Wallas 1800 b

end...@gmail.com

Hej. Jeg har et wallas 1800b så starter som det skal, men når det bliver varmt går ilden ud igen. Kan nogen hjælpe ??

Finn B. Andersen

Den søndag den 17. december 2017 kl. 14.51.40 UTC+1 skrev end...@gmail.com:
> Hej. Jeg har et wallas 1800b så starter som det skal, men når det bliver varmt går ilden ud igen. Kan nogen hjælpe ??

Problemet er nok at den bliver FOR varm. F.eks. hvis luft-afgangen er helt eller delvist blokeret.
Der er en sikkerhedstermostat, som overvåger den afgående lufttemperatur.