er brækket noget materiale af her.
mvh Jan Morgils